Treceți la conținutul principal

[Tara kiltului] Edinburgh -3- Castelul

Nu stiu voi, mie imi place sa vad locuri la care stiu sigur ca nu voi putea niciodata ajunge. Vedeti voi, nici in Scotia nu am banuit ca voi merge, mai bine sa nu spunem niciodata niciodata si sa calatorim deschis macar virtual.

Din Dunfermline, unde am locuit o scurta perioada, cu ocazia rezolvarii unor acte la inceput, apoi la cumparaturi am dat cateva raite prin Edinburgh. Astazi va arat Castelul Edinburgh.

 -open in new tab for enlarge-


Castelul Edinburgh din Scotia este o veche fortareata ridicata  pe vulcanul stins Castle Rock  care a servit drept baza militara in razboiul contra Angliei.




Edificiul gazduieste insemnele regale ale Scotiei, Piatra Destinului, celebrul revolver din secolul al XV-lea, Mons Meg si multe alte exponate unicat. Pe larg:



  • The Great Hall
  • The Royal Palace
  • The Stone of Destiny
  • Crown Jewels
  • St Margaret's Chapel
  • Mons Meg
  • One o'clock Gun
  • Half Moon Battery
  • National War Museum
  • Regimental Museums
  • Prisons of War
  • Scottish National War Memorial

  • Castelul Edinburgh este deschis publicului sapte zile pe saptamana, de la 9.30 la 18.00 in intervalul aprilie – septembrie, respectiv 9.30 – 17.00 in perioada octombrie – martie. Adultii platesc pentru un bilet 16 lire, copiii de peste cinci ani 9,6 lire, iar cei sub cinci ani au acces gratuit.










    Curtea este destul de mare, mai aveam putin pana la intrarea unde se face doar pe baza de bilet. Pentru ca toata vizita dureaza mai bine de 2 ore si noi am avut timpul limitat ne-am bucurat de privelistea din exterior. De aici am fost la Galeriile Nationale, dar despre asta va voi arata intr-un alt articol.

    Va incanta aceste scurte incursiuni prin locurile vizitate din Scotia?

    Weekend placut. xoxo

    Comentarii

    1. Great pics!

      http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

      RăspundețiȘtergere
    2. wow great pics. I love to travel and enjoy other people's photos too. Looks like fun.

      xo
      Sam
      http://fabulouspetite.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    3. Wow, superb :)

      http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro/

      RăspundețiȘtergere
    4. Și eu vreau să merg în Scoția :) Deabia aștept să fac asta !
      Vacanță plăcută în continuare !

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Care vacanta Larisa? Nu mi-a crescut parul peste noapte:P
        Calatoria mea in Scotia e mai veche si din cand in cand va mai arat cateva imagini de acolo.

        Ștergere
    5. ce frumos!!! :)
      eu m-as duce aproape oriunde si as vizita aproape orice! :)

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Acum depinde daca vorbim despre ce ne dorim sau sau ce locuri ne permitem sa vizitam. In cazul meu a fost si un job la mijloc.

        Ștergere
    6. Foarte faine pozele.Sunt sigura ca este un loc care trebuie vizitat!:)

      RăspundețiȘtergere
    7. That place looks so amazing! I always appreciate good architecture & everything down there looks so cool and pretty!

      callmemaddie.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    8. O surpriza frumoasa Scotia, chiar nu ma asteptam sa fie atat de frumos acolo. :) Arhitectura este pe gustul meu, chiar un loc de poveste pe care l-as fotografia ore in sir.
      Vezi ce-mi facusi tu, Mihaela, nu era suficient ca visam eu non stop, acum mi-ai dat un nou motiv de visare. O regiune minunata din Regatul Unit, plina de istorie, farmec si mister, evident ca astept cu nerabdare noi episoade. :)

      Felicitari pentru superbele fotografii realizate! :)

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Ma bucur sa citesc entuziasmul din comentariul tau, mereu cand dau peste folderul cu poze ma refugiez in el, visez, sunt acolo pe strazile presarate de cele mai multe ori cu liniste, calmitate. Nu simti nici o graba.
        Multumesc, doar o parte sunt facute de mine. :)

        Ștergere
    9. your travel pictures are amazing!! so beautiful!

      RăspundețiȘtergere
    10. Super frumoase sunt imaginile surprinse!
      Am observat că mai erau două fete care stăteau la pozat într-una dintre fotografiile arătate :D!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Erau foarte multi turisti si fiecare incerca care pe unde sa se pozeze, mi-am dorit sa le surprinda si pe ele. Mi-a atras atentia tinutele lor. :D

        Ștergere
    11. Beautiful photos! This sounds like a lot of fun, I follow you now. Maintain contact, dear Lady.

      RăspundețiȘtergere
    12. Foarte frumos, week-end minunat :)

      RăspundețiȘtergere
    13. It's a beautiful place, I have never had the chance to visit it!

      RăspundețiȘtergere
    14. Mereu imi plac postarile despre destinatii de vacanta, chiar daca, asa cum ai spus si tu, nu stiu daca voi ajunge vreodata sa le vizitez.
      Esti f draguta in toate pozele!

      RăspundețiȘtergere
    15. superbe pozele!
      peisajele sunt minunate...mi-as dori sa ajung si eu acolo,candva:)

      http://thatshywesmile.blogspot.ro

      RăspundețiȘtergere
    16. Ce poze frumoase si iti statea bine si cu podoaba capilara de lungime medie :D :D

      RăspundețiȘtergere
    17. Superbe pozele ! Merita vizitat :*

      RăspundețiȘtergere
    18. Amazing pics :)

      Giveaway in my blog:

      http://www.gagcloud.com/2013/10/floral-headband-giveaway.html

      RăspundețiȘtergere
    19. So lovely place ^^
      i love your look :)

      Kisses
      http://www.mademoisellemode.com/

      RăspundețiȘtergere
    20. No, never been there. Hope you had great time cause Edimburg must be a great place.
      Miss Margaret Cruzemark
      http://margaretcruzemark.blogspot.com/

      RăspundețiȘtergere
    21. A perfect travel outfit!

      www.viewrama.com

      RăspundețiȘtergere
    22. O adevărată plăcere să-ţi citesc postarea, cu atât mai mult într-o frumoasă după-amiază de duminică :-)
      Am şi eu un întreg album tipărit cu poze din Scoţia, dar nu pentru că aş fi fost eu, ci fratele meu. Îţi mulţumim, o seară frumoasă! :-)

      RăspundețiȘtergere
    23. O adevărată plăcere să-ţi citesc postarea, cu atât mai mult într-o frumoasă după-amiază de duminică :-)
      Am şi eu un întreg album tipărit cu poze din Scoţia, dar nu pentru că aş fi fost eu, ci fratele meu. Îţi mulţumim, o seară frumoasă! :-)

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Ma bucur ca-mi impartasesti parerile, Scotia in sine nu are foarte multe atractii, doar stiu sa se vanda, sa te incante. Are o alta arhitectura si acest nou ne acapareaza. Daca ne gandim cat ar costa o calatorie probabil ne-am indrepta atentia catre alta tara, mai calduroasa si mai permisiva.
        O seara frumoasa, asemenea. :)

        Ștergere
    24. Vreau si eu acolo, m-a fermecat locul, are mister! Tu esti atat de frumoasa, Miha!
      Mi-a mers la suflet postarea!

      Pupici!
      Ilda
      Lavender Thoughts

      RăspundețiȘtergere
    25. Frumos pe-acolo! Sa inteleg ca ai locuit o vreme in frumoasele meleaguri scotiene? Iti sta bine si cu parul lung!

      RăspundețiȘtergere
    26. Te sigo.
      Un beso
      Gema
      http://brujuladeestilo.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    27. Wonderful pics, I wanna visit too =)

      Fashion and Cookies
      Fashion and Cookies on Facebook
      Bloglovin
      You're invited to enter my Win stylish dresses Giveaway, 3 winners, open worldwide until October, 12th !

      RăspundețiȘtergere
    28. asa-i ce frumos eee?? :D

      Am fost si eu cam acu 2 ani..am nimerit cea mai calduroasa zi din an! a fost superb :)

      RăspundețiȘtergere
    29. Se intampla sa mai sterg postari uneori, dar acum chiar nu mai retin care a fost postarea anterioara care a disparut, si de ce.. cel mai probabil n-am fost 100% multumita de poze.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Parca avea o denumire de motoreta? :D Ah si a mai fost inca o postare pe care nu am vazut-o. Da preview si daca nu-ti place modifici Miha ca sa nu mai stergi.

        Ștergere
    30. Great pictures! Thank you for comment on my blog, have a great week ahead

      http://lavenderloafers.com

      RăspundețiȘtergere
    31. Draga Mihaela,azi mi-ai facut ziua minunata cu aceasta postare....ar trebui sa te invidiez pentru ca ai fost acolo,dar iti multumesc doar din inima...e prea frumoasa postarea si sunt prea frumoase pozele.Datorita tie azi am facuto excursie in Scotia unde as vrea si eu sa ajung candva....daca nu in viata asta,macar in cea viitoare:))))...Am ajuns sa iubesc Scotia din motive foarte bine intemeiate....serialul Highlander si indragosteala mea iremediabila de Adrian Paul :))))....asta candva in Cretacicul de jos cand era lupul catel si Neta floare de primavara...(acuma sunt de vara prelungita :D)
      MULTUMESC si atit....vacanta placuta mai departe si pupicei dragutei :*

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. M-ai amuzat, Antoaneta, esti o scumpa. Iti multumesc pentru comentariu si iti doresc sa ajungi acolo, mai ales cand ai o asemenea pasiune pentru aceasta tara.
        Te pup Neta!

        Ștergere
    32. Great pics!!!
      http://www.maridress.blogspot.it/
      http://www.bloglovin.com/maridress
      https://www.facebook.com/maridressfashionblog

      RăspundețiȘtergere
    33. awsome photo!
      love the outfit!
      i stayed in edimburgh for a week many years ago it's fantastic!
      xoxo dear!
      fashionsideofmoon
      bloglovin
      facebook

      RăspundețiȘtergere

    Trimiteți un comentariu

    Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

    Orice parere cu bun simt este binevenita!

    1001cosmetice

    1001cosmetice.ro%20

    Postări populare de pe acest blog

    Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

    [Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

    Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

    [Outfits] Before snowing

    Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.