Treceți la conținutul principal

[Shopping] Un nou site cu transport gratuit

Puloverul galbior impletit "bob de orez/nisip" like... apropo habar nu mai am sa impletesc si tare imi pare rau, iar timp sa o iau de la zero nu am... imi aduce aminte de puloverele din copilarie facute de mama. Se deduce ca imi lipseste din garderoba, are o culoare solara si pare foarte calduros.
Trenchul intr-o culoare neutra este baza unei garderobe, eu am inceput cu unul pe rosu si imi doresc pe inca cel putin doua culori. Visam impreuna?  Si visele sa devina realitate!
Fusta peplum cu acel volanas care incepe din talie da un aer sofisticat oricarei tinute, este o piesa versatila care te ajuta sa-ti maschezi micile defecte si sa-ti pui in valoare atuurile, cu tocuri stilettos va oferi un plus de  senzualitate.
O rochie nu putea sa lipseasca din selectia mea. Neagra, din dantela, cu gulerul inalt si delicat de o senzualitate si eleganta sublima.
Frumusetea colierelor statement consta  in  usurinta cu care poti transforma o tinuta banala intr-una greu de trecut cu vederea.
Pentru tinute lady-like sunt ideale cele cu perle. Nu m-am putut abtine la un singur model.
Casual chic merg foarte bine cum sunt: cel lila, bicolorul alb-verde si cele multicolore.
Pentru un look avangardist, ultimul de sus adaugat unui outfit compus din ghete, jeansi si tricou simplu de bumbac.
Daca v-ati saturat de colierele statement si va plac elementele romantice va dau doua exemple: pandantivul de inspiratie retro si delicatul colier cu doua pandantive: stea si inima!
Pretul la coliere incepe de la $5.99 si le gasiti pe site-ul Foymall unde beneficiati de transport gratuit international dar si 15% reducere la prima comanda.
Sunt curioasa care sunt preferatele voastre din aceasta selectia sau de pe site.
Seara frumoasa!
xoxo

Comentarii

  1. Chiar ma gandeam ieri ca-mi doresc o bluza/pulover mustar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi tocmai am dat comanda de doua coliere la ei :D Imi plac hainele alese de tine, abia astept sa vad ce iti alegi

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de bine arata puloverasul <3 il ador <3

    RăspundețiȘtergere
  4. trnech-ul si rochia sunt superbe <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase piesele prezentate de tine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate pielese din postare sunt frumoase, dar fusta, fusta e absolut superba :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate hainutele aratate de tine sunt frumoase dar paltonasul si rochia m-au lasat fara suflare!

    RăspundețiȘtergere
  8. o noua destinatie de shopping e mereu binevenita!mersi! colierele sunt delicioase! te pup, draga mea

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place mult puloverul.. desi culoarea nu este tocmai pe placul meu.. :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Au niste produse foarte frumoase.
    Am vazut si eu o gramanada de tentatii. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Trenchul imi place mult, de s-ar aseza asa si in realitate, ce bine ar fi,

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am luat eu un pulover asemanator de la Takko cu 50 lei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja mi l-am comandat, dar ma bucur ca mi-ai scris cu ocazia asta vad persoanele care nu se incumeta sa cumpere online. xo
      P.S: bun pretul

      Ștergere
  13. Love the sweater and the trench! Great picks ^^

    xoxo

    Novelstyle

    RăspundețiȘtergere
  14. ce de lucrusoare dragute:)

    Te astept pe blog cu un GIVEAWAY :)
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Nice items!

    Love the yellow knits!

    Just got 2 new posts up and can’t wait to see your opinion!

    Have a great weekend!

    Kisses :)

    Snacks on to go!

    Bento’s and lunch boxes

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe colierele.Desi nu prea port accesorii,nu pot sa nu le admir!Chiar ca e imposibil sa treci neobservata atunci cand porti asemenea minunatii.

    RăspundețiȘtergere
  17. bine ca are transportul gratuit :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Fusta e foarte frumoasa! <3

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Am si eu un colier de la Foymall, super magazin online :) Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  20. Miha, ispititoare selectie ai facut! M-a cam "nelinistit"!:))
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  21. Thank you for your comment on my blog! As you asked, I am now following you via GFC. I am number 749. Hope to see you do the same <3
    www.amemoryofus.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamne, ce frumos e puloverul ala!!! <3
    Si trench-ul, iar rochia... uff, superba!

    RăspundețiȘtergere
  23. Puloverul galben este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  24. Fusta verde este exact ce mi-as dori sa am in garderoba. Imi place- nu numai nuanta acelui verde-spre negru dar si modelul

    RăspundețiȘtergere
  25. Paltonaşul acela maroniu este tare frumos! Iar despre accesorii, orice alte aprecieri sunt de prisos :-)
    Weekend frumos, Mihaela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  26. Love the trench coat! very nice one, I am trying to get smth like that for a long time!

    Have a great friday!
    Daisy
    www.fashionmemos.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Vai ve-mi place rochita aceea neagra......... si trechu-ul !!!!
    Vreau si eu! :))) Visez cu tine! :)))
    weekend fain! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  28. Cute coat! Kisses dear,.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  29. ficou lindo o trench
    Aguardamos sua visita -> tr3ndygirl.com
    http://tr3ndygirl.com/
    Um Beijo

    RăspundețiȘtergere
  30. I love that trench and green skirt! Love! Have a good weekend!

    xx Easy Outfits, by Pip

    RăspundețiȘtergere
  31. The camel coat is so elegant and love that stunning black dress.Stopping by to wish you a wonderful weekend!

    RăspundețiȘtergere
  32. Toate , toate imi plac, doar rochia neagra parca as vrea-o alta culoare! Chiar minunate alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
  33. perfect choices!!! love them all..

    wanna follow each other?
    http://angeliqueprefers.blogspot.gr/2013/10/burgundy-addict.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Beautiful! I love it <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Have a wonderful weekend!

    RăspundețiȘtergere
  35. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  36. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  37. Hi Mihaela! I'm in love with the yellow jumper and the dress, also the jewels are very beautiful. Nice selection my dear! Have a great weekend, big kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  38. Nice post, would you like to follow each other?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  39. Am vazut si eu eu puloverase asemanatoare cu cel galben prin mai multe magazine prin care m-am plimbat lately. Chiar am probat unul si daca nu era asa grosut si scump l-as fi cumparat. Dar tocmai imi luasem unul pe negru la 100 de lei. Asa ca mai astept sa vina iarna cu adevarat si atunci mai aleg ceva pufos. Deci, se poarta galbenul(eu il ador)
    Si trench-ul e fain. :)

    Weekend cat mai colorat, Mihaela. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana cand vine puloverul va veni si frigul :)
      Mie imi plac culorile, de unele m-am temut, precum portocaliul, galbenul, pentru ca am tenul palid, insa cu machiaj echilibrez situatia.

      Asa sa fie si al tau, cu poze si voie buna!

      Ștergere
  40. ce imi place cand dau de site-uri de genul asta!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  41. Al pieces are cute :)
    Lovely selection :)

    Kiss
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  42. These are some great findings Mihaela. I love the black skirt.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  43. Thanks a lot..followed back on all platforms :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Sunt tare dragute toate, dar cel mai mult imi place paltonasul :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Chiar imi place puloverul galben! :D

    RăspundețiȘtergere
  46. hainutele sunt superbe dar imi plac mult si colierele :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce frumoasa e rochia, tare as vrea sa te vad in ea! Si colierele imi plac, mai ales cele din stanga, jos.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.