Treceți la conținutul principal

Despre pensule: Makeup & nails

Daca as avea timp, as incerca machiajele acestea:
sursa: Iguanitza, Poisoned Purple & google
Daca la aplicat fondul de ten mai merge intins cu degetele, la liniile de tus, conturarea sprancenelor, sunt chiar necesare. Sa nu zgaraie pielea, sa nu naparleasca, sa nu retina mult produs pe peri si sa nu lase dare sunt aspectele principale, iar pentru buzunar sa nu il scuture prea tare. In rest, culori ale manerelor, naturale ori ba, mai putin conteaza.

Makeup things come again! Eye Shadow Palette, Makeup Brushes, etc. Do you like them?
Go to find yours: http://www.romwe.com/manage_activity/Pretty-little-things/?mihaela.pojogu



Pentru machiaj nu m-a tentat mai nimic in mod deosebit, insa pentru manichiura mi-as dori acest set:
Romwe, exista variante mult mai ieftine pe ebay, etc, dar eu nu am paypal si nu vreau sa-mi fac..


Comentarii

  1. Tare mult imi place machiajul din dreapta colajului, cel in care apare rujul fuchsia! :)
    M-as inscrie si eu la setul pentru manichiura!:))

    Te pup, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. A great selection of products!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand am inceput sa folosesc make-up, nu credeam in importanta accesoriilor. Apoi le-am descoperit treptat si acum nu ma mai pot lipsi de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase ! Si eu mi-as dori acel set tot pentru manichiura :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.