Treceți la conținutul principal

[Shopping] in cautarea cadoului potrivit

Pentru cei care sunt in cautare de un DSRL, D7000 pana pe 16 decembrie ai ocazia sa il iei la un pret mai mic.


Iubitorilor de carte, ai sansa sa le iei un pachet frumos sau doar una din lista dorintelor. Foarte putine carti SF am citit, insa stiu ca sunt destui fani al acestui gen:



Eu sunt mai mult o fire practica si rareori dau banii pe cadouri funny, insa ceasul asta desteptator mi se pare super-tare, ca sa ma exprim asa. Ai un partener care joaca CS ? Cu siguranta o sa-i placa!

Sa nu uitam bucuria pe care o aducem daruind cea mai mare este a copiilor, de toate varstele.
Daca sania veche a devenit lemne de foc, iata ce am gasit:
Cat cei mari trabaluiesc, o masinuta-premergator, nu-i asa ca  cel mic s-ar distra de minune, fara sa mai stea "printre picioarele" voastre:



Pentru doamne si domnisoare, un exemplu de cadou dragut si finut e acest colier la baza gatului:
La capitolul haine, un pardesiu deosebit, pe care si eu mi l-as dori, din lana, va recomand:


Un pulover rochie cu tinte intr-o culoare de sezon:

Peste rochia aleasa, un bolero cu o brosa bijuterie:
Pentru un aer retro iti recomand rochia cu franjuri:
O geanta retro, daca nu rezonati cu stilul asta veti gasi si pe alte stiluri:
Daca stiti numarul purtatoarei, puteti sa va incumentati si la incaltaminte:

Pentru casa, intr-o paleta de culori superba, cearceaf cu imprimeu cu dungi multicolore pe fond gri taupe:


In materie de lenjerie intima, o idee ar fi asta:


La TinaR, 5% reducere din valoarea totală a comenzii online, dacă se plateste cu cardul, luna asta.
O rochie in trend care poate fi purtata atat la birou cat si la evenimente cu accesoriile potrivite:


Un colier mai putin pretios din punct de vedere a metalului, dar spectaculos prin forma si culoare:


Setul de la Chi Total Protect este un produs ce protejeaza parul inainte si dupa coafarea la cald. Este potrivit tuturor tipurilor de par.
Un travel set pentru barbati:

Nu stiu cum as reactiona daca mi-ar veni cu un astfel de cadou, stiind ca nu arunc usor banii, dar ar fi o exprienta comico-dramatica. Imi plac, dar imi zboara alte si alte lucruri pe care le-as lua de banii astia. Dar cum nu toti suntem la fel, pentru cei interesati, iata un set superb cu oje OPI de top.
10 mini lacuri: Alpine Snow, Bubble Bath, Tickle My France-y, Strawberry Margarita, Cajun Shrimp, Big Apple Red, I'm Not Really a Waitress, You Don't Know Jacques!, Russian Navy, Lincoln Park After Dark.
Din alt punct de vedere, cu un cos plin de bunatati ai putea bucura intreaga familie. Sarbatorile le simti cu adevarat atunci cand suntem impreuna si impartim. Deci un cos cu bunatati ?:

Pentru mama, soacra, stiu si eu, o alta idee draguta ar fi si asta, set SPA din 7 piese:
Punctul de atractie a unei petreceri intotdeauna au reprezentat-o dulciurile, pentru cei pasionati evident de ciocolata, cu o fantana de ciocolata nu ai cum sa dai gres:


Si ar mai fi multe idei,  - va plac? - daca mai doriti exemple, lasati-mi de stire si va incropesc o noua postare.
Pana atunci cumparaturi chibzuite, fara frustrari si spor la curatenia de iarna!

Va puup!

Comentarii

  1. Off, ce imi plac geanta, colierul si mai ales aparatul foto :)
    Le-as vrea pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna urarea ta, buna, buna desi e cam greu cu cumparaturile chibzuite.;))
    Promit sa ma straduiesc. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. greu dar nu suntem noi eroine si uneori reusim ? :)
      imposibil nu e si asta e cel mai important :*

      Ștergere
  3. Eu as zice da pentru cosurile cu bunatati, pentru coplier si fantana de ciocolata evident!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la un asemenea cos si fantana as uita ca pe lumea asta exista rochii, cosmeticale :)) mai rau cand se termina :)

      Ștergere
  4. Αre these presents that you gonna give this Christmas? Great choices!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. more like an wishlist, I can't afford to buy the whole things :)

      Ștergere
  5. Ma tenteaza rochia TinaR si setul Chi. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Great stuff! The OPI nail polishes are so cool!! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. There are a lot of great stuff! It looks like the shopping was successful! : )

    RăspundețiȘtergere
  8. These are awesome accessories! I have more on my street fashion blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, cat de tare imi face cu ochiul acel DSLR...reducerea e importanta, insa pretul tot mare ramane. :( Si paltonasul negru e pe gustul meu. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. De cand visez la fantana cu ciocolata...Doamne ce pofta mi-ai facut,Mihaela!!!!!!!

    Rochia TinaR este superba,pe gustul meu!

    Bune idei de cadouri!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca-ti plac, daca o sa-mi cumpar inaintea ta te invit la mine sa ne delectam :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.