Treceți la conținutul principal

[Outfits] A dress on october a walk to remember







This is a new collaboration, I present you an fall outfit based on this beautiful dress, thanks to The ITem, a very elegant hat who stole my heart (with headache on packageand accessories in gold and copper-colored shades. Nude lips and a makeup in autumn colors: yellow, orange and brown. I hope you'll enjoy it.


The collaboration theme: What makes me feel good in a fall day?


Ca un cadou de suflet ce-l tii la pastrare pana la momentul potrivit, asa m-am opintit sa nu postez mai devreme pozele din duminica de dupa botez. Vazand pe Facebook pe pagina Complexului Muzeal de Stiintele Naturii din Galati o imagine cum toamna a imbracat Gradina Botanica m-a indemnat, ca daca ne simtit in stare sa iesim afara dupa o noapte de zbantuiala, la o plimbare printre flori si frunze preschimbate in nenumarate nuante ce stau sa cada, acolo trebuie sa ajungem.

Soarele ma binedispune in orice sezon, cu atat mai mult cand gradele in termometre sunt ridicate si pot sa ma "gudur", nu sa stau crispata de frig. Iar daca e soare e rost de plimbare!

Paleta de culori a naturii cu care ne-a binecuvantat Dumnezeu! Diferita fata de cea a primaverii.

Roadele pe care ni le da pamantul acesta si bucatele pe care doar toamna le savuram in deosebi: galustele cu prune, placinta de dovleac - imi place sa o fac, mirosul, dar nu mananc decat colturile, recunosc :D - tartele cu fructe, gutuile & merele coapte, supele crema, mancarurile gratinate, sote-uri din legume proaspete: conopida, brocoli, dovleac, orice desert cu scortisoara, nuci si ciocolata.

Si ca sa nu ma lungesc cu exemplele, de pe covorul frunzelor cazute tadaaam rochita verde sa o vedeti mai bine. E cameleonica, in lumina soarelui, in intunecimea paduricii, cu blit are alta culoare!


Era o zi cu vant, caalda si batand vantul... Nu incercam scheme, incercam sa ma aranjez, vantul imi fura palaria. Aranjam una, mi se deranja colierul textil pe care nu l-am mai purtat de muulta vreme. Sotul era furat de peisaj. :D

- am purtat bocanci si centura aurie -
- m-am simtit ca o domnita din vechi timpuri -

The ITem operate in Romania but  they ship worldwide! "We create  the must have items and provide them to you in the easiest, simple way." This dress is from summer collection, but you can find similar dresses, some more beautiful then this one.


Rochita cum am mai spus a facut parte din colectia de vara, insa materialul mi-a permis sa o pot purta si toamna. Cu masuri de siguranta, dresuri foarte groase, o bluza tricotata sub, o jupa, aratam imbracate subtire dar nu renuntam la armele noastre "secrete". Mai nou firma ofera transport gratuit pe teritoriul Romaniei.

Pentru ca am slabit si nu mi-am mai revenit cu kilogramele marimea S este mare de mine, daca aveti nelamuriri -pentru a face comparatie- fie imi scrieti intr-un email fie direct magazinului pentru o alegere cat mai corecta. Ea este in V la spate si sta foarte larg, fund n-am si ma opresc aici cu "laudele".


Va spun iazul era plin de pesti, mici - mari, broaste si broaste testoase, am stat si la taclale cu una pana cand nu a mai interesat-o subiectul si a plecat:
- 15 minute pentru vitamina D - 
- colierul se desface si aluneca, nu-i nimic, sunt increzatoare - :P

Iata si o poza cu spatele. Sa va spun un secret: decolteul in V de la bluza s-a luat dupa cel al rochiei:

Celelalte bloggerite participante:
 Iulia FratieanuAnca AncutzaAdelina RaduDaniela Maria Dee Cristina Ioana -
 ClarraAnca PopSima DenisaDiana BardasuRomina Talpos -


Stay in touch with The ITem through Facebook|Pinterest|Instragram|Twitter.
What makes you feel good in a fall day?

Ramai cu bine draga toamna, sa fii la fel de radioasa si frumoasa si la anul, iar despartirea fa-o lina, suntem mai sensibili decat sentimentali!

Pe tine ce te binedispune intr-o zi de toamna? :)
xoxo

Comentarii

  1. OMG you look amazing in this dress! And that golden belt just add enough OOMPh to your outfit! New post in my blog! I'd love it if you take a look at it :)

    Love,
    Nilu Yuleena
    BIG hair LOUD mouth BLOG
    Facebook
    Twitter

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintre toate outfiturile pe care le-ai postat pana acum...acesta este preferatul meu. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa!Si tinuta si tu!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Stella, ma bucur sa stiu ca e si pe placul tau! :)
      pupici

      Ștergere
  5. Supere pozele! ai prins un colorit superb!
    Pe mine ma binedispune o carte buna, o plimbare prin parc!!!
    Rochia si toata tinuta e splendida, chiar iti sta bine! eleganta, sic, palaria usor vintage

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur si iti multumesc, sunt foarte incantata de ce a iesit.
      Pentru carti am nevoie de timp, de tihna, fara alte griji pe cap, altfel nu o pot citi si bucura de ea.

      Ștergere
  6. arati minunat! Imi place mult rochia ta si cum ai acesorizat-o!:) foarte frumoasa si culoarea!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragut outfit...merge cu toamna putin insorita de afara.Si eu ador culorile toamnei..si vremea placuta,parca ma binedispune,ma indeamna la meditatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi nu mai e soare, dar pana ieri am avut din plin la Galati :)
      Mersi!

      Ștergere
  8. Asta e exact V maxi dress, asa-i? Cea pe care o am si eu pe gri aici: http://diana.doubleweb.ro/the-item-v-maxi-dress/

    Foarte draguta culoarea, imi place mult croiala si forma ei, ma bucur ca o am :) Pana la urma vad ca porti palaria, imi place acea centura aurie!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, dupa forma :) Si eu ma bucur ca o am si mi-ar placea sa o am si pe burgundy :)
      Palaria nu am abandonat-o complet, imi e la fel de draga ca si rochia si m-am bucurat enorm cand am vazut ca merg bine impreuna.
      Eu merg pe premisa ca trebuie sa incerci ca sa iti dai seama daca e ok sau nu :P

      Ștergere
  9. Ce frumoasa e rochia! Ai niste poze superbee

    RăspundețiȘtergere
  10. amazing dress and great pics :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. You are so pretty, baby!!!
    Cu sau fara palarie, cu sau fara colier! Rochia este foarte faina!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai lipsea cu sau fara rochie :P Am luat-o pe aratura :)))
      Multumesc frumos, Minnie! xo

      Ștergere
  12. Imi place mult tinuta ! Superbe pozele !

    RăspundețiȘtergere
  13. You sure look beautiful in the fall.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa rochia si-mi place modul in care ai ales sa o porti, iti vine foarte bine rochia sa stii <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Hi Mihaela! Happy Halloween,
    Very awesome outfit! I love every photo. You're so divine and you inspired me.
    Kisses
    The diary of Indian Savage

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de superba este combinatia! Esti atat de chic, aduci a Audrey Hepburn ♥

    RăspundețiȘtergere
  17. gorgeous weather makes it wonderful fall day. and of course a cute outfit!

    RăspundețiȘtergere
  18. great inspiration...cool pictures ;)
    have a nice halloween day sweety! ;)

    NEW POST:http://honeyandcotton.org/2013/10/28/pronti-per-halloween-im-a-vampire-and-im-back/
    FACEBOOKk: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    BLOGLOVIN: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te
    G+:https://plus.google.com/108626334220279846676/

    RăspundețiȘtergere
  19. Love that long dress!! Happy Halloween ;)

    xx
    Laura
    www.pursesandi.net

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place rochia si si mai mult imi place palaria :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Gorgeous dress! I think it looks amazing with the golden belt! Love your style, maybe we can follow each other? I am following you now with Bloglovin :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Beautiful photos!!!
    xxx
    s
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  23. I love this boho chic outfit!! You look stunning with that dress!

    RăspundețiȘtergere
  24. OMG! Areti superb, totul e superb: rochita, curaeaua, palaria...si tu bineinteles! Pozele sunt supebe si ele:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mihaela, esti superba! Sa nu incetezi sa postezi outfit-uri, iti sta foarte bine orice ai imbraca. Tinuta e tare frumoasa, imi place mult combinatia cu palaria.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Aşa este, subscriu părerilor de mai sus. Eşti superbă, draga mea!
    Este postarea mea preferată, pozele sunt speciale, ţinuta îţi vine perfect, într-un cuvânt: m-ai binedispus! :-)

    RăspundețiȘtergere
  27. Amazing pics!!! I love your Boho mood!!!
    Kisss

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi place foarte mult tinuta ta si ma duce cu gandul la toamna <3 Ador tinutele boho si pe tine te prinde foarte bine :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  29. It´s such beautiful pics in nature. I really like the combination of colors and patterns in your outfit. :)
    fashionhapenss.blogspot.sk

    RăspundețiȘtergere
  30. Te-ai potrivit in decorul tomnatic. Decolteul pe spate este o surpriza, da un aer festiv rochiei.

    RăspundețiȘtergere
  31. Are feminitate si mister outfit-ul tau! Foarte, foarte mult imi place intreaga combinatie!
    Postarea m-a purtat frumos spre relaxare...Multumesc!:)

    Te pup si te imbratisez cu drag!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru mine esti o continua surpriza, sunt curioasa mereu sa vad ce si cum mai combini! Lovely!
    Am si eu niste poze cu o rochita cam aceeasi culoare, doar ca mai scurta si un sacou bej.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  33. you look very elegant. i like the color. very nice.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Ai o tinuta absolut superba! Arati senzational :*:*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  35. I love the belt!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Dearest Mihaela, you look so absolutely wonderful in this green dress, I can´t stop watching your the pictures - you are a true lady and so so beautiful <3

    I don´t know if the translator translated correct but if the question was what I do when I felt down, then my answer is: to take a bath, to drink a cup of tea, to speak and/or to walk with my husband. Further it helps me always to work and to write :)

    Wish you a happy weekend!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, thank you as well for sharing your opinion about my question, it's correct I'm glad to see that we all do in general the same things and same needs.
      Have a wonderful evening darling Rena! xoxo

      Ștergere
  37. Beautiful fall pics & dresses!
    www.speakstyleandrock.com

    RăspundețiȘtergere
  38. Beautiful pictures! You look beautiful in them all! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Imi place mult de tot rochia, culoarea este geniala iar palaria perfecta!
    Pop Culture&Fashion Magic
    Nu uita sa participi la noul giveaway gazduit de blogul meu unde poti castiga un tutu cutom made.

    RăspundețiȘtergere
  40. Very lovely photos and stunning dress. I want it!

    http://www.ohtobeamuse.com/

    RăspundețiȘtergere
  41. cat de bine te prinde culoarea, rochita este superba !!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  42. Peisajul aduce foarte mult cu Herastraul bucurestean unde am fost si eu recent la o sedinta foto. Iar tu te integrezi foarte bine in decorul toamnei. :)
    Asta imi place si mie cel mai mult la anotimpul in care ne aflam, sa-l surprind in toate ipostazele. :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Ce fotografii reusite! Imi place extrem de mult postarea asta, te-am trecut in blogroll sa te tin aproape, desi stau extrem de prost cu timpul! Pupici, frumoasa mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina, in afara de moderat comentarii nu fac nici eu altceva, in bucatarie am pe foc niste zarzavat la borcane pentru iarna si o ciorba de pui a la grec pe terminate. Nici azi, duminica, nu m-am odihnit.
      Ma bucur ca mi-ai scris totusi in conditiile date, pupici si seara frumoasa draga mea!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.