Treceți la conținutul principal

[Leapsa] De sarbatori

Pentru ca am intrat in luna decembrie, a sarbatorilor de iarna, dau curs la o leapsa pe aceasta tema, initiata de Aliceee Traveler in colaborare cu Giftland.
1. Care este sarbatoarea voastra preferata dintre: Sf. Andrei, 1 decembrie si Ziua Nationala a Romaniei, Mos Nicolae, Craciunul sau Revelionul?
Craciunul imi este cel mai aproape. In copilarie iubeam Craciunul: sa colindam in gasca prin tot satul, sa ne dam cu sanie in format trenulet fix din varful dealului pana la fantana de langa gardul bunicii. Cum jucariile mele erau intotdeauna jumulite de ceilalti doi frati imi doream multe dulciuri caci in segmentul asta fiecare isi respecta portia. Mai putin bomboanele din pomul artificial care erau mancate pe furis si flutura doar ambalajul. :)) Turta dulce este desertul preferat!
Revelionul il vad ca o petrecere in care obligatoriu se danseaza, adeseori acasa.

2. Enumerati trei activitati preferate de sarbatori.
Sa fac bradul -deja mi l-am facut-si sa decorez casa.
Sa pregatesc & mananc bunatati: toba si carnati, sarmale cu afumatura, pui umplut, cozonac, turta dulce-ideal casuta!
Sa ascult colinde si sa colind -doar in grupuri ca mi's timida rau- no money, just fun!
3. Ce cadouri va place sa daruiti celor dragi? Ce cadouri ati alege de pe site-ul Giftland si cui le-ati oferi?
Ce-mi place nu intotdeauna le-a placut si aici nu vorbesc de sot, el intotdeauna a apreciat dorinta mea de a impresiona: de la brose, papusi, la borcanele cu diverse compozitii: de condimente, pentru prajituri, creme de ciocolata cu alune de padure si felicitari scrise de mana. Au fost si hainute fleece, un fier de calcat mai bun pentru mama, in rest dulciuri. Au fost si dati cand nu am oferit nimic.
Ce as alege de pe Giftland  ar fi un puzzle, un tricou, o sacosa de shopping si chiar si un ceas de perete mi-a placut, personalizate :) Sa le ofer sotului si unui cititor drag.
4. Unde v-ar placea sa petreceti Craciunul? Dar Revelionul?
Craciunul negresit in familie, acasa la socrii sau acasa la noi. As avea un plan pentru anul asta insa nu am sa-l impartasesc de frica sa nu se rupa vraja. A doua zi la nasii nostri.
Iar de Revelion, oriunde aproape de casa/pat. Cum am mai spus imi place sa dansez si cand nu mai pot, sa am libertatea de a ma retrage in pat. Spatele nu-mi permite sa stau in frig, mult in picioare si asa mai departe. Nu sunt adepta restaurantelor. Poate vreodata voi merge.
5. Care este wishlist-ul vostru pentru aceasta iarna?
un fratior pt d40
o rochie rosie
.. si sa-mi iasa casuta din turta dulce(sa nu se mai prabuseasca) :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am sa scriu si despre un tag caci nu vreau sa uit de el:


Multumesc, Ana-Maria!

Reguli:
1.Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat.
2.Sa impartasesti sapte secrete despre tine.
3. Sa nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award.




In copilarie am muls vaci, oi, capre. Eram priceputa si chiar imi place sa ingrijesc animalele.
Anul trecut m-am speriat ingrozitor cand am curatat niste peste proaspat, aparent mort:
s-a miscat fix cand i-am atins burta, dupa ce i-am taiat capul si dupa ce i-am taiat coada.. la intervale de timp.. de m-au auzit toti vecinii :))
Sunt o persoana emotiva si pe baza asta mai uit, ma fastacesc, un motiv pentru care intocmesc liste.
Tot din acelasi motiv la cumparaturi nu mai am simt geografic si o iau aiurea, sotul ma salveaza de fiecare data.
Nu imi place cand cineva tine mortis sa-mi impartaseasca parerea in privinta mea.
Nu imi place cand sunt intrerupta din citit ca sa zic si altuia ceva ce brusc vezi ca nu-l mai intereseaza.
Urasc sa sune telefonul, la usa, cand eu am treaba prin casa, pregatiri si sunt contra cronometru, etc


Nominalizez pe cei din listele mele, cei care ma citesc si vor sa-l faca!

Comentarii

  1. Interesant tag!
    Mi-ai amintit ca si eu am muls vaci si oi cand eram mica, am sapat, am prasit, am muncit cot la cot cu bunica mea draga. O ajutam cat puteam :(

    RăspundețiȘtergere
  2. sa inteleg ca nu o mai ai langa tine :(
    pe de alta parte poti sa preiei si tu tag-ul

    RăspundețiȘtergere
  3. Love your blog! Following you now, no 300! Hope you follow back =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce leapasa draguta. <3<3
    Si sunt exact la fel la capitolul intrerupere din munca sau alte activitati, din acest motiv soneria mea nu mai este fuctionala, iar telefonul sta in camera mea. ;))
    O sa o preiau si eu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci, ma bucur ca vei scrie si tu :*
      Il fac uitat, telefonul, dar cum nu am grija lui sa il dau pe vibratii il aud si din alte camere si atat mi-a fost :)))

      Ștergere
  5. i cant understand anything :(
    lol im lost in translation~ but thanks for visiting my blog!!

    - sarah -
    www.xliciousgirl.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tags about christmas and 7 secrets about himself, did you tried google translate ? :)

      Ștergere
  6. as fi lesinat langa pestele ala...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am rezistat eroic, Laurentiu l-ar fi aruncat la gunoi de mult :))

      Ștergere
  7. of course! I´m follwong you allready)

    RăspundețiȘtergere
  8. I liked reading about you in the 'One lovely blog award' section [thanks google translate ;)].

    I will post that one in my blog next week, too. But I hope you don't mind me using the original image for it. Okay? :)

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh thank you for the effort, I appreciated and I'd love to read your thoughts. Feel free to take the picture.
      kisses!

      Ștergere
  9. Mie imi place ca se difuzeaza desene animate tematice pe majoritatea posturilor. Ador sa lenevesc in pat si sa le vizionez. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Da! :) ..si asa nu am timp sa stau in fiecare seara sa ma uit la el. La mijlocul lui ianuarie il strang, macar cumulat sa fie ceva :D

      Ștergere
  11. Imi place leapsa, cred ca o preiau si eu :D
    Si mai ales imi plac raspunsurile tale :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Great post!

    Enter our international giveaway at http://buttonsapart.blogspot.co.uk/2012/11/international-give-away.html

    Radha & Sita xoxo

    RăspundețiȘtergere
  13. thank god for the translation, i didn't understand everything but nice post :)

    by the way,thanks for checking and leaving a comment on my post.

    Chiara♥
    xmisschiarax.blogspot.be

    BLOG | Instagram | Polyvore | bloglovin' | Pinterest | WeHeartIt

    RăspundețiȘtergere
  14. He he, i love Christmas and everything about them, even secrets...
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.