Treceți la conținutul principal

[Outfits] Green boots

Iata inca o tinuta cu cardiganul bej de la Kurtmann pe cand inca nu venira ploile. Iesisem la cumparaturi pe fuga si eram cat pe ce sa uitam de poze. Am lasat sacosele intr-un colt, doar nu era sa defilez cu prazul. :P


Tally Weijl Cardigan via Kurtmann.ro
Pantaloni Pull&Bear
Camasa D&D Jeans

Vintage Boots
Cercei Bellast
Geanta Random


Cu o esarfa si geaca e ok si pentru vremea actuala. Palarie sau fes si manusi mi-ar trebui mie ca nu cumva sa atentez  la raceala.

Am zis palarie?



Din pacate palaria achizitionata nu mi se potriveste, depaseste umerii si arat ciudat dincolo de eleganta si farmecul ei. Cu ocazia asta, caci asa invatam din greseli, ma dau exemplu de asa nu. :P
Recomand palaria persoanelor cu forme, in nici un caz foarte subtiri ca mine.
Datele tehnice care lipsesc si pot fi un ghid - I-am rugat pe cei de la Kurtmann.ro sa afiseze pe viitor :
diametrul este de 42 cm, lungimea borului este de 11,5 cm si 56 cm in circumferinta.
Pe eticheta palaria Stradivarius are trecuta marimea 01. Este din lana, nu inteapa la mana, face parte din colectia toamna/iarna si inca disponibila pe site la pretul de 29,90 lei.
Voua va place?

xo

Comentarii

  1. Ce tare e descrierea de la inceput :D..Foarte dragute cizmele, verdele imi place mult, dar parca nu-mi sta bine cu el in picioare. Tie iti vin bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si aceasta varianta de purtare a cardiganului:) Cizmulitele verzi sunt superbe si ele, par exact pata de culoare necesara tinutei:) Nu cred ca te-am mai vazut pana acum cu ochelarii, iti sta bine:)

    A...palaria e tare draguta, pacat nu ti se potriveste cu silueta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochelarii i-am mai purtat, sunt mai mult de calculator dar pot fi purtati si in soare.

      Ștergere
  3. Cizmele au o culoare minunata! Palaria e tare frumoasa, dar nu stiu daca mi-ar sta bine cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tinuta! cardiganul Kurtmann e versatil... Imi face cu ochiul verdele cizmelor, le-as tot privi!
    Nu sunt de acord cu tine in privinta palariei; am vazut-o si eu in magazinul online si marturisesc ca m-am temut ca nu ma reprezinta, ca nu am atitudinea necesara pentru a o purta; altfel, imi place foarte mult si din ungiurile in care ai fost surprinsa eu vad ca iti vine foarte frumos!

    Te pupacesc, Miha!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate se vede bine doar de aproape, in poze de portrete, am curajul sa o port insa sunt convinsa ca o ciupercuta nu vrea sa arat :)
      Multumesc pentru aprecieri! xox

      Ștergere
  5. Doamne, cat de frumoasa e palaria, iti vine absolut perfect, imi place la maxim, pe cuvant, ultima poza e perfecta, de colectie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand l-am intrebat pe sotul meu cum i se pare poza a spus ca par trista, asa mi se pare si mie. Mi-am facut singura poza, intr-un fel eram necajita de nepotrivire si ca aveam asteptari si vise.. :D dar si concentrata sa incadrez fata si nu peretii din jur. :)
      Iti multumesc :*

      Ștergere
  6. LOVE the green boots!

    Thanks for stopping by my blog. Would you like to follow each other to stay in touch?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    RăspundețiȘtergere
  7. ha ha ha :)) ce amuzanta a fost faza cu prazul :))
    sa-ti zic ca tocmai ce mi-am luat o gecuta in culoarea cizmulitelor tale? ;)) superba culoare!
    la noi deja e mult prea frig doar pentru o bluzita..azi au fost 5 grade, cu bunavointa :( am trecut de la tricou la geaca dintr-o data parca :| nici o saptamana n-a trecut :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O gecuta vreau si eu :D
      Da, cu o jacheta merge doar daca ai un pulover foarte gros, sau in straturi.
      Vremea a luat-o razna..

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa palaria, dar trebuie sa recunosc ca nu ma vad purtand-o. Totusi eu te gasesc foarte atragatoare si misterioasa cu palarie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac atat cizmulitele, cat si cardigan-ul. :) :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu am nici o palarie, dar poate ajung totusi sa-mi iau una cand ajungem spre sfarsitul lunii in Tenerife. Am un model in minte, dar uite ca a trecut vara si n-am luat nimic, acum am trecut direct la caciuli. Dar imi place cum iti vine palaria din ultima poza!

    RăspundețiȘtergere
  11. Introducerea postării m-a amuzat copios, mi-am şi imaginat acel moment :-D
    Un verde superb, iar pălăria îmi place cum te prinde, spun asta la modul cel mai sincer, atitudinea cred că face diferenţa. Eu o văd perfectă la o ţinută ce ar avea în centrul atenţiei o frumoasă rochiţă :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cizmele sunt un verde superb, palaria e f frumoasa! Iar...prazul! Ce faci cu prazul? :))) Eu ma gandeam la o placinta azi. Desi n-am gatit niciodata nimic cu praz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prazul imi place sa-l mananc la ciorbe, dar il folosesc si la mancaruri cu masline si sos tomat, cu carne sau de post :)

      Ștergere
  13. ce draguta e palaria, mi-ar placea una, desi sunt sigura ca nu mi-as face curaj sa o port..

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. draguta tinuta , dragute cizmele draguta si tuuu

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce imi place tinuta! Mai ales cizmele, care adauga un strop de culoare in peisaj :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Love your hat!!
    if you like we can follow each other!!
    Fashion side of moon

    RăspundețiȘtergere
  17. Your adorable boots add such great colour to your wonderful look!

    RăspundețiȘtergere
  18. such an amazing look! love the boots:) would love it if you could check out my looks and tell me what you think:)) keep in touch dear!

    Leonor
    www.thesparklinglemon.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie mi-au sarit ochii pe cizmulite, sunt intr-adevar o pata de culoare. Palaria, sincer nu prea ti se potriveste.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place foarte mult cardiganul. Si eu le port adesea in acest sezon.
    Si palaria este foarte frumoasa, pacat ca nu ti se potriveste...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. ador tinuta <3 si tu esti o frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce faina e palaria asta! Am vazut-o la mai multe bloggerite, dar o ochisem dinainte ;)
    Am nevoie de multe cardigane in viata mea!! Sunt atat de utile :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa tinuta, imi place pata de culoare de la papucei :)
    Palarie e intr-adevar cam mare pentru tine :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Super tinuta. Ador pantalonii si cizmulitele verzi. :) Imi place si palaria, dar eu nu port astfel de accesoriu. :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Ador ghetutele!SUnt superbe!
    Iar tu arati super bine!Am momente cand imi zic ca iti statea mai bine cu parul lung, dar alte ori (ca acum) cand mi se pare ca asa arati mai bine.Cred ca depinde de outfit si de atitudine :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am incercat sa-mi mai cumpar cateva palarii si parul scurt nu se pupa cu toate tipurile de palarii. Multumesc pentru aprecieri. :*

      Ștergere
  26. Imi place palaria!!! Lucru care este foarte ciudat... eu rar agreez palariile dar a ta chiar imi place! Poate ca te-ai impaca mai bine cu ea daca ai incerca o tinuta care sa imite formele... cum ar fi o rochie conica, bufanta, ai incercat? E pacat de palarie :))...

    www.ABelle.ro
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as baga foarfeca sa-i scurtez marginea as rezolva problema :)) Nu functioneaza, iti multumesc pentru sfaturi oricum. :)

      Ștergere
  27. Ce simpatice sunt cizmele! :D
    Eu nu am purtat niciodata palarie, nu stiu, imi place cum vine la alte persoane, eu nu indraznesc si nu ma vad purtand..inca. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  28. the green is so different n pretty !
    Thanks so much for ur comment on my blog !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu nu prea port palarii dar imi place la nebunie coafura ta, ti se potriveste :*

    RăspundețiȘtergere
  30. simpatice cizme, o pata de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  31. E o tinuta care te prinde foarte bine. :) Ador acel verde al cizmulitelor,

    RăspundețiȘtergere
  32. I love your green boots ^^ :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  33. cred ca de data asta cizmele sunt piesa de rezistenta! foarte frumoase si o culoare de sezon

    RăspundețiȘtergere
  34. cat de trendy sunt cizmele, imi plac la nebunie!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt foarte frumoase cizmele, m-ai facut sa rad cu prazul, ca tot eram atenta la verde;))

    RăspundețiȘtergere
  36. Imi place tinuta! E foarte frumoasa si palaria, le-am admirat mereu la alte persoane insa eu din pacate nu prea am curajul sa le port.

    RăspundețiȘtergere
  37. I love the touch of green in this look!!!!
    Amazing!!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Hi dear, thanks so much for letting me know about that, will add it in my post. Happy End Of The Week!

    RăspundețiȘtergere
  39. Beautiful boots!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  40. wonderful boots! ;)))) and nice colors ;)))
    blog: http://honeyandcotton.org/
    facebook: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te
    g+:https://plus.google.com/108626334220279846676/

    RăspundețiȘtergere
  41. I love your boots!!! beautiful look!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  42. Super cool boots!!!
    xxxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  43. Beautiful look and boots! Thank you for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  44. have a nice weekend ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  45. Multumesc Mada :D

    Va multumesc frumos pentru comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Dearest Mihaela, wow, this is an absolutely great outfit - the green boots match perfect with the black and the grey <3 So stylish! And I think the hat would be look indeed good on you but I don´t know how it looks when I see your complete body with the hat ...

    Wish you a happy and warm weekend!

    Kisses from Bavaria

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  47. I like the hat you are wearing!
    Thank you so much for your nice comment on my blog!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    RăspundețiȘtergere
  48. Cizmulitele sunt foarte frumoase! Te pup

    allthatbeautyxo.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  49. vai, ce-am ras la faza cu prazul!! :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Îmi place cel mai mult atitudinea. Ai acel ceva care te poate duce foarte sus.
    Ghetele sunt foarte cool.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.