Treceți la conținutul principal

Decoratiuni "in pasi" de TAG

M-am gandit sa fac doua taguri, unul primit si altul preluat, iar cu ocazia asta -sau invers- sa va prezint decoratiunile pe anul asta si cum arata bradul nostru.

Craciunul de ieri vs Craciunul de azi

- primit de la Ana Maria
1. Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?
Toate cele petrecute la tara la bunicii din partea mamei au fost frumoase. M-am oprit din scris sa caut fotografii de cand eram mici, eu si fratii mei, am dat doar de asta. Voiam cea in care eram urcati pe porc. Era tot in preajma Craciunului.
V-am zis doar ca iubesc caii, iata si dovada :P :



2. Care este cel mai frumos Craciun recent?
Emotional, special, a fost cel in care pentru prima oara mi-am pus si singura data vasc si am fost ceruta in casatorie pentru a doua oara de catre sotul meu. Ah, imi aduc aminte de un iubit de pe la 18 ani care m-a cerut in casatorie si nu stiam cum sa-i spun ca eu nu ma vad sa fac pasul asta in viitorul apropiat. :D Cererea asta nu am pus-o niciodata la socoteala.



3. Care a fost colinda ta preferata in copilarie?
O ce veste minunata, printre multe altele.

4. Care a fost filmul tau preferat de Craciun in copilarie?
Nu le mai stiu numele, era un film si cu ceva animatie in el, cu Mos Craciun etc

5. Care este filmul tau preferat de Craciun in prezent?
Povesti de viata sub magia Craciunului :) iarasi nu tin minte :D

6. Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mica?
Dupa ce faceam lantisoare din hartie colorata, cot la cot cu fratii mei, unul mai mare si altul mai mic -intre noi e diferenta fix de 3 ani si 3 luni :) - mama ne scotea cutiile cu globuri si lumanarele si cu bradul in mijlocul casei  impodobeam fiecare dupa inaltime, eu ma ocupam de mijloc. Puneam si instalatia, beteala, bomboanele de pom si la urma din vata il acopeream cu "zapada"!

7. Cum impodobesti bradul in ziua de azi?
Nu la fel de divers colorat cum era cel din copilarie, dar are un aspect clasic, simplu. Treptat o sa-mi mai iau si alte globuri, dar vreau stelute, ingerasi, acadele, fulgi si alte accesorii.
Pana atunci arata cam asa:

 
8. Crezi in Mos Craciun? De ce da sau de ce nu?
Mos Craciun indiferent cu ce vine, chiar si mainile goale, imi aduce vacanta, voia buna si odata cu Nasterea Domnului vremea colindelor. Cum sa nu cred in farmecul lui!!

9. Iti place reclama clasica Coca Cola, cea cu "Sarbatorile vin" si camioanele luminate?
Dintotdeauna mi-a placut!

10. Unde este [sau unde ar fi] locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?
Cand eram mica il consideram la tara, cand eram adolescenta il consideram cu prietenele si aici ma refer la seara. Ziua intotdeauna a fost si va fi moment in familie in care ne adunam la masa, mancam, vorbim, spunem glume, nu mai este graba si nici macar grija spalarii vaselor. Totul se intampla cu calmitate din punctul asta de vedere, in rest zarva o reprezinta rasetele, care sa se faca auzit si inteles.
Dupa casatorie, prima zi in familie, a doua in intimitate, a treia zi la nasi sau cand sunt dispusi si ei sa ne primeasca.
Pe viitor mi-ar placea sa merg in Viena, la un concert, bal; in tara dupa ideea lui Alicee, mi-ar placea in Maramures, sa ma plimb cu Mocanita, dar si in Bucovina sa ascult colinde traditionale, sa dansez pe muzica lor populara, sa mananc bunatati traditionale si sa beau un vin in fata semineului in acompania sotului.



11. Brad artificial sau natural?
Artificial forever, doar sa am in ghiveci sau plantat in fata casei mi-ar placea natural.

12. Cat de importanta crezi ca este zapada in preajma Craciunului?
Zapada este importanta nu doar pentru Craciun ci si pentru culturile pamantului viitoare. Moderat ar fi cheia :)

13. Ce inseamna Craciunul pentru tine?
Pe langa lucrurile care se deduc din tot ce v-am povestit aici, Craciunul pentru mine mai inseamna si Nasterea Mantuitorului, bucuria crestinatatii. Ca o concluzie, inseamna bucurie, lumina, cantec, libertate, apropiere si relaxare.

14. Primesti colindatorii de Craciun?
Da, nu pe toti, uneori cant si cu ei, ii incurajez, ajut, dar le atrag atentia si daca fugaresc versurile :))

15. Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
Fara dar si poate este inelul de logodna, gestul iubitului meu, daruirea si dragostea lui.


Winterlicious
preluat de la Alina

1. Care este oja ta favorita in aceasta iarna ?
Nu am una singura.

2.Care este produsul favorit pentru buze iarna aceasta ?
Apidermaliv, momentan.

3.Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat in iarna aceasta ?
Paltonul maro.

4. Care este cel mai des accesoriu purtat iarna ?
Manusile. Cu toate ca si fara fular si caciula nu ies din casa.




5. Parfumul preferat / lumanarea preferata ? 
Lavanda

6. Care este bautura ta preferata iarna ?
Ciocolata calda

7.Care este filmul tau preferat de sarbatori ?
Niciunul in special.

8.Care este melodia ta preferata de Craciun ?
http://youtu.be/CMDtSUEAIiQ

9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori ?
Toate cele traditionale, ciugulesc!

10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori ?
Instalatiile de lumini

11.Ce planuri ai de sarbatori ?
Sa-i colind pe cei dragi, dar trebuie sa am suportul sotului ca altfel nu ma vad cantand singura.
Si sa ma odihnesc, sa admir bradul si sa ne bucuram de vacanta.

Acestia sunt ochelarii din partea Nicoletei Buru, multumesc!
Va pup pe toti si sper ca v-a placut postarea cu mixul de imagini din trecut si prezent.


Deoarece mai toate fetele au facut tagurile, nu voi nominaliza pe nimeni, cine doreste e liber sa le preia. Daca nu aveti blog sau nu vreti sa scrieti o postare va invit sa-mi spuneti in comentarii.
 
Cum vi se par si decoratiunile ?
 
*scheduled
terminata la 1:35 AM

Comentarii

  1. Imi plac toate raspunsurile tale, le-am savarut...mi-am amintit de unele detalii pe care le uitasem (cum ar fi decoratiunele din hartii colorate pe care le faceam si eu in copilarie).
    Imi plac decoratiunile tale, doar sunt fana. :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca cu totii am facut din hartie glase sau creponata diverse decoratiuni cu care imbracam clasa si mai apoi casa. Ma bucur ca ti-am amintit intr-un fel de vechile vremuri si ca iti plac decoratiunile mele parca facute cu maini de copil, stangace :)

      Te pup!

      Ștergere
  2. Superbe! Felicitări!... Acele globuri roșii sunt mai vechi, old generation?!...Sunt minunate!
    Un Crăciun de vis!
    Toate bune de pe meleaguri nemțene, de la poalele Ceahlăului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cristina si bine ai venit pe blogul meu!

      Din pacate nu am nici un glob de la parinti, acestea rosii le-am cumparat acum 5 ani, cred, din Real Constanta pe vremea cand locuiam in Mangalia, dar da au un aspect old.

      Craciun frumos asemenea, toate cele bune tuturor!

      Multumesc :)

      Ștergere
  3. Seamana cu tagul pe care l-am facut eu ieri, dar difera unele intrebari. Eu iarna prefer ceaiurile si ciocolata calda, iar la mancare.. imi place aproape tot! :))
    Decoratiunile sunt tare frumoase! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexantza, poate raspunsurile difera, caci tagul e la fel sau am omis eu cateva aspecte :)
      Si mie imi plac ceaiurile si vinul fiert, am lasat doar o optiune in schimb :)
      Saru'mana, te pup!

      Ștergere
  4. si eu am ochit globurile rosii, arata foarte bine :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa abordarea tag-urilor. Mi-a placut ca ai pus poze mai vechi!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce draguta e ideea cu vata pe post de zapada. La asta nu ma gandisem. :)) Eu nu faceam asa cand eram copil si-mi pare rau. Sper sa recuperez cand voi avea copii.
    Imi plac pozele! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noi puneam vata in brad si lumanarele ! E o perioada magica cea a copilariei! Sarbatori fericite, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pozele vechi au facut deliciul acestei postari!Ador sa revad momente din trecutul familiei mele si sa aud povesti despre ele...Emotiile sunt mari de fiecare data.


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.