Treceți la conținutul principal

[Haul] Uneori Mos Nicolae vine de la miniprix.ro!

rochii dresses

Preturile sunt in urma reducerilor de 70%
Rochia cu paiete 12.6 lei(1153205001, M, Verde)
Rochia cu imprimeu floral 12.6lei(1204901235, 40, Somon)
Rochie cu pliuri in zona bustului si cupe intarite 9.9lei (1220301001, 34, Mov)
O bluza simpla, un top in volane cu bretele si un tricou chic tops
 Tricou 5.7lei (1239901072, M, Portocaliu)
Top 8.7lei (1153101373, XS, Mov) care poate fi purtat si ca fusta. Cache-Cache
Tricou 8.7lei (1221401006, S, Portocaliu)

Doua tricouri si un pulover subtirel din lana for him
 Tricou 8.7lei (1209004004, L, Alb)
Pulover 12.6lei (1235501127, M, Crem)
Tricou 6.6lei (1221803046, XL, Gri)

doua esarfe si o pereche de pantaloni raiat foarte fini scarfs and trousers
 Esarfa 3.6lei (511054001, N/A, Albastru) un material placut dar mai scortos
Pantaloni 11.7 lei(1205801086, 38, Verde) sunt de la Mango
Esarfa 3.6lei (5110511001, N/A, Mov) materialul elastic, moale si fin, ambele de la bershka

Pantalonii necesita atat scurtare cat si modificari din latime. Stiam, din descriere ca-mi vor fi mari, dar imi doream o pereche in nuanta mint.


diverse accesorii accessories
 Sapca 2.1lei(46022001, N/A, Negru)
Curea 0.3lei (4090612001, N/A, Bej)
Cleste de par 0.6lei (33110521002, N/A, Maro)
Sapca 2.1lei (71337001, N/A, Gri)

Cum a plecat curierul am si alcatuit o tinuta cu 5 din produsele cumparate, lucru neplanuit. :)
An outfit with five new items, after I opened the package!
Cozorocul mi-e putin mare pentru capul meu mic, insa e prima oara cand port stilul asta si cu toate astea o sa o port in continuare. Sunt curioasa cum mi-ar sta si cu bucle :)
Tinuta formata imi e cu atat mai draga cu cat am pe mine doua articole de ale lui: tricoul gri si puloverul.
The brim of cap is bigger than my head, even is my first try of this type of hat I'll still wear. I'm curious how it will stand with curls and this captain's hat. More than that I start to love wearing out his clothes.


Voi in ce tinute ati vedea basca asta potrivita?
.. tell me some suitable outfits for this black hat please :)

Intr-o alta ordine de idei cam peste o saptamana plec la munte. Nu am castigat la loto ci la un giveaway, in zona Straja. {Multumesc!} Daca totul decurge ok la servici o sa va povestesc cum o friguroasa care nu se inchipuia pe timpul iernii la munte din propria initiativa a ajuns sa se imprieteneasca cu zapada!
Sotul meu isi dorea mult, asa ca e frumos sa indeplinim dorinte mai ales in luna lui Craciun ..dragostea trebuie hranita cu ceva. :) si uneori necesita sacrificii.
In another context I will go to the mountains for the weekend, in the western part of Romania. I was lucky to win a giveaway. I'm too cold person to dreaming a vacation in winter, but how do I know that my husband likes winter sports I will make an exception. Is the month of presents huh? Love must be fed with something.. haha
Astazi si ieri, printre altele mi-au mancat tot timpul, cautarea de informatii despre zona, trasport, rute, variante cat mai accesibile ca pret si sa nu necesite o asteptare prea mare. Caci da, necesita multe schimburi: tren, autocar, maxi-taxi, telegondola, pana la destinatie. Fiind totusi departe trebuie sa calatorim noaptea pentru a ajunge la timp la cazare si a ne bucura cat mai mult din weekend.
Doua zile se pierd numai pe drum. Dar despre chestiile acestea va voi vorbi dupa materializarea lor.
I spent a long time looking for information about the transport, how to get accommodation, the best option in the shortest possible time.
V-ar interesa? are you interested?

Comentarii

  1. Super preturi! Sunt curioasa sa vad o tinuta cu pantalonii de la Mango. Distractie placuta la munte! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce preturi bune aveau ...pfff sa te bucuri de cele cumparate

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu pantalonii cred ca o sa vezi abia in primavara sau mai devreme asa prin casa pozata daca ii voi si modifica. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt toate super dragute! Sa le porti cu placere!
    Iti sta super dragut imbracata asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. abia astept sa marg in Bucuresti sa ma bag in hala de pantofi!!!

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Great dresses ! Nice blog

    Bisous from FRANCE

    RăspundețiȘtergere
  7. Miha,dar tu in ce tara stai? livreaza la tine miniprix?te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Romania, cred ca te-am derutat cu postarile din Scotia, unde am fost cateva luni plecata, Stella.
      Te pup si eu! :)

      Ștergere
  8. wow, ce preturi...Sa le porti cu placere :*
    Felicitari pentru excursie, daca iti iei haine foarte groase astfel incat sa nu simti frigul cred ca te vei simti bine, si mai ales daca te duci la sanius te incalzesti cu siguranta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Fluturas, o sa fiu cu siguranta un om de zapada din haine :D

      Ștergere
  9. Ai prins cele mai bune oferte inainte de sarbatori. Sa le porti cu placere.
    Distractie placuta in escapada si asteptam cat mai multe detalii. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. eu le-am luat in prima zi de reduceri :((( economiseam si eu 5 lei daca mai asteptam :)).
    acum, vorbind serios, sa le porti cu placere!
    eu sunt fana de bascute si chestii de pus pe cap, dar mai toate-mi cad pana la nas :)).

    RăspundețiȘtergere
  11. Super cumparaturi la super preturi!
    Te invit si pe blogul meu:
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro
    pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa le porti cu placere!!!

    O saptamana cat mai frumoasa, Mihaela!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa te bucuri de toate. Imi place rochita mov si iti sta tare bine cu ea. Distractie placuta la munte, abia astept sa vad poze.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă bucur să văd că ești norocoasă... Îți urez distracție mare la munte împreună cu soțul tău.

    BTW, și eu sunt o mare fană Miniprix.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  15. You got such a good haul here. ANd your outfit look amazing in the picture even if the hat is a little big. You look really stylish and you look like youre about to walk that runway.

    5ftandpetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow ce preturi mici ai prins! Sa le porti sanatoasa
    Si sa te bucuri de vacanta :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc fetelor!

    Dee, s-a notat!
    Alina si tu ai capul mic? :))
    Florina, te voi vizita :)
    Nico, o saptamana frumoasa si tie!
    Dara, macar poze daca nu pot sa schiez :)
    Zadin, ma mai "paleste" norocul din cand in cand :)
    Alicee, facand calcule, in ceea ce priveste timpul, se pare ca amanam vacanta in ianuarie de ziua sotului. Ar trebui doua zile sa lipseasca de la serviciu si asta nu se poate, noi am crezut doar una. Trenul de la Petrosani la Bucuresti este la miezul noptii, nu putem pleca nici sambata seara, iar luni ar ajunge frant dupa o noapte pe tren.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa le porti cu placere!!

    xo
    http://busyblouse.blogspot.nl/

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa le porti sanatoasa, Mihaela. :) Si distractie placuta la munte, sa ne aduci poze de pe partia de schi. :D Eu visez la o insula exotica momentan, gerul si viscolul din orasul natal m-au invins. :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Mos Nicolae a fost darnic!Multe lucrusoare frumoase vad aici si sper sa le vad si alte postari in tinute.Sa le porti sanatoasa!

    Basca o vad facand parte dintr-o tinuta cu pantaloni casual,pulovar si haina pana la solduri iar culorile pot fi oricare caci basca are nuante neutre.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Laura si tie Nice (la o locatie calduroasa, cu o briza mediteraneana, visez oricand), Ela foarte buna propunerea ta!

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  22. So cool and trendy! You look great in this post!
    Kisses and hugs!!!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce preturi!! Numai io m-am speriat cand am fost la miniprix ;))
    Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.