Treceți la conținutul principal

Tangle Teezer, probably a new love story


Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de Carmen unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii.
Wordless Wednesday is a weekly column initiated by Carmen where the message must be sent through a picture or series of pictures
Parul meu, iubit, urat, abandonat, regasit, iubit din nou. Povestea scurta asta este. Cand eram mica'n fasa si chiar in clasa intai aveam parul ca acum, saten inchis cu diverse nuante. Dar nu stiu cum si cand, memoria nu ma ajuta si nici foarte multe poze nu am care sa acopere toate treptele cresterii, parul mi s-a deschis, pe alocuri aveam chiar suvite blonde aurii. Fir gros, par des, zile la rand cu cositele impletite, parul mi-a crescut mai jos de zona dorsala. Era podoaba mea pana cand cuiva ia venit minunata idee de a ma tunde. Eu care daca voiam puteam sa ma ascund cu brio dupa parul meu la cat de slaba eram. V-am zis ca silueta o am din nastere :))
Benefic, favor sau nu, pentru coloana si calciul lipsa , parul care s-a vrut tuns pana sub omoplati, la sunetul ascutit al foarfecului, a fugit aproape deasupra umarului. M-am simtit fara cap. A fost cea mai mare tragedie a copilariei mele, voiam toate zgaibele din lume dar nu parul scurt. Degeaba caci nu a fost cale de intoarcere. Tin minte ca mi s-a permis sa-mi faca matusa parul pe bigudiuri metalice, pe care si acum le am, la final aratam ca un pudel veritabil sau oaie, mi-e in ceata imaginea, oricum m-am ascuns ca-n primele imagini din colaj si-mi lingeam ranile.
Faptul ca imi cade, scalpul pretentios, pofta de tunsori scurte, ma imping spre foarfec si schimbari majore, dar sunt momente cand il vad cu suflu, cu luciu si iar mi-e drag de el!

Comentarii

  1. Deci da, fotografia (sau colajul) face mai mult decat o gramada de cuvinte.
    Da, da, da imi place. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput din joaca si am terminat ca pe un "proiect pentru blog". Acum o sa spuneti ca nu am toate tiglele pe casa, ceea ce totusi nu ar fi chiar exagerat :))
      te pup!

      Ștergere
  2. Ai un par tare frumos! Ai grija de el!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. nice products *_* your blog is very good and interesting <3 im glad if you visit my blog, too!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you sweety, I know your blog I'm even a follower.
      You have a huge sense of style!

      xo

      Ștergere
  4. :)))))))))) ce jucausha esti!!!

    Pupic dulce,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. cand ai o relatie buna cu parul/sine nu mai conteaza ce perie folosesti, e doar o unealta, dar ma bucur ca m-ati interpretat asa.

      Ștergere
  6. Da chiar ai un par frumos. Banuiesc ca periuta asta e ideala pentru...calatorii. Majoritatea periilor mele sunt grele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este destul de maricica, dar usoara. Uneori chiar si cu toata atentia poti sa nu ai parul dorit, dar ma lupt cu el, pentru el.

      Ștergere
  7. pentru o miercure fara cuvinte, poveste e cam lunga, dar ... interesanta ;)Asa este cu podoaba capilara... oricum ne sta parul, il vrem cumva altfel :)) Al tau e frumos, deci perie-l cu drag - dragut colaj! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e cam lunga, am vrut sa sterg povestea insa am zis ca merge bine cu colajul. :)
      Peria face un masaj grozav scalpului fara sa ma zgaraie si cand eram mica imi placea sa ma perie mama, mai ales dupa ce-mi despletea parul greoi.
      happy ww!

      Ștergere
  8. Aceasta e o perie? Foarte interesant. Imi place mai ales culoarea.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shaun P a creat peria. Are atat peri lungi, cat si scurti care patrund cu usurinta printre fire si descurca chiar si parul ud.

      O seara linistita.:)

      Ștergere
  9. Si mie imi cadea foarte mult si am bagat tot felul de tratamente in el, insa fara nici un rezultat asa ca am hotarat sa il tund. Imi place mai mult scurt dar tot imi mai cade. Acum dupa fiecare baie pun tinctura de brusture si ardei iute, masez mai energic si nu mai clatesc. S-a mai intarit radacina un pic si nu mai cade atat de mult. Pana nu isi revine nu mai am de gand sa-l las sa creasca. Se vede ca tu ai un par foarte sanatos, frumos si des. Eu am 3 fire si alea subtiri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur faptul ca e tuns nu modifica caderea, un tratament pe baza de ardei iute am si folosesc rareori din lene, mai des il masez pe sot.
      Firul de par pare sanatos, dar e inca deshidratat, e mai lucios, dar e mai subtire. Stiu ca odata cu trecerea anilor, hormonii, cam asta-i calea pe care o urmeaza.

      Ștergere
  10. Thank you for stopping by my blog and entering the give away! I am following you now! Such a beauty :)

    XO Lulu
    www.simplylulustyle.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Got the same and love it !

    Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !
    Strange Obsessions

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly, I visited you and yes I decided to follow you :)
      Glad works fine on you too :)
      thanks for visiting me!

      Ștergere
  12. La mine a inceput sa cada dupa ce mi-a venit stralucita idee de a-l vopsi.
    Ai un par superb!
    Foarte sugestive pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf e greu, unii se vopsesc sa mai potoleasca parul gras de la radacina. Eu m-am facut cu nuantator inca nu am avut curajul sa ma vopsesc for real :)

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Multumesc Dara, o sa va arat si cum arata cand era cel mai luuung :)

      Ștergere
  14. awesome so cool.
    closet2fashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Thanks for stopping by my blog. I enjoyed reading your posts, too. New follower here :)

    Thanks, gorgeous!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am tot vazut acest "descurcator" pentru par,unii spun ca nu e grozav, altii il lauda.Cred ca e pe incercate,il cmperi,il pui la treaba si vezi daca face minuni sau nu.

    Imi place colajul,e haios :)

    Saracul meu par,dupa ce ca e uscat el de la mama natura,acum e si mai uscat de la diversele chinuri la care l-am supus:uscator de par,placa,vopsea.Intre timp am incercat sa il mai ajut renuntand la placa si uscator dar la vopsea nu ma lasa inima deocamdata.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela, stiu si parerile mai putin favorabile si sa stii ca daca nu il castigam pe blogul MayDay, nu eram tentata sa cumpar o perie de 50lei care poate o sa mi se potriveasca. :)

      Ajuta-ti parul cu masti, tratamente, uleiuri, e frumos si al tau. Parul rosu te caracterizeaza, parte din tine!
      pupici

      Ștergere
  17. It seems so cute :)
    I'm your 323 follower because I like your blog, if you like mine too I'm waiting for you :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com + GIVEAWAY

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai un par superb, chiar ca are luciu! bv!
    Peria asta oare numai mie nu-mi place? Mi se pare asa de rigida, parca ar fi de animale. Ori sunt eu obisnuita cu peria mea din par natual :-?...hmm..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.