Treceți la conținutul principal

Iata noii mei ochelari de la Firmoo!

Astazi o sa va vorbesc despre noii mei ochelari de soare de la Firmoo, cel mai popular magazin online care comercializeaza ochelari atat pe baza de prescriptie medicala cat si ochelari de soare, clear cu protectie pentru pc sau simpli fara dioptrii pentru femei si barbati.
Pachetul a venit intr-o saptamana, foarte bine ambalat: ochelarii de soare, o caseta semitransparenta bleu din plastic cu logo-ul firmei, un saculet moale cu siret, o laveta pentru ochelari si o surubelnita speciala cu suruburi de rezerva.
Sunt un pic mai mari si ma asteptam, dar nu ma deranjeaza deloc, dimpotriva, arata foarte bine si ma simt bine. Modelul acesta de ochelari momentan nu il gasiti pe site.
Imi place materialul, culoarea, faptul ca poti sa alegi modul de colorare a lentilei gradual sau full pana la 80%. Extra, poti alege protectie UV - pentru mine ar trebui ca toate perechile sa aiba asa ceva - sau polarizati. Laveta nu mi se pare grozava, in rest sunt foarte multumita de noii mei ochelari cu protectie UV.

Sunt foarte sensibila la lumina sau cand e innourat, port des ochelari chiar si cand aud parerile carcotasilor. Cand am primit propunerea de la Firmoo, m-au contactat prin e-mail, de a testa o pereche de ochelari de la ei nu am stat nici o secunda pe ganduri pentru ca imi place sa am cat mai multe modele. O pasiune noua :)
Preturile lor sunt accesibile, au o promotie in care se ofera gratuit prima pereche de ochelari, singura conditie fiind suportarea costurilor de transport. Mai multe detalii gasiti aici.  Sau daca te decizi sa cumperi o pereche de ochelari de pe site-ul lor, ei iti dau o alta pereche gratis si asa iti maresti colectia de ochelari.
Au chiar si o aplicatie, Virtual Try-On System, unde iti poti incarca poza si proba ochelarii, de mare ajutor in alegerea modelului dorit.




Le multumesc mult celor de la Firmoo pentru ca mi-au raspuns intrebarilor legate de produse! 

You've probably know about Firmoo, a company that sells glasses for eyesight problems as well as glasses for fashion purposes and even sunglasses, goggles. I was honored when I was contacted by e-mail for a pair of glasses, I picked sunglasses with UV protection. The site offers a virtual try on system, so that you know exactly how the glasses will look on you before you buy them. Every new customer qualifies for getting their first pair free. If you purchase two pairs at one time, the one that you apply the free glasses code to will be free. So we may call this "buy one get one free".
Thank you Firmoo for answering at my questions about products!

Voi ati comandat ochelari de la Firmo? Ati fost multumiti?
Va doresc o seara frumoasa in continuare.

Comentarii

  1. Nu am auzit de Firmo.... dar sunt foarte frumosi ochelarii.Imi place modelul asta supradimensionat

    RăspundețiȘtergere
  2. So cool sunglasses ^^
    I love

    I love your blog

    Please come visit my blog- Kisses ♥
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti stau foarte bine, si eu astept o comanda de la ei. Te pup!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. nice blog , would you check out mine and follow ? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am comandat, dar o sa intru si eu pe site-ul lor, chiar ma intereseaza in conditiile in care am foarte mari probleme cu ochii mei sensibili la lumina puternica(vara cand e soare, dar si iarna de la zapada).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciao cara,
    davvero carini gli occhiali!
    Ottima scelta!
    Quando hai tempo vieni a dare un'occhiata all'outfit con il mio nuovo cappottino:)
    Buona lunedì!
    Baci
    Mary
    Fashion tea at 5

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pe mine m-a atras acest model, dar i-am ales pe cei cu rama alba.
    E foarte frumos modelul ales de tine. Sa ii porti cu placere. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut modelul tau si pe alb dar si pe negru, aduce a cateyes, dar cum ti-am zis sotul a strambat din nas. Asta a fost a doua optiune. Multumesc:*

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Uuu sunt curioasa ce model vei alege :*

      Ștergere
    2. am uitat ceva...ai platit transportul cand ti-au fost adusi ? si cat ?
      mercic !

      Ștergere
    3. eu nu am platit nimic pentru ca i-am primit pentru review, ca blogger.

      Ștergere
    4. aha , intre timp am vazut , 24 dolari , sa vedem daca alege ceva fiica-mea , ea poarta ochelari !

      Ștergere
    5. de fapt cred ca-mi place si mie un model...asaaa...de moft :)))...sa vad !

      Ștergere
  9. Ești foarte cool. Îmi place cum îți vin.
    Și ochelarii mei sunt de la Firmoo și sunt foarte mulțumită de ei.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, nu am citit pana acum ca un blogger sa fi fost nemultumit :)

      Ștergere
  10. Iti sta foarte bine cu ochelarii, sa-i porti sanatoasa.Mie mi s-a parut foarte scump transportul la ei sincer.

    Tocmai ce ti-am descoperit blogul si am citit mai multe din posturile tale.
    O zi buna sa ai :)

    Irina
    http://irihoneysland.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Irina si bine ai venit!
      Transportul costa mult pentru ca e prin curier, 24 dolari acum am vazut si eu pentru Romania.

      Ozi buna si tie!:*

      Ștergere
  11. Nice post!!
    http://alwaysssmiling.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt foarte tari ochelarii!

    pupici,
    silvia

    RăspundețiȘtergere
  13. O da,ce superbi sunt! Ai mei nu mi plac atat de mult,nu ma avantajeaza :( Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ah si poti lasa link ul cu modelul tau,te rog?Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea, din pacate modelul nu il mai au in prezent poate vor reface stocul. :*

      Ștergere
  15. Sa ii porti sanatoasa, Mihaela!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  16. your glasses are more amazing compared to mine!

    5ftandpetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. beautiful sunglasses!!!!

    http://glamourdrama.blogspot.it/2012/12/giveaway.html OPEN GIVEAWAY! 50€/$ SEPHORA OR ITUNES GIFT CARD

    RăspundețiȘtergere
  18. esti fff frumoasa,ai acel ceva ...
    eu am refuzat pe cei de la firmoo
    puppp

    RăspundețiȘtergere
  19. Amazing sunglasses and very nice pics! I follow you :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.