Treceți la conținutul principal

[Outfits] Inceputul unei iubiri

O zi rece cand am vrut sa ne schimbam documentele de identitate, ca nu am reusit si erau foarte multi oameni e alta poveste. M-am machiaj discret si ca tinuta am imbracat camasa alba cu stelute, cardiganul sa-mi tina de cald si restul ce vedeti in completare.

Un apel intr-o noapte tarzie de vara avea sa ne aduca in punctul de unde priveam trenurile de sus. Si acum imi aduc aminte coborand din masina cum am incercat sa-l iau de mana, iar el flexand bratul am ajuns sa ne plimbam batraneste. Asa a inceput.

Am mai dat o raita pe la amiaza sa depunem actele cu acelasi rezultat, nu inainte de a-mi pune cerceii pe care ii uitasem acasa (uh si esarfa, ba chiar imi luam si manusile daca le gaseam) si sa fac poze cu camasa de aproape.
Trench Stradivarius
Cardigan/geanta/cizme random
Cercei cadou - Dorina

- Great design;
- Fitted well;
- Good proportions;
- Good fabric, softness;
- Perfect for summer or middle season, in layering.

Foarte multi copaci au fost listati, nu am retinut toate denumirile, dar cel mai mult mi-a placut salcamul japonez :)


*postare programata

Weekend placut!
xoxo

Comentarii

  1. Postarea ta e deosebita, ca de obicei dar ... ultima poza.... minunata! <3 <3 <3.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa camasa si imi place mult palaria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ca borul e flexibil si are tinuta, poate fi asezata si purtata in mai multe feluri.

      Ștergere
  3. La multi ani, draga mea!! Plini cu oameni frumosi, zambete, impliniri si multa dragoste!! Si nu in ultimul rand, cat mai multe posturi aici, pe blog!
    Iar revenind la post, trebuie sa recunosc faptul ca cizmele si camasa imi plac la nebunie :-)
    Sa ai un week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Looking fabulous girl! I love this perfection from head to toe!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Trench-ul acesta te prinde foarte bine, atât din punct de vedere al croiului, cât şi al culorii :-)
    Şi cămăşuţa îmi place foarte mult, dar şi cardigan-ul, atât ca model, cât şi culoarea lui fermecătoare :-)
    Weekend superb! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Camasuta e favorita mea din tinuta! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de mult imi place trench-ul asta, iti vine minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vad un arborele Iudei in poza, avem si noi in parcuri, sunt spectaculosi cand infloresc. Imi place trenciul tau, merge bine pe fundalul ruginiu de toamna.

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place mult trench-ul!
    Si ultima poza e foarte frumoasa - asa cu miros de toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Awww, foarte draguta tinuta, imi place, ti se potriveste tare bine :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti foarte, foarte frumoasa si dulcica! Pupici, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Camasa ca si camasa dar mi-au atras atentia frumoase cuvinte insirate si pantalonii/colantii care iti vin tare bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pantalonii sunt ok indiferent de sezon, ii voi toci purtandu-i :)

      Ștergere
  13. Îmi place să te văd în combinații de toamnă și îmi place că îmi dezvălui Grădina Publică în noua versiune.
    Sper să ajung și eu să fac un shooting acolo. Grădina îmi trezește amintiri plăcute legate de perioada facultății.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dragut e trench-ul. Si croiala, dar si culoarea. :) Si bluzita e super frumoasa. Sa le porti sanatoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Beautiful! You look amazing! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce poveste draguta Miha :D
    Ai un putfit incantator!Iar palariile cred ca sunt elementul care te prind cel mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Draguta palarioara si ultima poza imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow absolut superba ultima poza :) Imi place cum iti sta cu trench-ul si palaria :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumos outfit-ul. Ultima poza e geniala! <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.