sâmbătă, 1 decembrie 2012

[DiY] accessories

Cele terminate/finished:
 
bow ties for him and me
I will wear them both =)


headband & brooch


I will cover the clumsy seams; the closing system is orange-coral.
cand ma uit la cum am cusut imi dau seama cat de mult am nevoie de o o masina de cusut..

Cele neterminate/unfinished:
necklace


which would you like more: 1, 2 or 3?
What I wore on 30 nov, for church:
kisses!

21 de comentarii:

  1. thanks for your comment dear!!! I'm following you too <3

    laura,
    http://glampond.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt. <3
    Esti chiar talentata. Ma gandeam si eu sa-mi confectionez niste papioane, cum prind putin timp liber voi incerca. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Fabulous work, darling!
    Love the bow ties!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  4. i'm in love with this!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you dears!
    Please help me with my question: which would you like more: 1, 2 or 3? I need more opinions.

    Daca mi-ati raspunde si la intrebare m-ati ajuta enorm sa iau o decizie. Multumesc pentru comentarii!
    xo

    RăspundețiȘtergere
  6. The first bow & the deep blue brooch look awesome.
    Also about your question... I like 2!

    Follow the Royal Peach

    RăspundețiȘtergere
  7. Awesome!
    Thank you so much for your comment, following you back now ;-)

    New post:
    peculiarchick.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Yes i would love to follow each other. I started, now it´s your turn :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place numarul 1. Doi are prea mult roz (desi eu sunt indragostita de roz), iar la 3 este o combinatie intre culori calde si reci , eu nu inclin spre ea. Oricum esti extrem de talentata. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Love the bow! :) Hope to see you wearing it! :)

    Let's follow each other? Let me know! :)


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. you'll see me soon :) thanks
      welcome, hope see you back, I follow you.

      Ștergere
  11. ce simpatice sunt papionele.Cred ca o sa ma apuc si eu sa fac.

    RăspundețiȘtergere

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!