Treceți la conținutul principal

Un fel de.. saptamana in imagini

Actele, lista lunga cu lucrurile de rezolvat, mi-au rapit din timpul necesar pentru gatirea unor mancaruri mai sofisticate astfel incat am recurs la feluri de mancare rapide, si ciulamaua de pui tot in categoria asta intra.

Cum am finalizat actiunea de cumparare a locuintei, in curand vom intra in renovari, renovari generale. Asta anunta si o activitate mai sporadica pe blog. Sper sa intelegeti. Iar daca va intereseaza ponturi despre toate acestea pot desigur sa va povestesc.

Va las cu imaginile, pupici!
O cina rapida:
croissante simple umplute cu pui (carnea marinata) facut la gratar si suvite de gogosari dulci in otet
+
un pahar cu sana♥



♥ dovlecei pane: in compozitie, in plus: am pus seminte de chimen, susan
serviti cu sos mustar, rosii cherry si varza.

in weekend am citit o lucrare de diploma din 1980
despre melci si printre care erau enumerate cateva retete culinare cu melci ♥

Salata de  vara de varza: varza frecata cu sare, morcovul suvitat tras in unt, la final si rosiile cherry
putin iaurt, busuioc, piper alb, usturoi pulbere, oregano, ulei, cubulete gogosari acri, kaizer, ardei galben, masline verzi
Cu painici cu masline! ♥

Bananalicious, inghetata preferata de la MCENNEDY, din Lidl. ♥♥
Am trecut la asternuturile subtiri inca de cand am venit de la mare.
Cand pledurile, pilota  sunt prea subtiri sau noi mai frigurosi, le fixez una de alta si le bag in cearceaful plic.
Imi place cand lumina bate pana in pat, iar eu ma intind ca o mata. ♥
Buburuza asta are un mirooos, yummy!
Despre sapun, mai multe detalii, va spun in curand. ♥

Mai am putin si termin produsele Sophyto primite spre testare, in curand review.
Crema cu absorbtie cea mai rapida. ♥

Micul dejun ♥

Pranzul sotului: omleta cu salata; la salata, m-am jucat cu doi castraveti lipiti si am  facut multi fluturasi,  in viziunea mea sau multe papioane in viziunea dragutului meu. ♥
Acum ceva timp in urma se discuta printre bloggerite despre trusele de machiaj folosite/detinute  in  adolescenta si daca le-am pastrat sau nu. Iata ca am dat de ele, se vad care erau culorile cele mai intens folosite. Voi le mai aveti?
In ultima zi din scurta vacanta, am gasit un loc nou, un loc diferit in  Mangalia care m-a impresionat si respectiv l-am imortalizat prin prisma acestor desene. ♥ V-ar placea sa vedeti fata: spatele garajelor decorate astfel?
O tinuta comoda, buna de umblat, roz.. ca sa-ti tina nivelul de optimism ridicat :D
Ador cerceii Chicnova! 

Romwe revine cu alte noutati: 
 Over 1000 selected summer items on sale
 Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013
 Here you go 
http://www.romwe.com/Summer-Holiday-Sale-c-219.html?facebook=mihaela.pojogu


Comentarii

  1. Superbe pozele!
    Mi-ai facut pofta de dovlecei. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Long live Ruby Rose! N-ar fi exclus sa-mi iau o paleta din Romania, in amintirea vremurilor apuse.. apropo, sunt ok, totusi? Dovlecel pane o sa mananc si eu, facut de mama, cu melcii insa nu sunt prietena. Felicitari pt. locuinta si nervi tari in perioada renovarii! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu mai stiu cum sunt, paletele acestea le (mai) tin de bibelou, sunt cam prafoase, mai bune sunt cele de la Sleek, Nyx. Cele din urma nu am folosit personal dar am citit multe recenzii pozitive.
      Multumesc frumos :)

      Ștergere
  3. Wow!!Food!! I love these post of yours!!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Să fie într-un ceas bun și să o stăpâniți sănătoși. Este o bucurie imensă, sunt convinsă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este intr-adevar, iti multumim din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Am zambit citind vestile despre casa! Cunosc feelingul, e extraordinar!
    Sa o stapaniti sanatosi !

    M-ai dat gata cu toate mancarurile, nu mai am stare aici!:))
    Am avut si eu Ruby Rose (tot primele cred ca au fost, nu le mai tin)...
    Hihii, ai o dispozitie fantastica in ultimele poze, se vede clar asta!

    Miha ne-au placut pozele, sa ne mai arati si alta data!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet :)
      In ultimele poze m-am pisicit si eu, rar, dar mi se mai intampla :)

      Ștergere
  7. Sa stapaniti sanatosi casa si sa va bucurati din plin de ea! Mult succes la renovat! Noi abia ne-am renovat acum 2 ani. Ma trec fiorii cans îmi amintesc ce de munca a fost!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Minnie, e de munca, ador momentul ala la dus cand dau "molozul" de pe mine si ies din baie si vad totul in jur mai frumos, pana atunci nu-mi doresc decat spor si cat mai putine plangeri din partea vecinilor :))
      te pup!

      Ștergere
  8. Yummy and lovely cosmetics :)

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de bunatati culinare si cosmetice :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-ai facut foame,desi mi se intampla rar:D Dar as gusta din tot,mai ales din salata:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai ce de bunatati:) Sa faci mai des genul de asta de postari sa ma inspir si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoase sunt desenele de pe pereti ! Asa da... Mi-ar placea sa vad astfel de picturi pe pereti. Cat despre sandwich-ul cu croissant... Arata divin ! De mult salivez si eu la unul... :-( dar nu am gasit niciunde croissante suficient de mari pentru a putea face un sandwich din ele :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fetelor, mai fac Dia, timp sa fie, mai ales ca sa le si pozez. Dalia din penny/real/kaufland chiar si in lidl gasesti croissante simple. Au aceeasi marime. ;)

      Ștergere
  13. Felicitari pentru locuinta! Imi dau seama cat de entuziasmata esti.
    Mai greu cu renovarea, insa o sa treci si peste asta :)
    O sa incerc si eu varianta ta de dovlecei, eu ii fac simpli si mi se par deliciosi, ii ador :)
    Cred ca asa o sa fie si mai buni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai facut pane de foarte mult timp, nici simpli prajiti, doar pe tigaia de clatite, asa "ca la gratar" ii prepar cel mai des.
      Iti multumesc:*

      Ștergere
  14. Ah, ce de mâncăruri atrăgătoare! Cornurile cu pui și paharele cu sana vor constitui baza visului meu din această seara :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Great pictures, love all the food.
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne, mi s-a făcut o foame! Arată delicios mâncarea preparată de tine!

    Succes cu renovarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Asa de tare imi plac postarile tale, sunt foarte inspirationale pentru mine! Felicitari pentru casa, sa va iasa renovarea asa cum va doriti!
    Daca iti face placere te astept sa te inscrii la acest giveaway: http://www.beautystory.ro/2013/07/persunmall-giveaway.html
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. ti-ai si luat inghetata! bravo :))

    eu maine am in plan dovlecei pane :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu, e de data trecuta, urmeaza a treia cutie Bananalicous, sa vad ce mai gasesc, azi ma duc o fuga. :)

      Ștergere
  19. Felicitari pentru locuinta!
    Doamne ce gospodina esti! Mereu imi faci pofta de bunatati.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. mamaaaaa ce de poze si cate tentatii . Am o pofta nebuna de dovlecei si diseara o sa ma duc sa-mi iau ce trebuie sa imi fac si eu ♥ mmm cu rosii si usturoi . Yummy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si variant clasica, iar ca usturoiul sa nu-mi dea de furca rumeg patrunjel :D

      Ștergere
  21. Foarte frumoase pozele ! Felicitari pentru locuinta !
    Am facut si eu dovlecei pane . Inghetata din Lidl este delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Salivez! Mi-ai facut o asa pofta de dovlecel pane incat curand merg sa imi fac si eu!
    Iar inghetata de la Lidl trebuie neaparat sa o incerc. Toata blogosfera vuieste ca e delicioasa
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e mai putin dulce ca cea cu biscuiti dar ambele sortimente imi plac, experimenteaza :)xoxo

      Ștergere
  23. Voi incerca sa ma inspir din reteta ta de salata, imi plac mult, dar mereu ajung sa mananc aceeasi salata de rosii, castraveti, ardei, ceapa, seminte, branza, ulei de masline, busuioc.
    Si noi cumparam cornuri din Auchan, dar le pregatim ca desert, cu ciocolata, nuci, migdale, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La salate experimentez cel mai mult, fac niste combinatii care imi vin pe moment, foarte rar am dat rateuri.
      Cornurile imi plac atat pentru gustari sarate cat si dulci sau le mananc simple :)

      Ștergere
  24. numai bunatati la tine acolo! imi face o pofta...

    RăspundețiȘtergere
  25. Dearest Mihaela, you look so pretty in this colorful summerdress <3 And the food seems so yummy - at the moment I´m sitting in a hotel and fortunately I just ordered something to eat, otherwise I will be completely hungry after looking at your great food-pictures!

    Big hugs and kisses

    xx Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you my dear, are you in vacation or just business travel?
      hugs and kisses back!
      xx

      Ștergere
  26. Poza din Mangalia e superbaa!
    Iar legat de mutat...si noi tocmai ce ne-am mutat! In cazul nostru e doar inchiriat, insa tot am facut mici modificari..ador lucrurile astea! Eu as fi curioasa sa vad ce faceti :D

    Te pup!

    Andra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, o sa fie putin mai complicat la renovat pentru ca deja locuim in el de aproape un an, nu avem cum sa scoatem lucrurile din el si o sa fie foarte "distractiv" cand ne vom juca in moloz, dulapurile..toate sigilate sa nu intre praful si "de luni" la munca. Asta e cel mai enervant: sa fie santier in casa si sa si traiesti in ea.

      Ce machiaj sa mai fac eu :)) folosesc praful de la ras peretii pe posta de primer :)))

      Am cateva poze de pe cand ne-am mutat, am si niste poze cam cum am vrea sa fie, sunt si eu curioasa daca vom ramane la planul ala si ce va iesi pana la urma. :)


      Multumesc frumos pentru vizita si comentarii. xoxo

      Ștergere

  27. love this blog!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!
    Also I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    RăspundețiȘtergere
  28. Referitor la trusele de farduri folosite in adolescenta- mai am una sau doua de la Ruby Rose :)
    Tentante croissantele

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu știu cum se face, dar mereu dau peste postările cu mâncare seara :)) tentante ! ador legumele

    RăspundețiȘtergere
  30. Esti o draguta!
    Splendida poza cu peretele pictat!
    Acum deduc si cum iti mentii siluta = multe salate :)
    Cu melci ai incercat???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu consum mult unt, branzeturi grase, salatele chiar daca sunt asociate cu procesul de slabire sunt multe de discutat. Pe scurt:
      -combinatiile "nefericite" si aici sunt luate in calcul
      -cu cat dresingul este mai gras cu atat salata mai "calorica"
      -decat sa mananci o salata Caesar mai bine o ciorba de legume.

      Se intampla ca astea sa-mi placa. :) Melci nu am mancat niciodata, cu toate ca am salvat multe retete inca nu am gatit melci, sunt curioasa :)

      Ștergere
  31. Felicitari si s-o stapaniti sanatosi! :) Spor la renovat!
    Dovleceii pane sunti deliciosi si light, ideali pe timp de vara. :) Mi-au placut toate propunerile tale culinare. :) Dar si tinutele vesele, lejere, abordate. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Dovlecei pane am mancat si eu saptamana asta, ii ador :D Chiar vreau sa incerc si eu inghetata aia de la Lidl, sunt convinsa ca e yummi! <3 Sa va bucurati de casuta voastra!

    RăspundețiȘtergere
  33. preciosas fotos¡¡
    que buena pinta que tienen esas comidas
    y las pinturas en la pared son geniales
    muchas gracias por tu comentario preciosa ,claro que te sigo desde ya¡¡
    animate a seguirme

    Nuevo post en mi blog

    http://dolcevirginia.blogspot.com.es/2013/07/nos-vamos-al-mercado.html

    https://www.facebook.com/dolcebyvirginiasayago?ref=hl


    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  34. Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte dar aici se schimba treaba, o imagine face cat 1000 de zile. O duci bine :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Trebuie sa scrii o avertizare: a se citi inainte de ora 19. :)) Arata tare bine toate. Si iar mi s-a facut foame, acum o ora am mancat. :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi plac pozele, dar ma cam apuca foamea cand le vad :)).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.