Treceți la conținutul principal

[Din meniu]De'ale gurii

Daca tot mi-a facut pofta Kadia de paine de casa - nu ca as face rar -iata ca va arat si voua ce mi-a iesit dintr-un banal aluat din: faina, apa, drojdie, sare, ulei si zahar.
This is what came out from a common dough of: flour, water, yeast, salt, oil and sugar, inspired by Kadia.







In plan am ca sa fac si niste covrigi cu susan, parca imi aduc aminte de mucenicii mei adaptati la ingredientele pe care le-am gasit in Scotia.
I have plans to do and some bagels with sesame seeds, if remind me of my mucenici adapted to the ingredients we found in Scotland.
Nu tin post propriu zis, uneori mananc lactate si oua, din cauza lipsei de calciu si nu numai..
I'm not really fasting, sometimes I eat dairy products and eggs, due to lack of calcium and not only.
Am gatit un orez cu ciuperci, din acele mici. Imi place la final aspectul ala rustic!
Ciorba de fasole e pe terminate, soteurile de legume le ador, chiar aseara am cinat.
I cooked a rice with small mushrooms and  I like the rustic final aspect!
Bean soup is over, vegetables sote I adore them, we ate last night.
Astazi am fost sunata sa ridic de la posta vamala un colet vechi, era cat pe ce sa-l pierd, bucuria a fost si mai mare ca nu a trebuit sa platesc nimic. Ce cadou de Mos Nicolae!
Curioase ? Mi-au venit colantii de la DinoDirect. O sa-i vi arat ceva mai incolo.
Today I got a call from the post office to pick up an old package custom, was close to losing it, the joy was even greater that I did not have to pay anything. What a Saint Nicholas gift!
Curious? Came my DinoDirect tights. I'll show you later.
Cand m-am intors am simtit nevoia unui ceai cald. Iata sortimentele mele:
When I returned I felt the need for a hot tea. Here's my assortments:
Ceaiurile preferate sunt de departe cele de la Vedda.
Sunatoare beau cand vreau sa-mi calmez stomacul, galbenele pentru balonari, iar menta oricand am chef. Am si menta de la bunica, cu mult mai aromata decat cea de la plic.
Favorite teas are by far those of Vedda.
Hypericum I drink when I want to calm my stomach, Calendula officinalis for flatulence/meteorism and mentha anytime I want. I have from my grandmother too and is more aromatic than those tea bags.
O sa fiu din ce in ce mai absenta sau in umbra, mai moderez una alta, dar voi fi mai mult pe fuga, prioritar fiind sa-mi pun casa la punct, sa fac cateva decoratiuni, sa ascult colinde si sa meditez putin.
Am nevoie.
I'll be in increasingly absent, even I'll moderate the comments I'll will be more on the run, the priority is to put my house up, do some decorations, listening to Christmas carols and meditate a little. I need!
De la Mos am primit dulciuri, asa ca va las, ma duc sa savurez niste ciocolata cu alune, nu am mai mancat de o luna.
Voi? Ce ati primit, cum v-a fost ziua?
From Santa I got sweets, so I leave now, I'm going to savor some chocolate with hazelnuts, I have not eaten since a month.
You? What you got, how was the day?
Pupici!xox

Comentarii

  1. De unde iei ceiutul Vedda?Am baut o data la o colega dar nu le-am mai vazut si cum sunt o impatimita a ceaiurilor...mi-a fost greu fara :))
    Tu asa o pofta imi faci de papica mereu, ca imediat dupa ce iti mai scriu una alta, fug pe la bucatarie sa mananc ceva:)Imi vine sa bag mana prin monitor sa-ti fur un corn..
    Te pup!Ai grija de tine si sper sa-ti gasesti linistea si sa te bucuri de atmosfera calma de sarbatoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din kaufland Ana, la raionul cu ceaiuri. :)
      Si tu esti pofticioasa, am zis ca postarea dupa ora cinei o sa faca pofta mai putin :)
      Ma enervez ca sunt asa de sensibila.. Multumesc:*

      Ștergere
  2. n-am incercat inca sa fac paine acasa, dar ma tenteaza ideea din ce in ce mai mult. Ador si eu ceaiurile pe timp de iarna, beau aproape 1 litru pe zi doar ceai, cel de la Lipton la plic, din fructe rosii, e my all time fav.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il pui pe sot sa framante :)
      Sarbatori fericite si tie si final de sarcina bun! :*

      Ștergere
  3. Oooo, ce frumoasa ti-a iesit painea, mi-ai facut asa o pofta. Si eu am tot facut paine de casa la un moment dat, acum mi-am propus sa incerc o alta reteta de sarbatori, poate ceva mai complex cu cartofi. Sper sa-mi si iasa.
    Ceaiurile acelea Vedda nu le-am incercat. Se gasesc la noi in comert? Arata foarte bine dupa ambalaj!

    Pff, chiar ma fascineaza painea ta, de ce nu pui reteta completa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu credeam ca e necesara reteta, mai ales ca eu fac din ochi: am folosit 1kg faina alba 000(top apetit),in mijlocul ligheanului am pus drojdie(scrie pe pachet cat trebuie sa pui)uscata si un praf de zahar peste, apa incalzita adaugata treptat amestecand centrul si continuand spre margini luand faina si atunci presar sare,o lingura. Chiar daca aparent mai trebuie apa ma opresc si framant bine. Imi curat mainile, continui impaturind si modeland, adaug ulei cat vine in causul unei palme adunate, cam doua linguri? sa zic. Framant pana este complet absorbit. Ligheanul in felul asta ramane luna/curat si abia acum vad daca ii mai trebuie apa. Trebuie sa iasa elastic. Obisnuiesc sa fac semnul crucii si sa acopar cu un prosop curat si lasat langa o sursa de caldura,fara curent, daca nu e suficient de cald in casa. In 30 minute ar trebui sa isi dubleze volumul. Daca nu s-a intamplat, modeleaza painea, aseaz-o in tava si mai las-o sa creasca bine si apoi la copt.

      Sus la butonul de RETETAR vei gasi o reteta de paine dar care are si lapte, deci nu e de post. Si aia iese super gustoasa.

      Se gasesc in kaufland ceaiurile. :*

      Ștergere
    2. Multumesc mult de tot, nu am asa experienta incat sa fac din ochi, mi-e frica sa am avant asa, insa cu indrumarea suplimentara de la tine, sunt sigura ca o sa-mi iasa si mie, abia astept.
      O sa ma uit si la cea cu lapte, iti multumesc frumos! Pupici!!!

      Ștergere
  4. Ce bine arata painica! Mmmm :)La mine Mosul a fost darnic anul asta, am tot primit cate un mic cadou toata saptamana. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pufosenie de painica, yummi! Dupa ceaiuri nu prea ma omor, de obicei beau combinatia clasica de menta cu tei, de preferinta culese si puse la uscat :D Trebuie sa recunosc insa ca cel cu afine mi se pare interesant, chiar ma tenteaza...

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata delcios preparatele tale. :)
    Ce ai primit? Ce ai primit? Suntem curioase. ;))
    Ceaiul Vedda cu fructe de padure este preferatul meu. :)
    Pupici si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de mos? dulciuri cum am spus: mosi craciuni de ciocolata, defapt cioco sub mai multe forme si una bucata milka cu alune. o comanda de pe miniprix, majoritatea haine de vara.
      colantii sunt simpli, negri si fermoar auriu, foarte draguti si subtiri :*

      Ștergere
  7. Intotdeauna imi faci pofta cand pui poze cu bunatatie facute de tine. Spor la decorat, eu abia astept sa termin cu curatenia de dupa renovari sa vad casa pusa la rand. O saptamana linistita iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de delicioasa arata painica!!!!!!
    Si mie imi plac sote-urile de legume.
    Draga mea, iti doresc sa ai parte de liniste pentru meditatie.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Charlotte!

      Ma bucur, dragelor, ca va starnesc pofte si chef de gatit :)

      Ștergere
  9. hi dear!
    thanks for follow me!
    now i follow you back on GFC!
    xx
    veronica

    RăspundețiȘtergere
  10. m-a lovit o foame... ceea ce e bine, foame nu mi-a fost de cateva saptamani in adevaratul sens al cuvantului.

    si eu am primit o gramada de ciocolata, la propriu "gramada" :)). cred ca o termin fix in ajunul Craciunului :)).

    RăspundețiȘtergere
  11. This all looks absolutely delicious - I so love holiday baking!
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Din domeniul "d1ale poftei". :D Painea este punctul meu slab. :( Cea calda si aburinda ma innebuneste!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oaw, esti o vrajitoare! Ce apetisant arata painica aceea!
    Bineinteles ca e important si cuptorul, al meu e bun dar de multe ori trantesc cate-o tarta care nu se coace bine pe dinauntru desi respect indicatiile. Asa ca n-as avea curaj safac turtite, croissante, paine, desi mi-ar placea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasi focul mai domol si tii la copt pana trece de testul scobitorii, temp si timpul de coacere le fixez dupa cum arde cuptorul, experienta te invata.
      ha ha as vrea eu sa fiu vrajitoare, la blaturi de tort cam dau rateuri..

      Ștergere
  14. mmmm seems so yummy :DDD

    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/once-upon-time.html VOTE ME!!!!
    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/new-in-golden-winter.html NEW POST

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti o super gospodina, felicitari! Mi-ai facut pofta de paine proaspata! Mama mi-a facut anul trecut paine cu usturoi si a fost extraordinara, am mancat-o goala!
    Daca te tenteaza tocmai am lansat primul meu giveaway aici : http://www.beautystory.ro/2012/12/new-years-eve-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Hi! I'm your new follower :) mind to check out my blog and follow me back?

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaaaaaaaaa, cate bunatati :))

    Te pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  18. everything looks so yummy!

    Please vote for me at this
    link for the Grazia contest!You can vote every day…thanks!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    RăspundețiȘtergere
  19. yummy photos :) Love your blog it's so interesting. follow each other? just let me know :)
    xx
    itshayna.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  20. i just wish i can bake but i cant maybe i should put it on my to learn list for next year! looks nice

    RăspundețiȘtergere
  21. I love baking my own bread, nothing beats the smell of it on a cold winter Day!!! :)

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  22. These look very good! I'm inspired to get baking. Thank you for sharing. Yes! I am your newest follower on both GFC and bloglovin! In fact, I've shown lots of love (likes) on your wonderful bloglovin posts.

    Erin

    thefashionfairyblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  23. thanks Aga, I follow you, you do a fabulous work!

    RăspundețiȘtergere
  24. Hello Pathy, welcome, I follow you already :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Hi yummy photos,hihi.
    I follow you now,if you can follow me back i will be glad.
    Let me know!

    alinefashionmoda.com

    Kisses from germany ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Hi yummy photos,hihi.
    I follow you now,if you can follow me back i will be glad.
    Let me know!

    alinefashionmoda.com

    Kisses from germany ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. This looks so so yummy. I love food!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  28. Am vazut poza si i-am spus baiatului meu: uite ce bine seamana painica asta cu cea facuta de Kadia! Apoi am intrat si am inteles de ce seamana. :))
    Eu m-am indragostit de covrigeii cu susan ai Kadiei, chiar si aseara am facut. :))
    Trebuie sa incerc si eu painica asta, arata fenomenal.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.