Treceți la conținutul principal

[Detalii] Culoare in machiaj, manichiura si accesorii

Pentru ca timpul zboara nemilos si nu aveam cum sa vi le arat separat pe toate in aceasta saptamana, sub semnul culorii iata manichiurile purtate in ultima vreme, cel mai purtat inel si machiajul mov.


Manichiuri:


Farmasi 129 si Golden Rose Paris 105 - nuante prezentate si alta data pe blog
rezistenta 4 zile cu topcoat
 In tinuta de aici.
Maybelline Forever Strong Pro 06 Deep Red
rezistenta 5 zile (se lauda cu pana la 7), acopera bine-bine din doua straturi.
fara topcoat
Bombonica de ciocolata e delicioasa!

 Am defilat cu manichiura in tinuta asta/preview. 
Noutatea reprezinta un cadou primit de ziua mea.
Inelul l-am purtat foarte des si de aceasta data! :)


Accesorii handmade:

E reglabil, daca va face cu ochiul, gasiti la Daniela - Dragonfly Accessories si pe marime mai mare cu aspect de frunza sau alte forme. Toate lucrate manual din argila polimerica, al meu e cu cadrul din bronz reglabil si diametrul de 16 mm cand vi l-am aratat aici. Preturile variaza in segmentul 10 - 20 lei.
Un lucru manual e deosebit pana in cele mai mici detalii, de la executie, model original, pana la ambalaj si modul cum este livrat. Produsele handmade livreaza fericire, bucuria de moment, bucuria cand il porti, cand il atingi si cand este apreciat de cei din jur.


Poti avea un lucru unicat sau in serie mica, cu mici detalii poti transpune in vestimentatie personalitatea ta. Desigur nu ne rezumam la a eticheta un om dupa ceea ce poarta, e posibil sa fie gresit interpretat sau chiar cu intentie rau directionat. A eticheta in sine nu e placut, mai bine ne bucuram de lucrurile frumoase si de talentul cu care unii sunt inzestrati!



Machiaj:



Fondul de ten spuma 02
Jumbo eye pencil - milk - pentru iluminare arcada si linia interna a pleoapei inferioare
Primer de ochi elf Champagne
Fard de pleoape mono Farmasi 04 - pe mijlocul pleoapei mobile
Paleta mini EyeStudio Intense Chic Maybelline - 02 Vivid Plums - nuanta no1 coltul intern, n04 coltul extern
si la baza pleoapei inferioare spre exterior.
Eyeliner de pe Oasap cu varf carioca, nu stiu daca se mai gaseste... (va intereseaza review?)
Mascara de la Gosh BeyondReal intr-un singur strat
Creion maro Ada - sprancene
Fard de obraz Benefit Bella Bamba
Ruj... deja disparuse, pozele fiind facute spre seara, cu blitzul. (a fost fudge brownie 242, maybelline)


Va pup, am fugit la botezul nepotelului Victor-Andrei!
Daca am omis, am strecurat greseli, atrageti-mi atentia va rog. Multumesc!

xoxo

Comentarii

  1. Great makeup ideas, love that vivid red manicure and the pretty purple shaded eyes. Thanks for your kind visit...Happy Friday Doll!

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand inelul este superb :) si in al doilea rand imi plac ambele manichiuri ale tale, iar prin culoarea i-ai dat un strop de veselie si astfel ai scos manichiura din monotonie ceea ce imi place mult, iar machiajul ochilor ese frumos si delicat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador inelul! Iar machiajul iti vine minunat si ai folosit nuanta mea preferata. Imi place cromatica din primele poze <3

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am indragostit iremediabil de inelul handmade albastru!♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Inelul este atat de frumos. <3
    Imi place foarte mult.
    Abia astet sa vad noua tinua. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. In love with the ring :x.L-am admirat mult si cand ni l-ai prezentat si tot ma gandesc/razgandesc daca sa dau sau nu o comanda,ca am cam luat-o pe aratura cu achizitionatul accesoriilor...din nou :D.Imi place tare mult si machiajul mov :x.
    Distractie placuta sa ai :*.
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. De-abia astept sa vad tinuta, imi place tare mult print-ul bluzei (bluza cred ca este :D) :) Foarte frumos inelul, lucreaza superba Daniela <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  8. M-a emotionat descrierea ta, iti multumesc ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Să-ţi trăiască nepoţelul, Victor îl cheamă şi pe al meu tată :-)
    Ai perfectă dreptate, accesoriile handmade sunt cu adevărat speciale, şi eu le preţuiesc foarte mult.
    Pupici, weekend minunat, Mihaela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh, mi-a placut tot ce ne-ai aratat in aceasta postare dar cel mai mult inelul <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc, weekend fain si voua!
    Happy weekend! xo

    RăspundețiȘtergere
  12. Dearest Mihaela, you have wonderful nails and I love especially the red nailpolish on you but the other nailpolish colours are also great! And I´m exicted about your pink eye make-up, it looks fantastic on you. And the ring which you show here is really an exclusive item which fits perfect to you <3

    Wish you an enjoying weekend!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  13. Amazing accessories!!!!
    I love your blog!!! Let`s follow each other? ;-)

    www.brandator.tv

    RăspundețiȘtergere
  14. Amazing nails and make-up!!! Lovely ring!!!
    Happy WE doll!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow imi plac combinatiile de culori <3 Week-end placut Mihaela :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey ♡
    Your Blog is really cool !! Maybe you wanna follow each other with GFC & *Bloglovin* ❀ ?
    I would love it :-) Pls let me know
    Kisses✩ normalestrano ❅ ❄ ❆

    RăspundețiȘtergere
  17. Perfect! I love the nails.
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Great nail-do and make up Mihaela, I love what you did with your eyes.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Love your nail-do and the ring is amazing. Thx for visiting my blog and leaving such a nice comment. Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  20. molto carino il tuo anello (; Reb, xoxo.

    * Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/10/green-parka-black-tuk.html

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce manichiuri frumoase! Felicitari pentru inspiratie!
    Imi place mult inelul, chiar este de efect!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.