Treceți la conținutul principal

[Outfits] Jazz me


Trench Stradivarius
Pantaloni Bershka
Top/cardigan/esarfa/palarie random
Pantofi via miniprix
Cercei cadou - Karina
Inel handmade Dragonfly-Accessories
Geanta Sassa.ro

- piele sintetica de calitate
- fara mirosul tipic, ba chiar unul placut
- micuta, dar spatioasa
- pret bun, 30 lei
Dimensiuni: L23×W4.5×H22(cm)
Culoare: maro 
Geanta are o bareta reglabila, un buzunar cu fermoar. Se inchide cu capsa.

*postare programata

Duminica placuta!
xoxo

Comentarii

  1. Ce bine poate sa iti stea cu acea palarie! Trench-ul l-am mai admirat dar o mai spun odata: imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare super locatia unde ai pozat, iar cu trenciul acesta ma omori, imi place teribil! Pupici, duminica placuta si iti urez si aici " La multi ani! , plini cu sanatate si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina geanta:) Palaria imi place iarasi tare mult, iti sta bine cu ea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely fotos Mihaela. You look amazing.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihii, imi place titlul, imi place stilul si felul in care ti se potriveste! Esti din poveste!
    Imi amintesc ca am avut si eu o geanta asemanatoare, Doamne cat am mai purtat-o!:)

    Tare frumusica, Mihule! Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Imagini de colecţie! O nouă săptămână frumoasă, cu timp pentru toate, îndeosebi pentru tine :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozele au fost facute cu telefonul, cadrul a fost minunat, din pacate calitatea slaba si apropos cu timpul sa stii ca a fost fix asa cum mi-ai urat. pupici

      Ștergere
  7. Nice coat!

    http://blondieanchors.com/2013/10/13/lets-rock/

    http://www.bloglovin.com/blog/10637851/blondie-anchors

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful post and blog! i love it! :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com
    Would you like to follow each other on GFC?
    And would you like to follow each other on facebook as well? www.facebook.com/fashfabx

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragut este trench-ul si ti se potriveste.
    La multi ani penstru sambata, imi cer scuze pentru intarziere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Trench-ul este preferatul meu :) Frumoase pozele si locatia :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Great look dear! I love it!!
    Thanks for visiting my blog, i started to follow you on bloglovin and i hope you follow me back!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi doll, I am seriously crushing on your elegant coat, the colour is glorious, adore the entire look....

    RăspundețiȘtergere
  13. Te-ai pregatit tare frumos pentru toamna .
    Imi place cum iti sta cu palarioare. Eu nu am fost destul de curajoasa incat sa port una dar niciodata nu-i tarziu

    RăspundețiȘtergere
  14. cat de bine arata tinuta asta!
    este perfecta pt toamna !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Such a beautiful color on you!! Red suits you well!
    -Jamie
    ChatterBlossom

    RăspundețiȘtergere
  16. Your coat is soo pretty! I love the colour :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  17. Very beautiful outfit ;)

    I follow you beautiful blog on bloglovin. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  18. You coat is beautiful ^^
    i love the color

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. ce frumoase ies pozele in galati!:">
    http://thatshywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. Dearest Mihaela, I love you in this red coat and as usual I´m excited about your hat! This red fits you so well <3 Hope you are fine and happy and it´s not too cold in Romania!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  21. Love the trench! Beautiful!

    http://www.hiteastyle.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumos paltonasul! Imi place croiul si culoarea!
    Iti vine tare bine si acest outfit iti da un aer jazzy.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place trenciul, n-am mai avut unul de vreo 25 de ani. Dar imi plac si decorurile pe care le alegi pentru poze. Si inelul acela rotund.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.