Treceți la conținutul principal

Incaltamintea de pe miniPRIX

 Majoritatea din modelele de mai sus sunt din piele, se gaseau pe miniPRIX, poate unele perechi inca mai exista dar pe marimi mari. Marimile mici s-au vandut ca painea calda, la un simplu refresh nu mai erau pe stoc, mi-ar fi placut cei visinii in mod special.


La astia am avut mai mult noroc, erau si pe negru, dar si pe crem cu marginea alba, doar pe cei din urma nu am reusit sa-i achizitionez. Nu sunt din piele naturala, dar par ok facuti. Daca si-a mai cumparat careva acest model, sunt curioasa cat de rezistenti sunt! 
De fiecare data cand am probat un pantof de gen, la gura imi era prea larg, sper sa fie ok si sa-i pot purta la rochii, fuste, pantaloni scurti :)

Update:
Dupa verificarea comenzii am fost "norocoasa" sa primesc doar pereche pe maro deschis/nude. Vine bine pe picior si trebuie sa recunosc ca m-au suparat putin cand am vazut la o zi dupa ce am facut comanda si au facut ei verificarea sa apara din nou marimea mea pe stoc. Le-am scris, dar raspunsul a fost nemultumitor.


Astazi, tot cu ocazia transportului gratuit, dar si 20% reducere la incaltaminte in intervalul orar 8-10 dimineata, mi-am luat o pereche de sandale albastre. Cele aurii observ ca incep sa se strice, dar si le-am purtat excesiv, aproape zilnic pret de mai multe veri.

Inca mai sunt pe site: http://bit.ly/1bKKpg5

O seara placuta, luna august bate la usa, ramai cu bine iulie! :)

Comentarii

  1. N-am apucat sa iau nimic de la ei, desi imi suradeau multe chestii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti de toate si aici spunem de produse, preturi, calitate. Inca nu m-am "instruit" intr-atat incat sa vad cu usurinta lucrurile bune-bune.

      Ștergere
  2. Cool & comfy shoes!

    www.stylentonic.com

    RăspundețiȘtergere
  3. I absolutely love brogues, comfy and chic! Great pairs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am luat iarna trecuta niste ghetute de la Miniprix. La inceput am fost cam sceptica, dar m-am dat pe brazda :D

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac pantofii de la mini prix! au produse de piele de calitate buna si pret si mai bun :) de pe siteul lor inca nu am comandat, dar nu e prea tarziu


    noissapym.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu mai pot sa vad incaltaminte, mintea mi-e tot la sandalele acelea de la zara pe care le-ai vazut pe blog . Dar imi fac o gaura in buget si calatoresc in curand si n-ar trebui sa le cumpar si....chiar sunt bolnava :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca nu m-am mobilizat sa-mi cumpar de pe Miniprix. Dupa cateva esecuri cu marimile unor produse cumparate on-line, acum prefer sa probez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt dragute sandalele albastre, sa le porti cu placere. Mi-am luat si eu sandale de curand, de la Aldo, aurii. :)
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gata, s-a dus si iulie! Frumoase sandale, imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiam de oferta la papuci. Acum arunc si eu un ochi ;)) imi plac mult modelul asta de papucei dar nu ma prea avantajeaza :(

    RăspundețiȘtergere
  11. I love this feel free to visit and follow my blog :) thanks http://tjfseries.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. imi placeau papucii, dar pe marimea mea oricum nu sunt :(

    RăspundețiȘtergere
  13. These shoes are super cute hun <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Trebuie sa le fac si eu o vizita.
    Anul trecut am gasit niste chestii foarte dragute. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Sandalele îmi plac mult, dar pantofii de mai sus nu sunt pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lovely shoe collection. I really like these green brogues.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. mi-am luat niste ghetute mai demult de la miniprix. asta doar la capitolul incaltaminte. mi s-a potrivit perfect marimea.. si s-au comportat foarte bine pana acum
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Great shoes
    Kisses
    Aga
    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Din pacate, nu avem banuti de shopping luna asta! Pacat, erau tare draguti!

    RăspundețiȘtergere
  20. Lovely post my friend! I really like shoes. Chic!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am prins acum doi ani niste cizme super misto la super reducere pe Miniprix(24 lei) si le-am comandat imediat, mi s-au potrivit perfect, n-am mai iesit din ele in iarna aceea si nici iarna urmatoare haha :D Foarte misto sunt sandalele albastre :X Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Astazi au ajuns sandalele, ieri comandate, sunt comode, moi, insa de o calitate medie spre mica, insa voi lasa timpul sa spuna cat vor putea duce.
    Va multumesc. :)
    xo

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.