Treceți la conținutul principal

Bijuteriile

  Imi plac foarte mult accesoriile, in special cerceii, colierele si brosele.
 
In toamna asta: inele suprapuse, coliere lungi, lanturi lungi sau mari la baza gatului, cruci, accesorii de inspiratie tribala, indiana, bizantina, diamante, forme neconventionale, pandantive, bratari si cercei opulente sunt cateva din cuvintele cheie reprezentative ale acestui sezon.

fall outfit inspiration - (made in polyvore)


Bijuteriile “statement” pun in valoare cele mai senzuale zone feminine (gatul, incheieturile mainilor) iar combinate cu pulovere/helanci sau bluzite delicate si sacouri texturate suflecate sunt si mai bine puse in valoare. Atat de usor sa transformi o tinuta simpla intr-una sofisticata.
Colierele statement sunt ideale pentru tinutele simple si pot fi purtate atat la o tinuta casual, chic sau sport daca esti indrazneata. Cand nu pot fi purtate la birou sau la scoala, dar ai intalnire in oras, colierul sau o pereche de cercei, putin ruj si esti gata. Cum designerii recomanda in continuare colierele, inelele si cerceii statement achizitionarea lor de asta primavara te scutesc de niste achizitii in plus si te poti bucura in continuare de accesorii. Eu oricum nu ma ghidez doar dupa tendinte si port tot ceea ce-mi place.
 
Iata cateva modele de accesorii pe care le poti purta in aceasta toamna la preturi foarte bune:
si sa fii in trend:
 
 
Indiferent ca iubesti bijuteriile statement, cele punk-rock sau micute si finute, toamna aceasta se poarta modele pentru toate gusturile si stilurile. Tu ce bijuterii vei purta in sezonul rece?

P.S: aceasta postare trebuia publicata cu mult timp in urma, din pacate uneori muncim degeaba din pricina unei neseriozitati. Pentru ca munca mea sa nu ajunga la gunoi, linkurile au fost scoase pentru a va arata tinuta facuta in polyvore. Romantica! Sper ca toamna sa mai ramana pe la noi.

O duminca placuta!
xoxo

Comentarii

  1. Imi place mult tinuta pe care ai creat-o, fusta este pe gustul meu. Si mie imi plac bijuteriile mult, dar cui nu-i plac, nu? Bratara cu inimioara si cea albastra sunt foarte dragute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu de mult timp am cunoscut pe cineva caruia nu-i plac "bling-blingurile", un inelus ii pare suficient. :) Nu mai face gaura in buget pe segmentul asta. :)

      Ștergere
  2. Ah,si eu iubesc bijuteriile.Daca as putea,as purta numai accesorii.Completeaza orice tinuta.Sunt minunate.Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce vad in imagini sunt TINICHELE nu bijuterii!

      Ștergere
    2. Pentru noi sunt bijuterii indiferent din ce materiale sunt fabricate. Nu era necesar sa scrii cu litere mari, nu-mi place atitudinea cu care ai scris comentariul, apreciez diplomatia.

      Ștergere
  3. Bratara cu inimioara imi place foarte mult si colierele toate !! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. preferatul meu este cel de-al doilea de pe primul rand!<3
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Cunosc sentimentul. :) Inspirata tinuta, eu optez pentru bijuterii delicate in ultima vrema, dar am multe tip statement care asteapta la rand. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am luat si eu un inel din Tenerife, dar trebuie sa scotocesc bagajul, momentan nu-l gasesc..

    RăspundețiȘtergere
  7. Those accessories are very unique looking, I don't really have anything similar to those pieces. I love your leather jacket in your fall post as well! I just love all the fall colors.

    Thanks for stopping by and commenting on my blog :) Visit any time.

    -Erica
    http://diaryofatrendaholic.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa e aia alba cu inimioara :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de idei! :)
    si eu sunt pro-coliere statement. Sunt alergica la aproape orice metal, insa un colier peste o bluza nu ma afecteaza, sa zic asa... si da, schimba o intreaga tinuta :)

    Andra

    RăspundețiȘtergere
  10. It' s really incredible! I have this MSGM skirt, ( i weared it in my last outfit) and also PROENZA SCHOULER clutch!
    Great post..obviously I love it!

    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  11. I love your blog!

    I've started following you on GFC and hopefully you can return the favor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Când vine vorba de accesorii, în fiecare lucruşor găsesc ceva frumos, surprinzător :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. I love the hat and the pink pull! Very nice the love bracelet! On my space tartan day !!

    RăspundețiȘtergere
  14. Desi am bijuterii cat pentru 5 vieti,nu prea le port.Nici macar primavara-vara..ce sa mai zic de sezonul rece?Prefer esarfele ca si accesorii.
    Pupici.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Dearest Mihaela, I love your fall inspiration outfit, I would like to wear it in exactly this way! And regarding accessoires - at the moment I prefer to wear statement necklaces :) I wear seldom bracelets and rings because this accessoires disturb me during working and typing. And when it´s colder I like it to wear scarfs, caps and hats :)

    Wish you a happy new week!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoasa selectia ta, imi place foarte mult si outfit-ul creat, chiar este romantic. Si eu strang destul de multe "bijuterii", dar le port destul de rar. Am cerceii care nu-i prea scot si cam atat. Nici vrerigheta nu prea o mai port. Am scos-o cand am nascut si de atunci imi amintesc de ea de doua ori pe an.

    RăspundețiȘtergere
  17. E foarte faina tinuta! Iar tu esti tare draguta, semeni cu actrita Karine Vanasse (sau daca te uiti la Revenge, cu Margaux) :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca pana cum un an purtam doar bijuteriile mele de argint, in ultima perioada sunt tot timpul la gat cu un colier statement sau inele mari. Primul colier este chiar dragut, am vrut si eu ceva asemanator, dar mi se parea ca nu se aseaza bine. Cu cerceii lungi nu ma inteleg, nici nu imi sta bine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.