Treceți la conținutul principal

Winter outfits









*scheduled
A quick post!

kisses

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. iui doamne si inca cat, nici nu vreau sa ma gandesc ca va fi si mai si.. :)

      Ștergere
  2. Vai cat de mult imi place prima tinuta. <3 <3
    Ador cacuilitele de blana si peisajul e divin. :)

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc, un mix intre haine mai vechi si mai noi, caciula e chiar vintage. Pantalonii din piele intoarsa ajuta si ei la tinut cald. :*

      Ștergere
  3. wow, the snow looks so amazing! and i absolutely adore your winter outfits :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât de mică e lumea, acum am observat că faci poze în Galaţi. Eu sunt din Brăila şi am serviciu în Galaţi. xoxo

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am banuit ca esti prin apropiere, da mica e lumea :)
      te pup si eu!

      Ștergere
  5. Gorgeous looks and pics!
    Love that furry hat!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoasa este caciulita <3 iar tu esti o frumuseste.
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce draguta esti! Sunt foarte faine caciulita si fularul cel verde! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Thanks for nice comment :) I published more photos from Turkey (Alanya, Istanbul, Pamukkale, Hierapolis, Cappadocia) in the older posts :)

    RăspundețiȘtergere
  9. azi mi-am luat si eu caciulita pufoasa ca tare imi place cand le vad ;))
    ce-i drept, cea mai mare zapada am vazut-o in Galati, cred ca acum 2 ani :-? frumos oras ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da are farmecul lui si anul trecut au fost zapezi foarte mari fix dupa ce am plecat noi, eu si sotul, in Scotia.

      Ștergere
  10. frumoase outfit-urile: şi ale iernii şi ale tale :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Thanks everyone, va multumesc frumos!

    Sunt obosita, franta, azi am bifat carnatii, maine vreau toba, sa vedem ce reusesc.

    Pentru maine am programat cateva colaje si poze cu decoratiuni de Craciun, etc.

    Noapte buna:*

    RăspundețiȘtergere
  12. I like it :)

    i follow You and I invite You to my blog:
    www.szukamelia.blogspot.com

    Kisses from Poland :*

    RăspundețiȘtergere
  13. cute pictures:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. thanks for your wonderful comment!
    i just loved your blog!follow you now with GFC,bloglovin,on lookbook and on FB!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  15. ce faina e caciula! vreau si eu, dar ma gandesc ca imi va sta ca o gogoasa pe cap... am sentimentul ca nu ma avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi plac foarte mult pozele cu imprejurimile!E totul de vis!

    Caciula este spelndida si te prinde foarte bine iar fularul verde este la fel de frumos(una din culorile mele favorite).Caciula din aceasta de blana as vrea sa imi iau si eu dar sa fie din blanita artificiala.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.