Treceți la conținutul principal

Ce sa vizitezi in Corfu

Cand spun Corfu, ma gandesc la mancarea greceasca, la muzica, peisajele splendide cu mare si munte. Imi aduce aminte de luna de miere, de caldura oamenilor, romantismul si farmecul locului. I-am zapacit pe cunoscuti cu pasiunea cu care vorbeam despre taramul elen, iar pozele au incununat decizia de a mai reveni cel putin inca o data. In gasca, multe cupluri, iar noi sa fim ghizii lor. O sa fie palpitanta vacanta in Corfu!

Numele insulei are rezonante mitologice: legendele povestesc ca Poseidon, zeul marii, s-a indragostit, intr-o buna zi, de nimfa Korkyra, fiica raului Asopos, si a rapit-o, ducand-o intr-o frumoasa insula a Marii Ionice, insula careia zeul i-a dat numele fetei. In dialectul doric, numele a inceput sa fie rostit Kerkyra, si asa o numesc grecii si in ziua de azi si mai putin Corfu.

Ne gandim sa ne cazam tot in Benitses, fiind o zona linistita si inchiriind masini vom putea vizita toata insula. Situata in partea de nord a Marii Ionice, Corfu este cea de-a doua insula ca marime dintre Insulele Ionice Grecesti. Aeroportul din Corfu se afla la aproximativ 3 km de Corfu Town, iar legatura cu orasul si statiunile se face prin autobuzele locale, taxiuri si minubus-urile puse la dispozitie de catre hoteluri.  Luam un Charter Corfu, prin agentia de turism Paralela 45 si seara suntem acolo.
 
O insula verde si eclectica in care o sa avem parte si de liniste si distractia si galagia frenetica a turistilor. Fiind in grup nu ne vom mai da indarat la o seara greceasca, chiar o sa-mi inving timiditatea si o sa alatur dansatorilor sa invat pasii. Iubitul meu stie ca invat repede. Plimbarile in natura cu maslini batuti de soare, plantatii de chiparosi si lamai, vor fi momentele de relaxare. Abia astept sa le arat cat de bine se poate manca acolo: pastitio, musaka, paputsakia, paidakia cu tzatziki, xifias si tsipura - pesti buni si fara oase, pastitsada: facut din carne de vaca in sos de rosii, cu usturoi, sare, piper, ulei de masline, ceapa, scortisoara si patrunjel. Cert e ca pentru doua persoane, o masa cu fel principal si bauturi e undeva pe la 30 euro. O Doamne am inceput sa salivez cu gandul si la pizza aia cu branza feta si masline adevarate! Dincolo de orgasmul culinar, sunt o sumedenie de activitati puse in plan. Am gasit niste peisaje ce taiau rasuflarea, plaje frumoase si curate si intime in sud. Nordul ceva mai aglomerat, plajele cu pietre insa peisajele mai spectaculoase. Am mers de doua ori in capitala cu autobuzul fie pentru alimentarea cu apa, fie ca sa vedem obiectivele turistice. In Corfu gasim cladiri in stil venetian, palate si situri arheologice: Palatul Achillion, Cetatea Veche, Muzeul de Arta Asiatica, Cetatea Sfantului Marcu, Muzeul Arheologic, Manastirea din Paleokastritsa, Castelul Ingerului, Spianada - o piata publica unde sunt terenuri de cricket, unice in Grecia - , Palaio Frourio unde se tin concerte de opera si reconstituiri istorice, Neo Frourio complex de fortificatii, Palaia Anaktora, Sidari, Roda - un sat traditional grecesc, foarte vechi, unde se canta muzica live, au loc showuri de comedie si concursuri karaoke.
 
Orasul vechi, ridicat odata cu fortificatiile numeroase de pe insula, este un fel de labirint plin de stradute pietruite, inguste si intortocheate, dar foarte curate si colorate. Zona unde am fost noi cazati, marea era atat de linistita incat nu aveai teama valurilor si pur si simplu te simteai ca intr-o piscina. La fel si in Paleokastritsa, cel mai bun loc pentru plaja si inot, sa ne cumparam bilete pentru submarin ca sa vedem pesti, arici de mare, stele de mare. Calypso, un vaporas cu fundul de sticla sau ne imbarcam pentru insulele Paxos si Antipaxos si Pesterile Albastre ca data trecuta. Daca ajungem si la Laguna Albastra ar fi de vis. Cat baietii vor face snorkeling, sigur ca niste copii vor vrea sa exploreze vietatile indeaproape, noi fetele ne vom relaxa pe plaja. Pentru cumparaturi, suveniruri, oricum trebuie sa evitam magazinele intre orele 13:00 si 17:00, cat grecii isi fac siesta. Drumetii pe Muntele Pantokrator ar fi ceva inedit, putini se avanta. Din varf, am avea o panorama asupra intregii insule si a marii. Se merita sa faci o excursie in Corfu!
 
surse: aici, aici si arhiva personala.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013
Titlul probei: Calatorie legendara in Corfu

Comentarii

  1. How nice, dear miha.ela, my lovely husband and myself visited this pretty Island last summer - recently I posted about this - not as perfect like yours - vacation!

    xx Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai avut o vacanta pe cinste si te-ai intors cu poze frumoase. Ce iti poti dori mai mult de atat? Proabil sa revii, eu am trecut aceasta locatie pe lista destinatiilor viitore. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, sa ma mai duc inca o data :) Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!

      Ștergere
  3. De mult imi tot propun sa mergem in Corfu , dar inca nu am ajuns...Ai descris superb atractiile insulei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma(foarte)bucur :) Si cand te gandesti ca acestea sunt doar o parte din ele.
      Chiar ati vrea sa mai revin asupra subiectului cu poze si alte informatii pana vine vara?
      De spus, pentru orice locatie sunt multe de impartasit doar pentru o singura postare.

      Ștergere
  4. wow, the photos are spectacular! i love the photos at the beach, looks like you had a lot of fun :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi ne-am petrecut luna de miere in Creta, dar Corfu este pe lista noastra de calatorii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O da cat de frumos e si in Creta, asta o spun doar din imagini. Corfu e singurul loc din Grecia vazut.

      Ștergere
  6. Vai, ce descriere frumoasa ai facut! Ma faci sa visez cu ohii deschisi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi doresc tare mult sa imi petrec o vacanta in Corfu.
    Este o locatie de vis. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragut :X Vreau si eu in Corfu fast :))

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. am fost si eu acum doi ani si a fost superb, am stat in Paelokastritsa si chiar daca am fost la sfarsit de septembrie inceput de octombrie am venit neagra cu doar 2 zile de plaja ( mentionez ca sunt alba si eu nu prea ma innegresc :D).
    Mi-ar placea sa ma mai duc, dar vreau sa descopar si alte locuri :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aby draga, dar tu te-ai bagat la foc iute :) ai grija cu pielicica, nu te expune in orele periculoase. Stiu ca te poti bronza rapid si in orele permise si ar fi bine sa fi fost asa :)
      Da, e frumos sa vezi cat mai multe locuri :*

      Ștergere
  10. Love Corfu!
    Beautiful pics, darling!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai facut sa cred ca te afli acolo si ca ne inviti!:)
    Mi-a placut abordarea...
    Bravo, Miha!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri, inseamna ca sunt un ghid bun :)
      Pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.