Treceți la conținutul principal

Boots for fall - Incaltamintea de sezon

Incet-incet aduc tot mai multa culoare garderobei mele mai ales pentru sezonul rece. Daca v-am aratat zilele trecute cateva modele de jachete din piele colorate, m-am gandit sa va prezint si ceva incaltaminte colorata in jurul carora am creat cateva tinute potrivite oricarei situatii:

timp liber




shopping


romantic


business

Pe verde, bleu, navy, ghetele cu siret le gasiti pe kyk.ro la niste preturi super tentante: 42lei!
Sunt cusute - nu doar lipite, au captuseala textila foarte misto, chiar mi-as dori o pereche.
Pantofii cu toc gros, care parca au o mustacioara dar sunt destul de seriosi, ii gasiti aici si ghetele aici.

Voi preferati incaltamintea pe colori neutre sau va surade si niscai culoare ?
Ce alta incaltaminte de pe site va atrage?


*postare programata, iau o pauza buna de cateva zile/astazi pleaca si coletele spre Mihaela si Gabriela. (ce potrivire ^.^)
xoxo

Comentarii

  1. Wow ce preturi!
    Cred ca ma voi "destrabala" putin pe site-ul lor. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey! love the blue ones!! so gorgeous!
    kisses pretty!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahh, le vreau pe cele verzi!!!

    Miha, zilele de pauza sa fie cu ceea ce ai nevoie, cu bine!
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi de pontul cu pozele, o sa verific si eu setarile. Pozele le incarc direct pe Blogger, dar le reduc marimea originala la exact 937px, asa "se muleaza" perfect pe lungimea si latimea pe care le-am setat pt. template-ul pe care il folosesc - Awesome Inc. In alta ordine de idei, de-abia astept sa pun si eu mana pe niste bocanci, cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  5. Love the shopping selection!
    www.thebeautifulessence.com

    RăspundețiȘtergere
  6. De vreo 2 ierni stau cu ochii dupa bocanci rosii sau cizme scurte verzi.
    Nu stiu cum fac de aleg mereu culori care nu se asorteaza cu restul hainelor mele. Anotimpul friguros ma pune mereu in dificultate in ceea ce priveste vestimentatia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vrei sa mergi la sigur, dupa parerea mea desigur, cred ca o tinuta monocroma merge de minune... all black etc cu incaltaminte colorata, asa cum am purtat eu ghetele verzi.

      Ștergere
  7. Bellissima selezione!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca e vorba de incaltaminte, eu n-as refuza nimic. Dar nu se poate sa le iau pe toate!
    :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici cel care "isi permite" nu le poate avea, dar ne dorim, visam... de ne face bine continuam, de nu, renuntam ;)

      Ștergere
  9. In general am avut incaltaminte de toamna pe negru si gri. Dar anul asta as merge pe mana nuantelor de maroniu. Mai deschise sau mai inchise. Albastru mi se pare prea tare pentru personalitatea mea. Si tinutele purtate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice, negrul si gri pot fi schimbate cu culori inchise: visiniu, bleumarin, verde foarte inchis... ai inteles ideea, desigur doar daca ti se potriveste.

      Ștergere
  10. Dearest Mihaela, many thanks for showing outfits which I would like to wear exactly in the ways which you show here! Especially the idea with the coloured boots is really great and now I´m a bit sad that I only have such boots in grey ...

    Thanks a lot for your great inspiration! I hope your week was great so far - wish you a happy start in the weekend <3

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your wonderful comments, you always make me happy! xoxo

      Ștergere
  11. These boots are so cute and eye catching, love the different colours and every look is styled so well! Thanks for lending me your view.. Have a great Friday hun!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anul acesta vreau cat mai multa culoare in vestimentatie :) Vad ca au preturi foarte bune cei de la kyk, ia sa vedem ce gasesc eu interesant pe site :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Am rămas foarte plăcut surprinsă de produsele găsite pe acest site. Şi ce preţuri wow au! Îţi mulţumim pentru pont!
    Îţi mulţumesc din suflet şi pentru bucuriile dăruite, abia aştept să-ţi dau de veste! Weekend minunat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Evident, avem nevoie si de culori neutre, dar eu mizez pe culoare totusi! Pupici si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow, fug pe site sa arunc o privire! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Cei albastri imi plac! Si tinuta lejera si confortabila e fix pe placul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte util ! Imi place tinuta romantica :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Pana acum nu stiam de site-ul lor. Din ce ai prezentat tu, vad ca au produse interesante :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place cum ai asortat tinutele... shopping imi place cel mai mult, geanta si ghetele.. <3, dar nici cea office nu e de lepadat, ador paltonul! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.