Treceți la conținutul principal

Etapa 14. Partener media in SuperBlog

Nu stiu cand si cum s-a scurs timpul dar suntem la ultima etapa de Spring SuperBlog 2013 si totodata la la final de competitie. Si ca cireasa de pe tort, in etapa a 14-a, titlul probei este Partener media in SuperBlog.
Cred ca daca as sti cum se desfasoara o zi de lucru la unul din partenerii media as sti cum sa ma si recomand ca potential partener media pentru editia viitoare. Poate e mult spus.
Imi pot da seama ca e ca un teatru de papusi, unde noi vedem spectacolul dar atat munca cat si adevaratul show sunt dupa cortina. Trebuie sa tragi itele necesare ca lucrurile sa se miste. Cuvantul cheie fiind comunicarea. Sa faci cunoscut proiectul, treaba de marketing si multe alte activitati de care eu nu am habar. Da, te folosesti de Facebook si alte platforme pentru promovare, insa nu e suficient, trebuie sa fii instruit sa stii cum sa faci asta. Sa fiu partener media ma sperie, ma sperie necunoscutul, dar imi plac totodata provocarile si din luptele interioare nu stiu niciodata cine si cum castiga.
Am intrat in aceasta competitie cu gandul de a ma testa, inca nu stiu ce-i cu mine si unde sunt cu adevarat, am simtit cu ma ia valul dupa proba cu proba, cu emotii inca nu constientizez ca am rezistat in fata furtunii. Poate nu e tot ce este mai bun din mine, dar eu sper dragii mei cititori ca v-am tinut aproape dincolo de gustul competitiei si nu v-ati simtit ignorati. Stiu ca unii dintre voi ati visat odata cu mine spre locuri calde, v-ati identificat in unele trairi si ati gustat din calatoriile virtuale.

Multumesc in primul rand sotului pentru tot sprijinul si incurajarile oferite.
De asemenea sponsorilor care au facut posibila aceasta competitie: Farmec, Borealy Gifts, MarketOnline, Nemira, Jolidon, Agentia de Turism Paralela 45, Elegantine si Reeija.
Multumesc SuperBlog, o competitie de blogging intensiv creativa, chiar daca in timp ce scriam acest articol am primit e-mailul cu "frumoasa veste" ca ati considerat ca am plagiat si am fost descalificata!
Multumesc cititorilor acestui blog.
 
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013

Comentarii

  1. Nu pot sa cred, tu pe cine ai plagiat?!Mi se pare ingrozitor sa te stresezi atat de mult pentru probe, iar la final munca sa nu-ti fie apreciata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost similitudini la un articol de-al meu cu cel al blogului the may day. Pana in prezent eram pe locul 36 din peste 100 si ceva de participanti.
      Explicatiile au fost date si viata merge inainte.

      Ștergere
  2. Toate isi iau rostul. Sper sa castigi :)

    Un pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau.
    Dar ai fost puternica, ai rezistat pana la capat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau pentru descalificare!sincer pe parcursul competitiei se poate intampla ca doi oameni sa gandeasca in aceeasi directie avand rezultate asemanatoare!
    importanta este experienta si poate in toamna, daca vei participa, vei fi mai bine antrenata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Momentan nu mai simt nevoia de a mai scrie, vom vedea, Diana.
    Asta le doresc si celor care vor sa se inscrie, Hapi, sa fie puternici, atenti la regulament si daca au dubii sa le scrie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai scris cu diplomatie, demnitate si eleganta aceste randuri!
    In rest...no comment!

    Pupici, Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare tare rau pentru descalificare, dar orice sut in fund, e un pas inainte, nu? Sper sa nu te consumi prea tare pentru asta! Aticolele tale au fost foarte fumoase, mi-a facut placere sa le citesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma bucur c-ai terminat cu competitia asta. Mie nu-mi place deloc. Iar premiile le gasesc slabe. Pentru mine. Da stiu, am mai zis, sunt sclifosita. My right to be
    Bine, nici nu prea pot scrie la comanda
    Acum o sa fii tu insati :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Unele articole m-au fortat, uneori simteam ca ma repet din prisma temei, dar la altele au fost ganduri: cum de nu m-am gandit pana acum sa scriu despre asta ori uite ca tot voiam sa vorbesc despre asta si a venit la tanc, Hapi.

    Asta e satisfactia care mi-a ramas Georgiana.
    Nu prea sunt multe de spus Ilda, asa e.

    Azi mi-am facut unghiile cu galben si imi pare rau ca nu am reusit sa v-o arat de dimineata, caci nu am avut cu ce. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Just wanted to say thank you so much for visiting my blog:)!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.