Treceți la conținutul principal

[NOTD] my sparkle feather nails

Astazi va arat ce manichiura mi-a pus ieri rabdarea la incercare. La doua unghii a trebuit sa sterg si sa aplic iar, la una, cea mai inchisa, am zis ca mai bine aplic nitel oja peste. Cred ca trebuia sa o las asa, arata nitel messy. Este prima mea incercare, am vazut la Dee si mi-a placut, am zis ca trebuie sa incerc si eu!
Today I will show you my manicure which put my patience to the test yesterday. Two nails I had to wipe and apply again, on the darker one I thought to apply a bit white nail polish will be better. I think I should leave it like that, it looks a bit messy. This is my first attempt, first I saw at Dee.
 
 





 
Nu stiam ce baza sa aplic, am inceput orbeste, am aplicat o baza cu calciu de la Peggy Sage, doua straturi de alb Golden Rose 104 peste care am aplicat o portiune din pana presand foarte usor pentru a se lipi bine. Si asa am uniformizat bine cu un lac simplu si doua straturi de lac cu glitter argintiu de la Angel Cosmetics, iar cand s-a uscat bine, si asta s-a intamplat surprinzator de repede la cate straturi am aplicat, am pilit pentru elimina orice sansa de-am smulge modelul de pe unghie inainte de termen.
I applied the calcium from Peggy Sage, two coats of white Golden Rose 104 over which I have applied a portion of feather pressing very easy to stick well. And so I leveled just fine with a top coat and two coats with silver glitter from Angel Cosmetics, and when it dried well, and it happened surprisingly quickly at how many layers I applied, I filed to eliminate any chance that model pulls over the nail prematurely.
 
 
Intre lacuri am facut poze, v-am zis ca nu am plecat cu vreo idee in cap in afara de a-mi face unghiile si a aplica pene. Treptat am zis ce ar fi daca le dau si ceva stralucire, parca se potrivesc atmosferei de afara cu zapada, frig..
Penele? naturale, le am de cand mi-a dat bunica-mea "material" pentru o perna tubulara, mi-au atras atentia cateva cu culorile lor si le-am pus intr-un vechi catalog Avon, pentru ce, nu stiu.. ah cred pentru o pereche de cercei, dar cum nu am baza si uneltele necesare pentru bucla si toate treburile pe care nu le-am practicat dar am vazut la altii, ca sa fie acolo.
Are natural feathers from my grandmother from the countryside I had for a long time into an Avon catalog, selected from those who I have made ​​a deco tubular pillow.
 
other feathers I still have
 
Pe unghii, nu le mai simt! Imi place manichiura mea sofisticata si imperfecta. :)
I don't feel them on the nails.

Bisou

Comentarii

  1. Ti-au iesit! Sunt foarte frumoase iar ideea cu glitterul le face si mai speciale.
    Ma bucur ca ai icercat si tu. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. interesting:) have a nice day:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Ai fost foarte nostima cand ai scris ca pastrai penele, dar nici tu nu stii pentru ce. Exact la fel procedez si eu. Tot timpul pastrez lucrusoare, ca nu se stie niciodata cand as avea nevoie de ele.
    Draga mea, si uite, bine ai facut ca le-ai pastrat pentru ca au desavarsit manichiura.
    Imi place cum ti-a iesit acest model de manichiura!
    O dupa-amiaza placuta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Omg u did a good job! I also want a design like that on my nails! :D Great blog! :)

    I would appreciate it if you would visit my blog too! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Quite cool!I love this post!
    Thank you for your commment. I follow you and I would be happy if you decide to follow me back:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce model interesant!
    Ai un tag de la mine aici:
    http://the-may-day.blogspot.ro/2012/12/tag-le-parfum.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce Fain!!!!

    xo Emma
    http://fromcitytocity-emm.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte dragute..parca ar fi...ninse..cred ca,cu manusi fara degete se vede super...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata !!! ai facut o treaba super buna ! :D
    Cand ai timp vino si spune-mi parerea ta referitoare la ultimul post :)

    pupici
    Marina .

    http://butterflyeffectweb.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. SO cute nail my sweetie :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com + GIVEAWAY

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foaarte ciudat... nu sunt stilul meu dar cred ca vin bine daca te si imbraci asemanator.

    Daca ai timp intra pe www.exquisitehunter.com :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!

    Iti multumesc pentru parere!

    Pupici de la noul tau follower:)


    Silvia,



    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si eu din astea, pastrez tot soiul de lucruri care nici nu stiu daca am sa le folosesc vreodata :))

    Frumoase unghiutze :))

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  14. This is so so cool. Your blog totally rocks!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. sincer, Miha,nu imi place.mai bine o simpla oja fara din astea.pup,week end placut

    RăspundețiȘtergere
  16. wow great idea!they look really great!
    hope to find some time to check out my blog and if you want we can follow each other!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  17. Ţi-ai ieşit într-un mare fel! Eu n-aş avea răbdare să dau atâtea straturi de lac şi să le bibilesc pentru nimic în lume :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie imi place rezultatul final, e o manichiura mai de sezon asa, se potriveste perfect cu Sarbatorile care vor veni... :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Really original! Perfect for Christmas time!
    LaCrilla
    www.lacrilla.blogspot.it
    www.facebook.com/putapin

    RăspundețiȘtergere
  20. lovely nails!!! =)

    www.lerandomist.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. arata f misto:) as vrea si eu sa am putin din talentul tau :), eu is o gasca/ ratza / cand vine vorba de facut unghii - la pictat o singura culoare ma mai descurc :)!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.