Treceți la conținutul principal

[Outfits] Who wants chocolate?


Pe principiul daca nu fac tortul de amandina macar sa ma imbrac cu bluza ciocolatoasa, mi-am pregatit din timp bluza si rochia maxi verde, presimteam ca va fi insuficient de cald in casa sa defilez in ea(rochia).
Bluza din matase de la Mango e rapitoare, boema, cu maneci bufante si inchizatori aurii - niste nasturi bilute greoaie - cu un guler ingust si fundita decorativa ce acopera partea din fata care se incheie in mos si baba. Mi-am luat-o oversize (M) si imi place cum pica pe mine, din pacate nu se mai gaseste pe stoc in acest moment pe site-ul Kurtmann.ro. Costa ~ 45 lei.

Bluza Mango
Pantaloni PersunMall
Cercei - cadou


Flori pe pantaloni:
Flori in dar:


Mi-a placut de asemenea aceasta camasuta, este cu maneca scurta, atat de delicata!

Cu aceasta ocazie am folosit in machiaj un fard de pleoape colorat, vreti sa vi-l arat mai de aproape?
Voi in ce alte tinute vedeti camasa, cum vi se pare tinuta mea?


xoxo

Comentarii

  1. frumoasa bluzita, dar tot vreau tortul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am trei sanse... de zile importante: ziua numelui, de Craciun sau de Revelion, daca imi fac curaj pot sa-l fac si maine... sau sa ud canapeaua, mama clar nu se supara :)) (sunt nebuna, stiu)

      Ștergere
  2. Esti foarte frumoasa, ai trasaturi de frantuzoaica, asa te vad eu!:) Hmmm si eu care credeam ca ne dai o reteta pentru ciocolata;))) Frumoasa tinuta ta. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca de frantuzoiaca, bine ai zis :P

      Ștergere
    2. Uh sunt datoare cu o reteta de ciocolata de casa:D catre Alina. Thanks girls :">

      Ștergere
    3. Credeai ca am uitat? :)) Ti-am zis doar ca astept, nu te ingrijora :D
      Imi place cum ai asortat bluzita! Pupp

      Ștergere
  3. E atat de feminina tinuta ta... <3
    Nuanta camasutei m-a cucerit.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa culoarea bluzei si imi place si materialul foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta esti asa,iti sta super cu machiajul mov.!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-mi place cum ai iesit in a doua poza! Frumoasa bluza!

    RăspundețiȘtergere
  7. You blusa is very nice! Great look!
    Alessia
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Video outfit YOUTUBE
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce de flori frumoase ai primit :X

    Te pup, scumpa.

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Who wants chocolate? Me, me , me!!!:D

    Arati minunat, Miha!
    Imi place bluza ta, te prinde grozav culoarea! Foarte bun pretul ei!
    Vrem si machiaj close up!:)

    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu multe fane, punem de'un club :) Multumesc frumos!
      Daca nu rezista frumos nu-l aduceam in discutie. Te pup!!

      Ștergere
  10. Tare frumoasă bluza..și pantalonii îmi plac foarte mult!
    Tu ești superbă!

    RăspundețiȘtergere
  11. That's a nice blouse girl :D

    Inspiration is what I get from reading your blog!

    A blog like this deserves a new follower!

    I hope to see you back on my blog for a chat :)

    Have a great day!

    Kisses,

    Janice

    Come by at The Fashion Milkshake!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place tinuta ta, iti sta foarte bine asa:) Nu m-as fi gandit vreodata sa-mi comand o piesa cu un nr mai mare:) Sa stii ca si machiajul colorat al ochilor imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Mihaela!
    Imi place mult bluza cicolatie, dar si coafura ta! Iti sta foarte bine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. You look so beautiful dear, the color's blouse is amazing and is perfect with the floral pants! xo

    RăspundețiȘtergere
  15. wonderful blouse honey, really like it!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoasa bluza, in special culoarea ei :X Cred ca ar arata foarte bine si cu o fusta creion (imi e greu sa-mi dau seama doar din poze :D). Numai la tort ma gandesc de cateva ore haha =))

    RăspundețiȘtergere
  17. E tare frumoasa nuanta si imi place mult bluzita!
    Si pantalonii sunt pe placul meu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place bluza ta si tinuta este foarte chic, eleganta si feminina.

    RăspundețiȘtergere
  19. imi place foarte mult modelul, seamana cu un chimonou! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. cand ma gandesc la cat de fina e bluza ta, imi vine sa te iau in brate <3

    RăspundețiȘtergere
  21. chiar boema camasuta <3 imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumoasa camasa! <3

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumosi sunt pantalonii! Arati minunat!

    RăspundețiȘtergere
  24. Te prind culorile "de toamna". Am si eu o camasuta din acelasi material. :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce frumoasa e nuanta bluzei, ar merge peste o fusta clos zic eu pana in zona genunchilor, cu o palarie cu boruri largi, gen cea de pe Kurtmann, dar alt material, ca aia e de lana si n-o vad cu bluza de matase :D
    Asa am eu o viziune in acest moment, dar cred ca bluza ar trbeui sa fie o marime mai mica, sa nu fie toate prea largi :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Iti sta foarte bine.
    Tu esti suuperba :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Ai un chip foarte frumos, Mihaela! Abia aștept să te mai văd în astfel de ipostaze!

    RăspundețiȘtergere
  28. Beautiful look and pictures!

    Kisses from Italy

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte simpatica bluzita, am avut si eu ceva de genul, doar ca pe mine nu statea cum trebuie, asa ca am dat-o mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  30. Love the prints in the pants...so beautiful! 0.0

    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  31. I want chocolate! Haha. I love your make up, you look amazing! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. A beautiful chocolaty shade, looks so luxurious. Thanks for your kind visit ... Happy Friday Doll!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce de-a patra poza e bestiala. Bluzita e foarte frumoasa, sa o porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  34. Beautiful <3 You look amazing! Love your eyeshadow! And you look great in brown! We are following back on GFC and we liked your facebook page as well!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Great outfit, the blouse is gorgeous!!!!


    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  36. really beautiful ^^
    And chocolat is cute

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  37. Imi place camasa :) si vine bine si marimea!

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi place mult culoarea asta, Mihaela. Mai ales la par. :)) Asa m-as vopsi eu, de cand visez la ea...
    Tie iti sta super cu ciocolatiul asta si ai asortat perfect bluza cu pantalonii colorati.
    Floricelele mi-au inveselit dimineata mohorata si rece. :) Multumim. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. I never say no to chocolate. You look fabulous. Love the chocolatey shirt and the cute pants!!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  40. Me, me :)) chocolate addicted :D Imi place tinuta ta <3

    RăspundețiȘtergere
  41. Imaginile în care apari cu cel mic în braţe sunt pur şi simplu de poveste! :-)

    RăspundețiȘtergere
  42. Tare bine iti sta cu aceasta bluza, de fapt esti tu o frumoasa, tia-r sta bine cu orice. Imi plac mult, mult si pantalonii!
    As vedea-o si intr-o combinatie cu vedre sau oranj, poate chiar rosu! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.