Treceți la conținutul principal

Insta Life

Preview tinuta cu "camasa instelata". Este de pe chicnova si o gasiti aici.



-bulion in proportie mare din ardei-
-fara conservanti, am pus sare pentru muraturi si putin zahar-
 Oala mare din inox are, cred, 15 l si din rosiile si ardeii (kapia si gogosari) tocate la masina au umplut-o peste jumatate. A fiert la foc mic pana am crezut ca a scazut suficient petru transferul in oala din tuci. Dupa ce am sarat dupa gust, am mai lasat la scazut si am turnat fierbinte in borcane.
5 borcane! Mi-am mai cumparat noi borcane, in Real am gasit cu 8 lei setul, astea le-am luat din Penny cu o saptamana in urma cu 9 lei.
Ardeii galbeni au fost tocati pentru congelator, langa telina si rosii. Nu am mai apucat sa fac zacusca, dar am copt cateva vinete pentru salata.
Tochitura cu mamaliguta
Paste cu dovlecei si sunca - v-am aratat si scris in mare reteta, e foarte simplu de facut.
Orez cu pui si sos de legume
Spre finalul verii am dat si eu in Lidl peste inghetata cu multa ciocolata, e mai putin buna decat ma asteptam. Nu e de top, bucatile mari de ciocolata alba si neagra prea dura -nu se topeste in gura- nu mi se pare o combinatie reusita. E mai mult o inghetata de cacao cu nuci, migdale, etc.
Iata si ingredientele:



 Imi place eleganta si felul cum ma simt cu palarie, insa cred ca de data asta veti fi cu totii de acord cu mine ca e prea mare. Forma e ok, dar cativa centimetri in minus ar fi mai potrivit.
Nu am iesit din casa cu ea, doar am pozat-o inainte sa ies, pentru voi.
In acest weekend cum a fost mai cald am iesit in rochie, cu cateva masuri de siguranta impotriva frigului. Ador combinatia rochie + bocanci!
Am fost impresionata cat de fain a fost impachetat coletul primit de la Karina, acestea si altele le-am considerat cadourile in avans de ziua mea. Asa m-am simtit de coplesita, va multumesc din suflet!
Intr-o dimineata mi-am "shpionat" sotul in drum spre serviciu.
Azi mi-a venit un alt colet special: doua tapete, pe care la anul le voi vedea, sper :D aplicate. Pe scurt, sunt din hartie, fiecare din patru bucati format si necesita lipici pentru aplicare. Dimensiuni: lungime 315 cm/latime 0.01 cm/inaltime 232 cm. Sunt din Anglia si fabricate in Franta.
Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!
Cum v-a fost saptamana, dar weekendul?
Sa aveti o saptamana excelenta!


Comentarii

  1. Cred ca ti-a iesit delicios acel bulion. :)
    Anul asta imi iau si eu bocanci. Am zis!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce am vazut prima parte s postarii mi s-a facut foameee :X :))

    te pup, scumpo :*

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-am intins cu postarea, nu ca ar fi lunga, dar a durat pana sa o postez si nu mai pot de foame. Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Harnicuta ca intotdeauna tu:) Draguta rau palaria, da parca ergea o idee mai micuta pt slabuta de tine;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Great photo's, all the food looks yummy!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Palaria e mare si nu prea, mie inca imi place cum iti vine. Eu nu bucataresc ca tine, zacusca si alte cele, bravo tie ca ai chef si te pricepi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa si mananc si cele din comert nu ma incanta. Sunt si produse de calitate dar niste preturi ce ma mobilizeaza in acest sens :)
      Mult mai rau se vede din lateral. (palaria)

      Ștergere
  6. Desi imi place sa gatesc nu am facut zacusca, se ocupa mama mea de ea :) tapetul cu natura imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat imi place camasuta! Mie imi place mult cum iti vine sipalaria. Uite, cine se pregateste de toamna, exact ca o furnicuta. Si eu am pregatit pungute cu vinete si borcane cu muraturi :D (ajutata de mama, bineinteles). Am sa incerc reteta aia de paste, ca arata tare bine. O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fata de alti ani am prestat foarte putin, muraturi am in schimb de anul trecut :D Nu a facut floare, nimic. O sa pun putina varza in schimb.
      Mersi la fel!

      Ștergere
  8. Great roundup of photos, great to see a part of your world. I hope you have a fantastic week ahead darling.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata foarte bine bulionul :) Si eu fac in fiecare an .
    Imi plac mult cele doua tapete :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, ce desfasurare de forte e in bucataria ta!:) Esti uimitoare! Te admir si te felicit, Miha!

    Palaria...mie tot nu-mi pare prea mare!:P Daca ar fi fost o idee mai mica, isi pierdea din farmec, din eleganta!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine doamna, iti trimit inca o poza :P Iti multumesc frumos, anul asta nu sunt mandra de mine, dar la anul sper sa le fac asa cum imi doresc.
      Te pup!

      Ștergere
    2. Ahaaaa, ia sa dau o fuga sa vad! :D
      Daca ma vei convinge, pe cuvant ca-ti spun!

      Ștergere
  11. Dar cate bunatati!Si chiar m-a apucat foamea :)).Am facut si noi,eu si mami,bulion,dulceata,am copt vinete si am pus si ceva muraturi si compoturi :D. Mie imi place tare mult palaria :).
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dulceata, gem si compot am facut ceva mai mult :) De afine si piersici/caise pentru prima oara singura. xo

      Ștergere
  12. Mihaela, eu zic sa iesi din casa cu palaria, imi place cum iti sta! Si-mi place si rujul, iti vine bine! Eu cred ca nu mai fac anul asta nici o conserva, mai am de anul trecut... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Off, nu ar fi trebuit sa intru chiar acum sa vad aceasta postare. Mi-e fomica, iar inceputul postarii mi-a accentuat aceasta senzatie :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Great post! Sooo inspiring!
    The photos are magical!


    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundețiȘtergere
  15. I love your cardigan! The color is so bright and fun!
    -Jamie
    ChatterBlossom

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce draguta e palaria si camasa cu stelute! <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne, cat de frumoasa si delicata esti cu cardiganul rosu si palaria pe cap!

    RăspundețiȘtergere
  18. fabulous life pictures! i love your star blouse! and your food looks so yummy!

    RăspundețiȘtergere
  19. This is such a lovely post dear! I am so liking these photos. Already excited to see your future posts.

    xoxo;
    What Kenny Hearts, a Lifestyle Blog by Kenny.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu ma gandesc sa pun si eu cateva conserve cu legume pentru iarna.

    RăspundețiȘtergere
  21. Inca nu m-am incumetat sa fac conserve pentru iarna, are cine sa mi le faca! :) Dar o sa vina si vremea mea. Noroc cu blogurile culinare!

    RăspundețiȘtergere
  22. Fabulous pictures. Your blog is an inspiration.I am following you on g+ gfc and bloglovin.
    Kindly follow me back on 3 networks. Thank you.

    RăspundețiȘtergere
  23. Îmi place foarte mult poza cu pălărioara, chiar nu vreau să-mi retrag spusele de la postarea anterioară şi insist că îţi vine foarte bine, de tine depinde să prinzi mai mult curaj şi să găseşti acel moment potrivit în care s-o porţi cu drag şi cu încredere, ai toate motivele :-)
    În rest, toată aprecierea pentru bunătăţile făcute :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. deci tocmai am terminat si eu de gatit o supa si un pilaf cu pulpe, dar ce-as infuleca o tochituraa, mama mama :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O supa de galuste sau de rosii nu am mai facut de prea multa vreme.

      Ștergere
  25. Lovely Instagram pictures! I adore that red jacket and the food looks incredible.

    -Vogue&Heels
    www.vogueandheels.com

    RăspundețiȘtergere
  26. So in love with your blog,really! I've just discovered it and I've been kept by your unique and amazing style, you got one more daily reader honey, I think your style fits perfectly with mine and I find you so inspiring, if you want you can have a look to my blog too, and maybe if you like it we can also follow each other, just let me know and congrats again, you're having such a great job :)
    Laura
    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. E f draguta camasuta cu stele.
    Ai fost f harnica, bravo!
    Si eu am facut azi paste, dar cu mazare si kaizer. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. paste cu mazare nu am incercat niciodata :) stiu ca tu la paste faci combinatii de tot felul cum ma joc eu la salate :)
      xo

      Ștergere
  28. Awsome pictures
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Dear Mihael, these images are all so nice, you look very pretty in the close up and with the red trench coat. Have a great week ahead, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  30. Thanks for sharing your Instagram photos with us! Happy Monday.

    http://www.ohtobeamuse.com/

    RăspundețiȘtergere
  31. Beautiful photos! Look like you had a great week. :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  32. Many Thanks for your kind comments on my last post.

    RăspundețiȘtergere
  33. love first pics grate combination!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  34. Great insta pics Mihaela.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  35. Arata tare bine bulionul tau, si eu folosesc bulion de ardei facut de mama, da alt gust mancarii!
    Apoi sa stii ca din aceasta pozitie palaria imi place cum vine, arati minunat! Eu nu am nici o pereche de bocanci si uneori chiar imi doresc, poate voi remedia situatia!
    Frumos foto-tapetul!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  36. beautiful cardigan, dear! looks lie you had a great week!
    Alessia

    THECHILICOOL

    FACEBOOK

    Video outfit YOUTUBE

    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  37. ce imi plac postarile de genul asta!!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.