Treceți la conținutul principal

Instapic: din viata cu de toate!

M-am trezit dis de dimineata bucuroasa ca vremea va fi mai racoroasa si voi indeplini mai multe sarcini, cand m-am decis sa ies pe usa a inceput ploaia. Am zabovit. Nu a durat mult si s-a potolit, am iesit in graba, la fix prind masina in statie... totul parea sa mearga bine, pana cand din dorinta de a verifica cutia postala mi-am dat seama ca nu am cheile sa intru in casa. Cer de la vecini o umbrela si fac cale intoarsa. Mi-am zis... nu-i nimic, cumpar niste oua si o iau pe jos. Cand am ajuns mi-am dat seama ca erau la mine cheile, dar intr-un buzunar mai ascuns. Clar imi trebuie ceva pentru memorie!

Deja eram departe de statie cand ploaia se dezlantui din nou, acum mai tare, vantul imi intorcea umbrela, eram numai eu pe strada si coada de masini de la semafor. Ma opresc sub niste copaci sa astept sa se mai domoleasca, as fi intrat in Gradinita sa beau un ceai cald, dar gandul mi-a fugit si observ cum un barbat cu o umbrela roz se opreste langa mine cu ochii mereu atintiti pe ceasul cu curea de piele de la mana. Un altul pe langa noi parca ne anuntase ca rapaiala trecu si o dadu pe mocaneste.

Iarasi ma trezesc singura pe strada, versurile lui Frank Sinatra imi tinea de urat si ma trezesc ca vocea iese din sfera gandului si ma rusinez ca nu cumva sa ma fi auzit careva. Un grup era adapostit la o spalatorie auto. Nu ma mai grabeam chit ca eram murata la picioare. Sub priviri intrebatoare ma mai opream pentru cateva poze cu telefonul. O sa vi le arat probabil saptamana viitoare, mi-a placut plimbarea lunga prin ploaie, un ceai cald si restul e amintire! :)

Ei dar cum azi s-a spus ca va ploua in toata tara am zis sa va arat (printre altele) niste poze cu soare din a treia drumetie prin muntii Macinului, sa va binedispun.

M-am jucat cu sticla data jos de pe pereti... dupa cum se vad dungile trasate cu creionul in zona usii in prezent avem santuri facute pentru noua instalatie electrica. Aseara am cumparat ultimele cabluri si azi speram sa si le bagam prin copex / tub riflat dar ramane pe maine dimineata.
Pentru ca trebuia sa mutam combina frigorifica si sa o scoatem din functiune am consumat din pachetele de carne si restul le-am dus prin vecini. In imagine am gatit doua pulpe de miel cu cimbru, cam dupa acelasi tipar si niste coaste de porc, pe langa cartofi si bucati mari de ceapa, cu rozmarin si ulei (picant) in care am tinut ardei iuti.
Cand te faci de praf din cap pana in picioare nu-ti mai vine sa iesi nici pana la colt, o paine de casa cu seminte si tarate in aceeasi tura cu friptura te scuteste de timp pierdut. Am bifat painea pe o saptamana.
La cina intr-una din zile am facut paste... doua tipuri, ce mi-a ramas in doua pungi, cu ce aveam prin casa: doi dovlecei mari, sunca, mozzarella, ceapa, spanac, ceapa verde, ceapa uscata si un mar golden foarte copt.
Reteta: Legumele tocate le-am tras la tigaie cu putin unt si ulei de masline, am adaugat sunca, spanacul, am condimentat cu sare, piper alb si un strop de oregano. De data asta am lasat se se simta gustul ingredientelor principale mai mult si cat mai putine condimente. Marul l-am pus pe ultima suta de metri, tocat cubulete foarte mici, mozzarella dn zer tocat cuburi mari, am amestecat totul la cald si am servit cu parmezan.

Duminica am pus pe pauza treaba din casa si am iesit in natura cu crema cu protectie solara in rucsac, dar si aplicata pe tot corpul inainte de plecare. Apa, sandwichuri... la drum!
In Parcul National Muntii Macinului cele mai cunoscute trasee turistice sunt Culmea Pricopanului, Tutuiatu, Dealul cu Drum, Cozluk, Valea Vinului. Prietenii nostri de drumetii ne-au anuntat ca s-au omologat alte trei noi trasee si vom face unul din acestea.
Am plecat de la Fantana de Leac - Manastirea Fantana de Leac, am urcat Varful Cheia si Varful Cheita, posibil si Varful Carmalau si la un moment dat ne-am pierdut.
Am vazut pasari pradatoare, pasari cu penaj exotic, multi fluturi, flori.

Caldura era apasatoare.

Unii erau axati pe fluturi, altii pe flori, peisaje sau cautau broaste testoase. Gingasul mac alb:

Prima broasca testoasa intalnita era aproape complet ingropata in pamant, insa a doua a cazut prada paparazzilor! :)) Saraca era plina de capuse, am scarpinat-o, am salutat-o si am mers mai departe.
Poza facuta de sot:

Spuneam ca la un moment dat ne-am pierdut, nu mai vedeam indicatorul traseului asa ca am decis sa coboram si am luat-o prin padure. Mai cu injuraturi printre dinti din cauza prafului, altii din cauza tantarilor, unii cu dubii ca cine stie unde vom iesi, padurea a fost cireasa de pe tort. Mersul la vale a fost un chin pentru unghii, dar experienta a fost foarte tare si pana la urma am ajuns cu bine.
Sa va mai spun ca ne-am speriat de un bolovan partial colorat ce semana izbitor cu un mistret? Daaa... ne puneam tot felul de intrebari, ca daca vedem unul mai trebuie sa fie si altii, "dar de ce sta nemiscat", sa fie ucis, nu am vrea sa intram la belele. Un binoclu a elucidat cazul si am mers usurati mai departe.

Sper ca v-am binedispus asa cum mi-am propus si va doresc o seara frumoasa!

Peripetii de impartasit?
xoxo

1. CE peisaj superb, e fain cand Ai ocazia sa vizitezi asa locuri frumoase <3

2. Deja eram binedispusa dupa urmarirea unui film frantuzesc dar cu ocazia citirii postarii tale starea a continuat.Pozele sunt minunate!Eu sunt indragostita de munte,asa ca de multe ori ma trezesc visand cu ochii deschisi la calatorii.

Si eu am probleme cu memoria,sper sa fie ceva care se poate corecta.

Iar cand ai spus ca ai inceput si tu sa canti dupa acea melodie mi-am amintit ca de cateva ori am inceput sa cant incet prin mijloacele de transport si chiar pe strada :)

Aaa,povestirea cu mistretul a fost atat de haioasa!

Te pup!

3. Multumesc!Fac o baie si te citesc, ultima oara tot in cada eram....deci vezi ca doar aici "scap" de Sofia...insa in seara asta a scapat.o Paul in baie si era cat pe ce sa imi puna un pachet mare de cafea in cada!( am cafea in baie pt ca imi place doar mirosul si pun in apa si ma exfoliez...mandra mea a vazut ca am pus mai devreme si a zis ca nu e de ajuns...),ca tot ai intrebat de petipetii!!!!pupici

1. Ioi ce scumpa-i Sofia ta! Ma bucur si iti multumesc ca ma citesti! <3

4. great post and fantastic photos:)

5. nu vazusem mac alb pana acum! super!!

6. frumos! tu ai instagram, ca nu te stiu acolo.pupi

1. Nu am instagram, am mai numit asa si alte postari saptamanale, insta-instantaneu... :)
      xo

7. Pozele sunt superbe... Florile si broastele testoase toate sunt minunate. Iar intamplarea e tare amuzanta si bine ca a fost un bolovan :))

1. Cu toate ca era departe eram inlemniti... am rasuflat usurati, ne-am dat seama ca pe moment nu stiam ce sa facem. :))

8. Ce poze superbe! Ce zona frumoasa, ce frumoasa-i Romania!
    Si ce pofta mi-ai facut de paste. Arata extraordinar de bine. Acelasi lucru pot spune si despre painea facuta-n casa!

9. Tare frumos! ♥
    Să aveţi spor şi să vă bucuraţi de-un weekend frumos! ♥
    Pupici, Miha.

10. Great images love the one you with the turtle.

11. Mereu ne incanti cu poze apetisante. De aceasta data pastele ma fac sa poftesc o portie dubla. ;))
    Ce locatie, ce peisaj, ce frumos...
    Probabil ca stii dar m-am gandit sa o spun si eu - Repellentu-i baza! ;)) Noi nu plecam de-acasa fara el si n-avem probleme cu insectele. :D
    Pozele cu floricele sunt incredibile. :)
    Pupici

12. Trebuie sa recunosc ca, desi am calatorit mult prin tot felul de locuri, natura romaneasca nu a intrat de foarte multe ori la destinatii.. cu atat mai putin acum, cand nu ajung foarte des acasa.

13. Ati gasit broscute? Eu sigur nu ma rabdam si luam una acasa, Kari ar fi fost cel mai fericit!
    Mancarea arata delicios, mi-e dor de paste :)

1. Lasam broscutele in mediul lor, doar tu ai scris despre turism responsabil, si ne bucuram sa le vedem, sa le scarpinam, imi imaginez cat de fericit ar fi fost Kari!

14. Ce-mi place poza cu macul! Eu as vrea sa stiu reteta pentru paine, o gasesc pe blog cumva? Te pup, week-end placut!

1. Cred ca da, la retetar, de nu o voi scrie. Weekend placut si tie, pupici

15. Superba broscuta :)) ce pofta de paine calda mi-ai facut :P

16. Abia astept sa vad rezultatul renovarii:) Pozele de pe munte sunt superbe, imi trezesc amintiri placute si dor de duca si, mai ales, de soare:(

1. Oho cat mai avem cu renovatul, de s-ar fi putut face totul deodata ar fi fost perfect, ne apropiem de final cu partea programata pentru acest an. Cred ca acum ai parte si de soare. :)

17. Such beautiful pictures, this looks like it was such a great adventure. Nature is amazing! Thanks for sharring.

Much Love,
    Tania

18. Imi plac mult pozele tale. Mi-ar placea sa mai merg si eu intr-o drumetie, sa cutreier muntii cu rucsacul in spate...Ce frumos!

19. Vai Mihaela ce poze frumoase <3 De pozele cu mancare nu mai zic nimic, paste si paine facuta in casa = ♥

20. Great post. Thank u.
    XXX

21. Frumoase poze! Noi visam la o vacanta in strainatate. :)

1. Ne bucuram de locuri faine si cat mai frumoase de casa, asa cum ai vizitat si tu Bulgaria. :)

22. Offf, ce dor imi e si mie de munte!!
    Postarea e minunata, chiar mi-a adus zambetul pe buze..in oras asta tarzie din noapte!
    Minunate fotografii...ca de obicei , de altfel:)

Carmen
    www.lifeologybyme.blogspot.ro

23. Love the photos dear!!!!

www.plogstyle.com

24. Love the photos dear!!!

25. N-ar trebui sa pui poze cu mancare , eu sunt la dieta si turbez de foame tot timpul. Pastele alea mi-au scos ochii ca la melc! Cat despre drumetie, banuiesc ca a fost minunata cu tot cu aventuri, altminteri nu ar avea nici un farmec!

1. Cam asta e formatul blogului, o data pe saptamana cand pun poze cu mancare se iarta, nu sau considerata inspiratie. O fost, o fost! :)

26. Dearetst Mihaela, this sounds and looks like as if you are really busy at the moment! But I see you are cooking still really yummy and this is good because I was so happy to read that you gained weight! And the trip in the mountains must have been great (although it was hot) - the pictures are adorable. Can't wait to see the results of your renovation ...

Happy Sunday my dear friend!

xx from Bavaria/Germany, Rena

www.dressedwithsoul.com

27. Ai avut de impartasit peripetii cat si pentru mine. :) Foarte faina escapada in Muntii Macin. De fiecare data cand mergeam la mare treceam pe langa ei, eram fascinata de peisaj. Sper sa ajung si eu in viitorul apropiat.

1. Iti dai seama de cate ori i-am vazut noi cand faceam drumul galati-mangalia cativa ani la rand... nu pareau promitatori, insa urcand e altfel, mult mai placut.

28. Ce poze frumose <3
    Nu stiam ca exista si maci albi, acum i-am vazut pentru prima data :))

29. Sa aveti spor la renovat!!
    Mihaela, sunt foarte frumoase fotografiile din Muntii Macinului! Eu n-am avut ocazia pana acum sa-i vad.
    Felicitari sotului pentru poza artistica realizata testoasei.

O saptamana buna sa ai!

30. Lovely pics!
    Marina

31. I would love to eat the yummy pasta right now!

32. Wow, the landscape is beautiful, great photos, the tortoise is so cute! Thanks so much for stopping by, wishing you positivity in your week ahead!

33. Ce frumos sa pleci asa...bravo voua ;)

34. Very nice trip. I like being outside in the nature. The photos are so great and vibrant :)

Lu, www.balgarka.co.uk

35. Trecand peste faptul ca mereu salivez cand vad poze cu fel de fel de mancaruri,iti zic ca ador postarile de genul acestea,cum le zici tu..cu de toate! :) Pupici

36. wowwwwww ce fine!!! Imi plac mult peisajele si felul cum voi va distrati in sanul naturii. Ma bucur sa stiu ca oamenii iubesc lucrurile simple :)
    Esti o scumpa Mihaela si multumesc ca mereu ai grija si placerea de a impartasi ideile si momentele tale cu noi...

Te pup cu drag,
    Liuba G
    xxx

37. Superbe fotografii si yummy food :P Te pup Miha!!!

38. My dear these pics are amazing and the top is breathtaking *-*
    Love them!
    Xxx

Carolina

www.theworldc.com

39. I love rainy weather, there's nothing better than a walk in the rain. ;)
    Oh, and I also like your cooking, aren't coloured noddles/pasta the best in the world!?

Follow the Royal Peach

40. The outside pictures are lovely... as well the pasta dish looks delicious.. :-D

Thank you so much for your kind comment on my blog... I hope you have a lovely day ♡

41. Thanks for your kind visit hun!

42. Wonderful post, so interesting, xoxo.

43. Wow ,interesting Post ,love all the Images :)

kisses

44. Ce frumosi sunt macii! Ati avut o aventura pe cinste in Muntii Macin, o gramada de lucruri interesante de fotografiat. Hehe, toata lumea era bine echipata, fotografi profesionisti! :D

1. Ne place mai mult sa ne jucam profesionist decat suntem realmente. :D

45. Painea de casa e favorita mea! O mananc goala, calda! Peisajele superbe, admir determinarea voastra. Eu nu ma vad cu rucsac in spate, cred ca m-as plange la fiecare pas! Pupici!

46. Vreau si eu sa lenevesc acolo, gata, dau Marocul pe o cabanuta si linstea aceea si iarba verde si pasarelele....

1. In Parcul National Muntii Macinului nu sunt cabane, cateva trasee +7, unii raman peste noapte cu cortul si cam atat pentru poposire pe termen lung.

2. Fara trasee. Poate unul.
      Doar odihna si plimbari scurte si stat pe iarba...