Treceți la conținutul principal

Imi place


- sursa chicnova -


-sursa forever 21-


- sursa romwe -

Imi place dansul, imi place muzica, imi plac puloverele groase.. acea imagine de "femeia in camasa barbatului" cu ciorapi de lana mergand pe varfuri pe podea dupa ciocolata calda si cocotandu-se repede inapoi in pat. Nu mai spun de parul ravasit si partial prins.. cui nu i-ar placea sa leneveasca! :D

Imi plac de asemenea reducerile, la miniprix sunt:
12-13: 20% reducere la articole pentru copii
15-16: 40% reducere la fuste si rochii
30-21: 30% reducere la toti pantalonii

Postarea participa la intalnirea de marti a melomanilor, toate melodiile se aduna la Sorin.

Comentarii

  1. I love forever21 too ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac puloverele!!! <3 toate toate toate!! :))

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce frumoase sunt puloverele. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine's cardiganele alea de la Forever 21 <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac Happy Hours pe miniprix, dar de fiecare data uit de ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt abonata si primesc vestile din timp ;) de aceea va arat din cand in cand, stiu cum se poate uita :)

      Ștergere
  6. hihi..ma gandeam la imaginea femeii descrise la final!
    totally! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ai omorat cu puloverele alea, ce faine-s! Eu am cam stat pe tusa cu shoppingul, pt. simplul motiv ca urmeaza sa am 2 vacante si m-am gandit ca merita sa imi tin banii si sa-i cheltui acolo (Spania & Romania), macar asa imi mai diversific garderoba si o sa intru prin magazine care nu se gasesc aici in Finlanda. Ba chiar as spera ca preturile sa fie mai mici! Da, postarea cu Harley era o poza cu un vas din Suedia, dar oricat de perfecta e poza in ochii mei pe desktop, Blogger imi scoate din calitate (si mai nou observ ca orice postez in care 90% din culoare e rosu, pe Blogger vad spre portocaliu.. ori e ceva aiurea, ori m-am tampit eu).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si foarte bine faci, daca nu vei gasi ceva multumitor in vacanta le vei lua la intoarcere ;)
      Au mai spus fete, dar pana la postarea cu rochia portocalie nu am sesizat la mine. E aiurea, da!

      Ștergere
  8. Marvelous sweater selection. Esp. love the ones from F21 :)

    GIVEAWAY ON MY BLOG

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Greta picks! I love the black and white cardigan!

    http://blondieanchors.com/2013/10/06/wedding-red-valentino/

    RăspundețiȘtergere
  10. Puloverele si cardiganele sunt superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Great post! I need some new sweaters, it's so cold here...

    xx Karolina
    CARAMODE

    RăspundețiȘtergere
  12. I love polka dots sweater!!!!!
    Kisses doll!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi plac reducerile!!! Ai facut o selectie foarte draguta de pulovere si mie imi trebuie ceva mai gros anul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pulovere, cat mai multe pulovere! Doar asta am in cap.. Ah, si sneakersi! :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac si mie puloverele calduroase, din pacate nu am vazut niciunul care sa imi placa in magazine asa ca va trebui sa ma sacrific si sa coman online ... :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place de mor Andries! :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ma intrebam cum de nimeni nu a spus nimic legat de muzica :)
      Ma bucur ca ai gasit un preferat!

      Ștergere
  17. Si mie imi plac toate cele 3 melodii alese de tine :) Si imi plac si unele articole vestimentare postate:-" si chiar imi caut niste pulovere calduroase in perioada asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am ales dupa pofta inimii, ce am simtit in acel moment si le consider: prima matura, a doua jucausa si ma face sa dansez, iar ultima pasionala. Ca si tipurile de pulovere diferite pe care vi le-am prezentat totodata :)

      Ștergere
  18. Mie imi place darul tau de a combina cu naturalete ideile...:)
    Vreau si eu puloooveeeereee!
    Sa inteleg ca te-ai inscris la meloman astazi?

    Kisse, Miha!
    ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, mi-a iesit zici? :)
      Da, m-am inscris de dimineata. te pup!!

      Ștergere
  19. Si cand te gandesti cate pluovere de-astea se purtau prin anii '80, cate am dat de pomana cand a trecut moda! Faine melodiile1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putine am dat, unele le mai port, multe s-au deteriorat. La mine ce-mi place pot indiferent de trenduri.

      Ștergere
  20. Imi plac hainutele prezentate ; unele chiar imi "fac cu ochiul" :D

    RăspundețiȘtergere
  21. forever21 e magazinul meu preferat <3 e o placere cand intru in el, nici nu stiu ce sa-mi mai iau :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie imi plac pulovere Romwe si Chicnova. :):X
    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  23. romwe rullz! postarea asta imi gadila mania de cumparaturi :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Ooo, daaa!
    Foarte frumoase melodii, le reascult mereu cu placere!
    Imi plac puloverele !

    RăspundețiȘtergere
  25. Oh, so we have this in common, dearest Mihaela, I love also thick sweaters! And as you know I converted my closet from summer to winter last week and now I have all my beloved sweaters readily to hand :)

    Hope you had a great week so far, I read in the last post, that in your region it isn´t as cold than last week and that now it´s enough to wear boots and a dress.

    Wish you a happy rest of the week :)

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  26. Lovely blog you have here :) I'm running two giveaways in my blog :) I'd love it if you enter :)
    http://www.bighairloudmouth.com/sammydress-giveaway.html
    http://www.bighairloudmouth.com/giveaway

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    RăspundețiȘtergere
  27. beautiful blog hun!
    love the forever 21 collection..

    wanna follow each other?
    http://angeliqueprefers.blogspot.gr/2013/10/best-of-fashionweek.html#comment-form
    xx

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa stii ca mai nou au inceput sa-mi placa si mie puloverele groase. Chiar zilele trecute mi-am cumparat unul tricotat de la H&M. Azi am vazut unul nice la New Yorker... Cam scumpe totusi. :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.