Treceți la conținutul principal

[Outfits] Golden moments

 Va salut!

In sfarsit am reusit sa depun actele pentru schimbarea cartii de identitate, iar restul timpului mi l-am rezervat pentru casa. Ceasul a batut deja de miezul noptii insa am tinut sa va arat si cateva poze de la botezul nepotelului.
Am purtat rochia mamei pe care a purtat-o la casatoria ei civila, a purtat-o si matusa mea. E o rochie plina de incarcatura emotionala. Am simtit ca e momentul sa o port si eu! Mama a fost o femeie mai voluptoasa, chiar daca nu am reusit sa o modific pentru mine, cureaua metalica aurie a ajutat in acest sens. 
Se zice ca nu poti schimba trecutul. Dar daca vrei si crezi ca-i cel mai bine, poti schimba prezentul! Odata cu acest eveniment, mi-am revazut bunica, multi oameni dragi, dar si tatal, cine stie povestea, intelege... Bunica, ca mai toate bunicile, ma indemna sa ma apropii, i-am explicat si am incercat sa duc conversatia acolo unde trebuia sa fie.

"Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are timpul lui."  Si s-a intamplat sa dansez inclusiv cu tatal meu, nu pentru ca a vrut unul sau altul, lucrurile fortate sfarsesc prost. Parerea mea, fireste. Nu am vorbit, stangaci am incercat sa mentinem ritmul si sa dansam pe o muzica ce parea ca o auzim diferit. A fost ciudat, o "chestie neutra" greu de explicat, nu pentru ca e dureros, ci pentru ca nu prea am ce spune si cum sa spun.
Timpul este cel mai bun vindecator. Dar e cea mai proasta cosmeticiana. Woody Allen

Si seara a fost magica, ceva inlauntru meu s-a exteriorizat si a dansat toata noaptea, pe orice piesa, caci dincolo de genul muzical se aud sunete frumoase carora le poti da conotatie pe care ti-o doresti. Daca nu as fi trait deja asta as spune ca's incapabila de asa ceva.

Timpul este prea lent pentru cei care asteapta, prea iute pentru cei care se tem, prea lung pentru cei care se plang, prea scurt pentru cei care sarbatoresc, dar, pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate. William Shakespeare
Nu stiu cum, ne-am trezit singuri pe ringul de dans, nu ma simteam incorsetata si am devenit expresivi, am improvizat un tango, latino dans... ceva asemanator video-ului. Am realizat linistea si ne-am spus sa nu ne uitam spre mese pana nu se termina piesa. O portie de ras zdravana a ajutat stanjeneala care ne-a cuprins pe amandoi sa se ridice ca o ceata. "Am auzit un bravo, cine a fost ?" imi sopti sotul. Nici nu a mai contat... :)

Non-objection in legatura cu aceasta curea, I love it! A venit plata intr-o tipla si am modelat-o direct pe corp. Poate fi purtata atat cu partea aurie cat si cu partea (textila) elastica rosie in fata. Am redus din lungimea ei cu ajutorul unui ac de siguranta (ce vine in spatele tabliei) 5.8cm*25cm presupun ca se refera doar la partea metalica. Nu am masurat-o, eu in talie am 62 cm.

Vintage dress - belonged to my mother
miniprix top
Golden belt <- click link
Leonardo boots
Primark necklace & blazer
random pearl earrings


Toate sunt bune la timpul lor. Sofocle



Aceasta postare participa la "Meloman pentru o zi"(20), pe blogul lui Sorin, unde martea ceasurile rele nu conteaza, ci doar muzica ce ne incanta sufletul.

Zi minunata!

Comentarii

  1. Love your dress a+ golden belt, great idea! ;D

    Kisses,

    Benedetta

    http://www.daddysneatness.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely dress
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  3. I love this vintage dress, it looks gorgeous on you!!!!


    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochia are un imprimeu absolut minunat si arata super pe tine. Si mama mea avea niste haine bestiale, dar n-a pastrat nimic din ele. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult tot articolul!! Foarte fain scris, te pup Mihaela! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa rochia, love it. :) Si sacoul este super, imi place cum ai accesorizat tinuta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeule Mare numai tu stii cat mi-am dorit sa pot purta si eu rochia mamei de cand a fost nasa :(( dar pur si simplu nu incap in ea...dupa sarcina si nastere corpul meu a suferit ici colo modificari iar sperantele mele au fost spulberate.

    Ai fost foarte frumoasa si iar rochita, pur si simplu ma lasat fara cuvinte, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori, nu stiu cum e modelul, incearca la o croitorie daca poate fi modificata incat sa-ti vina. Adaugi material, ce zici?

      Eu sper sa ti se indeplineasca dorinta! Te pup!

      Ștergere
  8. Foarte draguta tinuta, mie imi plac mult rochiile lungi :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult rochita, iti sta bine cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum ai accesorizat rochia cu acea curea aurie, ai aratat foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Rochia este minunata, fabuloasa si pretioasa: mai intai de toate pentru ca are o poveste si mai apoi datorita felului cum arata.
    Cureaua si accesoriile aurii te fac sa arati, de fapt sa-ti spun adevarul primul gand vazand imaginea ta a fost : GODESS!
    Iti doresc bine.

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place rochita, sa o pastrezi bine sa o foloseasca si generatile ce urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  13. Love your floral dress! You look so elegant while you dance!

    xx
    Laura
    http://www.pursesandi.net

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place mult outfitul, iar cureaua e geniala! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Love the dress! The print is beautiful :)

    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pentru fericitul eveniment! Frumoasa tanara matusica! Imi place mult cum ai purtat rochia vintage a mamei; eu as fi inlocuit sacoul cu un sal. Dar altfel, tres chic! O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama a purtat-o cu un sal impletit mare alb, din pacate pe alocuri s-a ingalbenit si nu mai poate fi utilizat.
      M-a bucurat remarca ta, sal nu am, dar e pe lista de cumparaturi :)

      Ștergere
  17. Rochia mamei arata foarte bine pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place cum ai combinat noul cu vechiul, arata tare bine impreuna! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. iti vine bine rochia chiar daca n-a fost facuta fix pe masurile tale:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In lateral, in realitate, se vedea ascutit (stii, sutienul Madonnei) in zona bustului caci nu am nici macar jumatate cu cat era inzestrata a mea mama :)

      Ștergere
  20. draguta rochia, imi place foarte tare colierul in schimb :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Superb moment muzical!
    Mi-a placut!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. O placere sa reascult , aduceri aminte deosebite!!
    Numai bine iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  23. pe un asemenea parchet nici nu se putea altceva decât TANGO!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spiritual ca de obicei :) Ma incanta comentariile dumneavoastra!

      Ștergere
  24. Rochia e superba si ai accesorizat-o foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mai, Mihule, m-ai emotionat cu postarea asta! Esti o fata extraordinara!
    Rochia arata si iti vine minunat!
    Apoi, ai un dar de a le imbina...subiectele!:)

    Shakira e...wow!

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavedner Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda :) Au curs cuvintele in postarea asta si s-a potrivit si momentul muzical cu preocuparea noastra saptamanala de marti :)
      xoxox

      Ștergere
  26. Foarte frumoasa rochia si foarte frumoasa povestea ei, ma bucur ca te-ai simtit atat de bine :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Esti o frumoasa draga mea si cata dreptate ai, cata emotie poate sa duca cu ea o rochie! Eu mai am doar 2 plovare de la mama....... pur si simplu ma imbat de emotii cand le privesc! :))
    pup copil frumos! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  28. Dragă Mihaela, postarea ta mi-a dat un alt suflu... M-ai emoţionat peste măsură.
    Eşti un om minunat, mă bucur în fiecare moment că am şansa de a te cunoaşte prin intermediul blogului.
    Pupici cu drag, eşti foarte frumoasă, iar în acea zi ai radiat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. This is such a lovely outfit! I really love the way you styled yourself.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  30. Esti o prezenta incantatoare Mihaela!
    Imi este doarte draga! <3
    te pup dulce dulce!

    RăspundețiȘtergere
  31. Simpatice accesorii, ma bucur ca te-ai simtit bine. :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  32. Foarte frumoasa rochita, te prinde foarte bine. Cred si eu ca a avut o incarcare emotionala fiind purtata de mama ta:) Curea e si ea bestiala si tu imi pari tot mai frumoasa. Imi place din ce in ce mai mult cum te prinde tunsoarea:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Dearest Mihaela, I think it was the perfect occasion to wear the dress from your mother and it looks like as as it has good vibes. Because you look simply wonderful and absolutely happy - which I immediately recognized <3 Thanks for showing you dancing, obviously dancing makes you so happy, do you dance often?

    And further I think your mother is right in saying that the past couldn´t be changed - but it is always right in my opinion to celebrate a new life!

    Hope you had a great week so far and you are still happy!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes my dear, I dance often even in my head when I'm on the street. I like to dance in every party, the beginning is always tough, I need time to be able to relax and get exteriorized even a little.

      I'm still happy, thank you for your lovely comment as usual.
      kisses

      Ștergere
  34. Cat de frumoasa e rochia! Mi-a placut cum ai descris momentul dansului vostru. :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Rochia arata intr-un mare fel!Pur si simplu m-am indragostit iremediabil! (si asta o spune cineva care nu poarta decat obligat fortat rochie/fusta :D ).Ai fost superba,ca de obicei.
    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, iti multumesc Vanyna!! De nu ar fi iarna, frig, as purta aproape zilnic :)pupici

      Ștergere
  36. ce mult mi-a placut articolul asta, rochia e superba , iar cureaua merge de minune !!!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  37. Mihaela, tu chiar esti dovada ca nu haina imbraca pe om, dar este eticheta acestuia. Rochia este deosebita nu doar prin prisma incarcaturii emotionale, dar si a materialului, culorilor si tu ai accesorizat-o nemaipomenit.

    RăspundețiȘtergere
  38. Ai fost minunata.Ce frumos mi se pare sa porti haine sau sa detii obiecte cu incarcatura emotionala. Si eu mai port hainele mamei mele. Foarte frumos si colierul!:) Sa-ti traiasca nepotelul!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu am foarte multe haine de la mama mea, fie nu s-au pastrat, fie nu m-am gandit sa le modific si le-am donat.
      Sa traiasca pustiu', multumesc!

      Ștergere
  39. Esti tare finuta!Desi spui ca rochia nu e tocmai marimea ta,iti vine ca turnata.Ai stralucit,pur si simplu. :)

    RăspundețiȘtergere
  40. You maxi dress is very nice!
    Alessia
    FACEBOOK
    Video outfit YOUTUBE
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  41. Fabulous look hun, love your dress!
    Xxx

    Carolina

    http://www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Love your dresssss!

    New post!! I wait you :)
    http://agatatasteofashion.blogspot.it/2013/10/romwomencom.html xoxo

    RăspundețiȘtergere
  43. Draga mea, nici nu atiu ce sa spun... Ma bucur ca ai petrecut clipe minunate alaturi de cei dragi, intr-adevar si eu cred ca toate vin la timpul lor. Cred si simt ca esti uneori puternica, alteori fragila...
    Despre rochie nu pot decat sa spun ca ti-a venit minunat, ca este extrem de frumoasa si de actuala si un atu in plus are si datorita inacarcaturii emotionale!
    Iti doresc sa-ti fie bine, sa fii tu multumita de deciziile tale, este cel mai important! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  44. Hi Mihaela! You look so charming, the dress is very nice and I like the belt you added. Have a good evening dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  45. Esti superba, ti se potriveste rochia. Ador si cureaua, ai avut o idee grozava, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  46. Cat de frumoasa este rochita, Mihaela, esti minunata purtand-o. Imi place mult centura aurie si se potriveste perfect cu aerul vintage al rochiei, de incarcatura emotionala ce mai pot spune. Cate povesti ar putea spune hainele... Sa o pastrezi pentru generatiile viitoare, e o mostenire atat de pretioasa! :)
    Referitor la dansul cu tatal tau si la povestea intreaga din spatele afirmatiilor tale, nu o sa spun nimic, doar ca am inteles perfect raporturile emotioanale dintre voi, am si eu o varianta proprie a acestei povesti, dar ma gandesc atat de putin la asta si atat de rar...
    Te pup si te imbratisez, esti o femeie foarte complexa ca traire interioara, asa cum a spus si Camelia mai sus, puternica si fragila in acelasi timp, combinatia perfecta pentru o femeie adevarata, din punctul meu de vedere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta o pastrez, o avea bunica mea in sifonierul ei si acum sta cuminte printer celelalte rochii. Ma voi bucura de ea in continuare, dar sper si altiii dupa mine.
      Sunt femeia perfect imperfect, uneori nu ma suport nici eu, ma plac din anumite puncte de vedere pentru care nu m-as schimba niciodata, iar la altele "din radacina". :P
      Iti multumesc pentru aprecieri, te imbratisez si eu!
      xoxo

      Ștergere
  47. Mada inrosesc ca un racusor, iti multumesc, ma flateaza ceea ce spui de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  48. Din categoria... Go big or go home... îmi place la nebunie colierul tău și în general colierele statement!
    Nu pot să nu remarc încă o dată cât de frumos este chipul tău și cât de bine îți stă cu această tunsoare.
    După combinație nu mă dau în vânt, dar... cum îmi place mie să spun... de gustibus non est disputandum.

    RăspundețiȘtergere
  49. Imi plac rochiile cu modele florale, colierul o invioreaza pe a ta. Imi place ca ai curajul sa "reinvii" lucruri mai vechi.

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte draguta rochia,totul imi place...cred ca de asta te-ai simtit bine,pentru ca ai purtat rochia mamei tale :) ma bucur ca te-ai distrat :-*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.