Treceți la conținutul principal

[Outfits] Maxi black dress



Edgy and feminine, asa o vad eu, o combinatie/contrast hard & delicate reusita. Materialul topului din spate imi da impresia ca in timp se va lalai, nu are tinuta sa se pastreze, si in afara de chestiunile mentionate mai sus, este cusuta bine.


Rochia neagra maxi <- click link, pentru o inaltime de pana in 1.63 m vine pana in pamant. Partea topului din fata este din piele eco si in rest din chiffon/tulle cu decupari laterale si fermoar pe spate lung. Ajungand la mijloc unde talia este pusa pe elastic intervine o retinere si merge mai cu greu. Pentru mine necesita niste modificari, mi se pare prea larga in laterale si decuparile le preferam mai mici spre deloc. Partea de jos este bogata, are jupa pana la glezne si nu mai necesita alta. 

S:Length:134cm
Bust:82cm
La bust are mult mai mult in realitate.


Am purtat-o la biserica, intr-o tinuta aparent cuminte cu surprize pe sub... rock-chic!
Colantii au fost alesi pentru a tine de cald dar si pentru ca da "consistenta" tinutei. Am purtat un top cu maneci 3/4 negru, un cardigan in dungi cu manecile la fel si jacheta rosie army inspire la care s-au adaugat colierul cu pietre, esarfa alba, inelul, cerceii, bocancii si geanta in care am carat aparatul photo.


Abia astept sa citesc impresiile voastre!
*postare programata
xoxo


Comentarii

  1. Imi plac toate tinutele in care ai purtat rochia maxi :D
    Arata foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot timpul mi-au placut la nebunie rochitele maxi, dar pe mine nu istau prea bine. Insa tu esti asa de frumoasa si rochita iti vine prefect :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place tinuta ta si imi place foarte mult cardiganul. Mi se pare ca aceasta tinuta, dar nu acolo unde ai si jacheta iti da un aer mai frantuzesc :) poate e de vina cardiganul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta absolut minunat, rochita e tare frumoasa, iar colierul e superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Mihaela, this look is wonderful, I love how it mixes feminine and masculine styles! The hat is just perfect there!

    (¯`·._.·Nymphashion·._.·´¯)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place la nebunieee!
    Te prinde foarte bine acest outfit. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. NICE POST!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place combinatia rochita maxi - papuci :-D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine iti vine rochia! Eu intotdeauna m-am ferit de ele. Mi s-a recomandat sa le port caci mi-ar sta bine si cand am probat cateva mi se parea ca sunt mai dreapta ca niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  10. I love your striped jacket!
    New giveaway on my blog…win a 30$ coupon to spend on Romwe!
    Romwe giveaway
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    RăspundețiȘtergere
  11. Lovely style sweety :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelent te prinde aceasta combinatie! Mi-a placut ca ne-ai aratat si...dedesubturile!:)) Cum se spune?! Apele linistite sunt adanci!

    Sa fie sanatos si binecuvantat flacauasul!
    Te pup, Mihule!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Dearest Mihaela, many thanks for sharing some impressions of the baptism! Looks like it was a wonderful event. But I have to admit that your awesome outfit catched immediately my attention: you look so wonderful in this black dress, and you are so cool that you have worn it with this perfect hat for you and the stylish necklace with the matching cardigan <3 And I think the idea was fantastic to wear this extraordinary tights under the dress :)

    Wish you a happy Sunday evening!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce-mi place cum porti palaria, esti tare chic! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow! Chiar mai multe poze as fi vrut. Tres chic! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. You look so fantastic! Very classy outfit. :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place orchita ta, imi place cum ai combinat-o cu sacoul! Iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. I love your look dear, nice your maxi dress!!
    Big kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful pics!! I love your outfit with the hat!!

    XOXO!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place tinuta. Rochia este frumoasa, dar colantii sunt piesa de rezistenta dupa parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  21. este foarte frumoasa si mie imi plac rochiile lungi

    RăspundețiȘtergere
  22. We all should have an elegant dress like yours, its such a classic and you look so sophisticated in it. May your week get off to a great start!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte boem arati in tinuta asta:) Imi plac toate piesele, cardiganul, hainuta rosie, rochita, colierul, palaria, bocancii:) Tot mai mult imi plac tinutee tale:)

    RăspundețiȘtergere
  24. you sre so elegant! i like it! come on my blog if u like it! giulia
    www.thefashionmamas.com

    RăspundețiȘtergere
  25. YOu are so gorgeous and I love your outfit! The necklace stands out so much and is perfect with it!

    xx Easy Outfits, by Pip

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi place la nebunie combinatia, asa chic

    RăspundețiȘtergere
  27. Asul din mânecă, exact la asta m-am dus cu gândul în momentul în care ne-ai arătat şi ultima poză. Tare frumoase imaginile postate, îmi place tare mult să văd cum ai adaptat pălărioara la ţinuta festivă :-)
    Pupici, o săptămână minunată îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  28. vai cat de draguta e rochia... esti superba! <3

    RăspundețiȘtergere
  29. Is such a lovely look, and it goes so well with that hat!!!
    XO
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  30. e foarte frumoasa rochita.. .:)
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  31. Super, imi place mult toata combinatia, mai ales colantii de sub rochie!!
    Maxim!

    RăspundețiȘtergere
  32. This look is gorgeous, love the way you styled it!!!!!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Iti sta foarte bine, scumpa. :* Esti o papusica :X

    RăspundețiȘtergere
  34. Your hat totally completes this look!

    www.amemoryofus.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  35. You look so stylish and sleek in this maxi dress dear Mihaela, it is a staple garment and definitely you nailed the combo with that nice striped cardi and the hat. Kisses, have a great week ahead! xo

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi place rochita, iti sta super cu ea. Adorabila tinuta aleasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Tare frumoasa tinuta ta, esti feminina si delicata orice ai imbraca. Imi place ca experimentezi mult si esti surprinzatoare! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  38. Thank you so much fr your lovely comment on my blog :) I am following you too now :)

    Kisses,
    Kristina

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.