Treceți la conținutul principal

[NOTD] essence - modern romance 110


 Astazi mi-am facut unghiile inainte de a pleca la banca. E prima oara cand o port simpla, v-am mai aratat-o dar era in combinatie cu time for romance. Simpla mi-a dat batai de cap, au fost necesare 3 straturi sa se vada decent, mergea si al patrulea.. S-a uscat atat de greu, aparent la suprafata am inceput sa ma imbrac cu geaca, un fermoar, chestii din astea de pe ultima suta de metri in care manichiura mea a suferit grav, degetele care nu se vad au fost strategic ascunse, insa o idee se vede in a doua poza a degetului aratator. Cu rusine si fara rusine m-am dus ca nu aveam timp de schimbat manichiura sau retusuri.
Si ca ziua sa fie frumoasa, oricum eram toata un zambet si lumea se uita la mine, ba chiar am primit si o frezie dupa ce am terminat de facut cumparaturile in hipermarketul de la fosta billa. Am profitat de raceala sotului care a ramas acasa sa-l doftoricesc, ne-am pus unele treburi la punct si am petrecut restul zilei impreuna.

Ce am mancat bun:
din kaufland, sunt o nebunie

floricica primita, da nu am mancat-o, doar va o arat :))
delicioasa bagheta cu seminte!


coaste de porc cu cimbru, cartofi la tava si mujdei de usturoi,
lipsesc din peisaj castravetii murati adusi mai tarziu

Comentarii

  1. Imi place nuanta ojei la nebunie
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. yummy... love your pics. and that nude polish def matched my new outfit post.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh yes indeed Sam, but I like your burgundy/purple polish too.

      Ștergere
  3. Foarte draguta oja, pacat ca necesita 3 straturi si pacat ca se usuca asa greu. O saptamana placuta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, lasa dare si nu se aseaza frumos, culoarea este superba.
      O saptamana cat mai placuta si tie! :*

      Ștergere
  4. E clar, trebuie sa gatesc mai des, imi faci o pofta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Oja asta are un aer romantic.E tare frumoasa.

    Mi-ai facut super pofta de mujdei:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Oja e frumoasa si eleganta, am oferit-o mai demult la un giveaway. Eee, ce vad eu acolo in poza? Eu sunt mare fan Big Ban. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am descoperit de curand gustul lor, o cunostinta spunea deseori cat sunt de bune, intr-o zi cand am zis sa vad cum sunt m-a determinat ca la urmatoarea serie de cumparaturi sa-mi iau 5 pungi nu doar una. Asa sa fie provizie, caci de mancat exagerat nu se pune problema. :*

      Ștergere
  7. Imi place oja dar pacat ca are nevoie de mai mult de 2 straturi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi doream sa laud oja, ultima poza m-a dat gata.
    Esti o adevarata gospodina. Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Aoleu si inca n-am mancat azi. Am intrat sa-ti vad oja sii siii tu ma chinui cu mancareeee. Bataieeee !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat am putut sa rad, pai cum asa sa ma bati in loc sa mananci, dar tu stai la pc nemancata ?:P Bataie tie.. si uite asa daca aveam perne ieseau fulgi din noi. :)) am luat-o pe aratura, cu imaginatia, zic :)

      Ștergere
    2. Arahidele glazurate pusesera capac :))) Tin minte bine !

      Ștergere
  10. oja e perfecta pentru luna asta..

    vreau si eu arahide in cioco, dar iar mi se face rau dupa ele :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Such a pretty color! Would u like to follow eachother! X

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am avut cateva tentative de a folosi nuanta asta, dar am renuntat din cauza ca e greu de uniformizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima daca nu stiu cum de nu am vazut, au trecut ceva luni bune.

      Ștergere
  13. Nuanta ojei e delicata, suava; pacat ca e chinuitor de lunga aplicarea!

    Mihaela, la voi mereu se mananca bine! Oricum visam niste chiftele calde, fierbinti, acum am (ca in desenele animate) un nor deasupra capului, cu niste coasta de porc...:))

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai amuzat teribil cu imaginatia ta, acum parca te vad in decorul creat. Sotul e un gurmand iar mie imi place sa impresionez. :D :*

      Ștergere
    2. :))) Sunt o mare pofticioasa, o mare grumanda! Daca s-ar aseza pe cat mananc, m-as rostogoli!:))

      Pe mine in mod cert ma impresionezi, stiu ca si pe cel drag inimii tale...:D

      Multa sanatate sotului tau!

      Ștergere
    3. Laurentiu la fel nu se ingrasa pe cat mananca, insa cand sare calul are fierea semnalul ei. Multumesc :*

      Ștergere
  14. love the shade of this pink colour <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Seems so delicious ...




    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    RăspundețiȘtergere
  16. Delicata nuanta dar pacat ca dureaza mult sa se usuce.Eu imi fac unghiile seara ca sa fie ok a doua zi :) Si asa sunt stresata ca nu ies ca lumea,nu prea am talent si cateodata ies vai mama lor.

    Freziile sunt printre prefetale mele fiindca miros foarte bine si imi place si forma lor.Pana acum nu am primit nici una pe acest an...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost Lau prins intr-o discutie telefonica si am profitat de moment si asa nu mai gaseam timp, iar sotul nu suporta mirosul de oje/vopsele.
      Eu sper ca vei primi sau cumpara-ti tu un firicel si fa-ti ziua mai frumoasa. Pupici!

      Ștergere
  17. Nice post!
    Would you like to follow each other?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    RăspundețiȘtergere
  18. The colour of the nailpolish is a perfect rose!

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce pofte ma apuca la 3 dimineata de cartofi la cuptor,Mihaelaaa! Mor aici de pofta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce am terminat postarea si o vizita scurta pe alte bloguri, m-am bagat in bucatarie sa termin ce incepusem, salata beof, cam pe la aceeasi ora. Tortura stiu, in afara de a gusta pentru verificare nu m-am infipt :D

      Ștergere
  20. Love that nail colour! Just came across your blog and I'll definitely be back! So cute, girl! I'm your newest follower on gfc :)
    hope you'll follow back!
    www.allthingskma.com
    x
    kate

    RăspundețiȘtergere
  21. Placuta nuanta ojei, iar de ospatul in poze nu mai zic.It looks yamiiii! :D E dimineata si deja mi s-a facut foame. Ce e acolo in castron? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice, in castronul de sticla este o salata de vinete cu ceapa. :)

      Ștergere
  22. Frumoasa oja, cat despre mancare: yuuummmii!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte draguta oja. Imi place.

    Pup

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  24. Awesome pics! Great nailstyle:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  25. Thanks for stopping by! Lovely nail color!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Such an elegant nail color and food looks yum.

    New post up
    http://www.coralsandcrimsons.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Beautiful nail color, I totally love it!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  28. Thnx for the comment on my blog..
    Wow what a beautiful nude color.

    check my new blogpost and leave a comment..X

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce unghii frumoase ai si ce foame imi faci cu pozele astea :).

    RăspundețiȘtergere
  30. Ah, ce foame imi faci :D
    Bomboanele alea de la Kaufland chiar sunt foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.