Treceți la conținutul principal

[Saptamana in imagini] It's all about Christmas


     Sarbatorile le-am asteptat cu sufletul la gura, ne pregatim zile intregi asiduu cu bunatati, tinute, aranjate si dichisite pentru ziua cea mare de Craciun si totusi se merita sa-ti dai osteneala.
Unii ca mine s-au bucurat si de a doua si a treia zi. Daca in prima zi a fost la fel ca in ceilalti ani: pranzul in familie si statul impreuna pana seara tarziu, a doua zi au fost ceva modificari: nu am mai colindat bunicii din Galati si am plecat subit la tara fara nici o pregatire. Am vizitat cateva rude, am petrecut putin timp cu bunica din partea mamei. A doua zi, am avut ragaz de cateva fotografii inainte de a merge la nasi. Am savurat un vin spumant, am jucat scrabble, joc pe care l-am cumparat anul trecut fetelor si am stat de vorba pana s-a inserat.
Seara ne-am si intors acasa.
 
 
Turta dulce, nu am mai reusit sa fac, in schimb mi-au iesit cele mai bune turte, imi era teama sa nu iasa prea aromate de la coaja de portocala si cu prea putina nuca. Dar nu, au fost foarte bune.
In Ajun, cat dragul meu sot s-a dus dupa unele cumparaturi, am reusit sa impachetez si sa strecor cadoul pentru el sub brad, si el cred ca tot atunci a planuit cu Mosu. Am reusit sa tin post, am gatit un orez cu ciuperci laudat chiar si de un mofturos si am dat de pomana, legume sotate pentru cina si suc mixt: mere & portocale, la care am adaugat miere, zeama de lamaie pentru antioxidare si putina apa.
 

Dupa ce am venit de la tara nu am mai miscat un deget, am lenevit, am gustat din toate preparatele, am vizionat filme: terminat sezonul 7 din Anatomia lui Grey, m-am enervat la incercarea de a viziona Cosmopolis, am ras la Wedding Daze, m-am emotionat la Under The Tuscan Sun, mi-a placut The Forger si pe youtube am vazut Diario de una ninfómana si Lie with me, ceva mai speciale.
 
Nu sunt eu genul care prefera berea cu diverse gusturi, insa asta cu merisoare m-a facut curioasa si am savurat una cate una, aseara am terminat ultima sticla. Le-am castigat pe printreran​duri.eu
Aceasta a fost manichiura de Craciun pe care si astazi o port si inca nu sunt sigura daca o voi sterge, nu de alta dar e intacta. :)


Ati mancat vredata sticksuri graham?  le gasiti in kaufland. Ciocolata neagra cu martipan, imi da senzatia ca ar contine si cafea, alunele mi-au potolit pofta de ceva sarat. De regula de Craciun faceam saratele. Geamul am ajuns sa-l colorez in urma disconfortului pe care il simteam cand faceam baie si aveam musafiri, perdeluta nu era suficienta. :D Ojele, varul lavabil ramas si creioanele vechi rusesti au fost de mare folos.
machiajul ochilor: o combinatie de auriu, verde si mov


1.bunica mea     2.obiectivul era aburit-venisem de afara
3.soba de teracota   4.o oala ingropata in/de zapada


gradina din fata casei






pocnitul din bici, o traditie ce inca se mai pastreaza :)
Va multumesc pentru urari si sper sa va incant cu franturile din Craciunul meu.
Mi-ar fi placut sa scriu mai multe postari pana la sfarsitul anului, dar le las pentru 2013, sunt multumita caci totusi am scris mai des fata de 2011 si intr-un fel am evoluat.

Ne mai despart mai putin de 25 de ore de 2013,
bisou!

Comentarii

  1. Frumos rezumat pentru un Craciun care parca a trecut prea repede.

    Arata tare bine turtele. Sunt in topul dulciurilor pentru mine.

    Berea de la Redd's nu prea mi-a placut.Raman la Redd's fresh.Cea cu rosu parca-i prea fada.Asa o percep eu.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa postare :X La multi ani, scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol :* !
    Te pup si un an nou mai bun >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  4. Văd că ai avut un Crăciun frumos. Îţi urez un an nou plin de sănătate şi bucurii şi la mai multe postări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa incep cu asta, chiar nu ma pot abtine...ce frumoasa esti!Machiajul purtat a fost minunat, iti sta foarte bine machiata mai intens.
    Foarte frumoasa postarea ta, un Craciun linistit si imbelsugat cu mule bunatati. :)
    Te pup si sa ne citim cu bine si anul viitor!
    La multi ani si multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelente imagini Mihaela! Bunica si rujul tau de buze m-au dat gata :)
    Si "scutecele domnului" arata foarte bine
    Iti doresc un an nou cu sanatate si impliniri :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa saptamana ta. Te prinde tare bine rujul rosu.
    Iti doresc un An Nou Fericit si sa ti se indeplineasca toate dorintele.
    Pup!
    P.S.Nu ai citit ieri blogul meu:)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar am frunzarit postarea din e-mail fiind abonata :)

      Un an nou fericit, mai bun, implinit!
      :*

      Ștergere
  8. Ai avut un Craciun alb :D Frumoase poze :)

    RăspundețiȘtergere
  9. wow, looks like you had an amazing Christmas! the food looks amazing :)

    Happy New Year of 2013! I wish you all the best and I hope you'll have the time of your life! XO

    RăspundețiȘtergere
  10. ce bunatati am vazut eu pe acolo si ce peisaje frumoase :).
    stie bunica ta ca a ajuns pe blog? :)



    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur Alina, stie de activitatea mea de bloggerita si e tare mandra de mine si eu cu ea :)

      La multi ani!

      Ștergere
  11. La multi ani si in 2013 toate dorintele tale sa se implineasca!

    love,

    Ana Q.


    * _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛.(´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.** ˛_Π_____. * ˛* * * *
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . * *

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga mea,

    Iti urez un 2013 plin de bucurii, multa inspiratie si cat mai multi unici!

    La multi ani !

    p.s.: superba retrospectiva!

    Pupici, Silvia

    www. rock-and-roses.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani si toate cele bune! Arati minunat si mai esti si o super gospodina! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Noi am avut un Craciun linistit, poate cel mai linistit de pana acum. Am mancat, am jucat rummy, ne-am uitat la filme. Nu am iesit din casa deloc. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai avut un Craciun fain,cu traditii si voie buna!

    Eu in anii trecuti mergeam cu ai mei la nasii nostri la mare,caci acolo locuiesc ei si petreceam impreuna.Acolo am si mers la colindat si tare mi-a placut!


    Multumim pentru frumoasele poze si cuvinte scrise din inima.Esti o fata deosebita!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Oh God, food, snow, great vibes and you look lovely!!!What more can we ask??
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. Thank you so much!
    Multumesc fiecareia pentru cuvintele frumoase!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.