Treceți la conținutul principal

[Outfits] Dare for white!

Anul asta, a fost anul noutatilor, schimbarilor de tot felul, definitivari acolo unde demersurile au inceput de anul trecut... Am ajuns la par scurt, am reusit sa ne cumparam "casa noastra", postez din ce in ce mai multe tinute si fac tot felul de combinatii indraznete. De la culori, la texturi, suprapuneri, lungimi... cum sunt dresurile acestea albe cu buline verzi deschis. M-am ferit sa port alb, motivand ca e pretentios la ingrijit, purtat, combinat, dar cu toate astea mi-am dorit sa ies din zona de confort si sa incerc lucruri noi. Din clasele primare nu am mai purtat dresuri albe :)

Trebuia sa ies din casa intr-o dupa amiaza si imi doream sa port o rochie si noile dresuri de pe Romwe. Fusta asimetrica galaxy in nuante de verde mint, roz, etc cu toate ca am cumparat-o impreuna nu se potrivesc. Rochita alba cu imprimeu colorat in schimb vine de minune, am primit-o cadou, e random. Esarfa alba luata din Busteni, cardiganul pufos albastru, etc intregesc tinuta pe care am facut-o pe loc.
Fiind friguroasa, am luat o pereche de sosete super groase pentru a tine cald la extremitati si fiind inalte le-am rulat deasupra ghetelor.
white tights <- click link

Sunt de calitate, elastici si confortabili. Relativ grosi, bine cusuti in locurile "cheie".



Un weekend placut!
xoxo

Comentarii

  1. Eu sunt fana a dresurilor albe de la primul sezon GG. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tinuta si imi plac si dresurile :)
    Dupa parerea mea ai curaj mult sa porti dresuri albe e ceva :) eu nu ma incumet :)
    Rochia este atipica...imprimeul m-a atras de la prima privire - foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bright and warm, perfect for the dull fall days, I like it!:) Have a nice weekend dear Mihaela, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Cute look! It's simple yet classy and stylish ;) I love your blog!


    Btw, I liked your Facebook page and followed you on Bloglovin! I hope you do the same, dear <3

    GIRL ABOUT TOWN BLOG
    LIKE MY BLOG ON FACEBOOK :)
    FOLLOW MY BLOG ON BLOGLOVIN :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice look!!!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  6. Pretty, pretty! Cred ca acei colanti sunt perfecti pt. restul tinutei! Imi place si rochita.

    RăspundețiȘtergere
  7. good outfit!Love the collant!
    xoxo M
    www.fashionspiesmg.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa tinuta ta, iar rochita e superba :) imi place modelul dresurilor, e simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place mult rochia ta (croiala, imprimeu)!
    Imi place la tine si faptul ca ai dezinvoltura de a crea tinute dupa cum simti!:)

    Am si eu o pereche de shtrampi (asa ma tachineaza soul meu :P) asemanatori!
    Kisses!
    Sa ai weekend frumos si insorit!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. i love your boots sweety!! ;)))))
    if you want come to check my new mistery post on my blog ;))))) here it is :

    NEW POST : http://honeyandcotton.org/2013/10/19/halloween-is-coming-vampire-or-princess/

    RăspundețiȘtergere
  11. never thing about White collant, this are very pretty

    ciao

    RăspundețiȘtergere
  12. I totally love white tights!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tinuta este tare draguta iar dresurile sunt mega-geniale.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa tinuta creata, imi place tare mult rochita si combinatia cu dresurile albe. Despre haina am mai spus, imi place si culoarea si modelul! Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Oups eu am crezut ca rochita e bluzita haha :D Imi place tare mult print-ul cat si combinatia de culori :*

    RăspundețiȘtergere
  16. dresuri albe chiar nu am si chiar mi-ai facut pofta <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce faina e rochia, cat si combinatia :)

    RăspundețiȘtergere
  18. superba tinuta, perfecta pentru vremea asta! <3

    RăspundețiȘtergere
  19. si mie mi s-a pus pata pe dresuri colorate toamna asta :D

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte simpatica tinuta.. .:D iti vine foarte bine.
    imi place combinatia de culori.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place mult cum ai potrivit dresul alb cu sosetele albastre si rochia. Eu as fi ales un trench intr-o culoare neutra, dar sunt mai clasica :D Esti simpatica :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.