Treceți la conținutul principal

Gosh Velvet Touch Lipstick - Flirty Orange

Prima data cand am citit numele rujului am simtit o oarecare dezamagire: "inca un ruj portocaliu".. sincer imi doream sa primesc fie unul nude, fie rosu ca de el nu ma satur sau in nuante de roz.
L-am pus in sertar pana i-a venit randul, cu herpes si fara herpes trebuia sa imi fac datoria. Mai si sa stiti ca numele i se cam potriveste, m-am simtit ca atare, mi-a creat acea stare de spirit, sotul imediat a fost receptiv si nu mai eram singura cu zambetul pana la urechi, l-am molipsit, ii placea cum imi statea.
 
Nu am avut timp prea mult sa ma analizez in oglinda, scopul meu era sa si prind o gura de soare pentru poze. Asadar Flirty Orange este un portocaliu care lumineaza chipul, indraznet, intens, semimat cu particule aurii. Rujul este cremos, usor lucios, se intinde destul de usor la aplicare. Eu l-am aplicat cu pensula de buze e.l.f. Este foarte placut pe buze, are o textura confortabila si destul de rezistenta. Nu usuca buzele, l-am purtat 5 ore si la demachiere rujul era doar putin estompat.
 


 Ambalajul este de un plastic de calitate, in mare parte mat. Ca pret acesta se gaseste undeva la 7 lire, l-am primit pentru testare. Pretul nu e foarte mare, dar nici de ignorat, un ruj intr-o culoare pe care nu o am si sa mi-o si doresc foarte mult l-as cumpara, as cauta inainte de toate varianta cea mai ieftina desigur. Este diferit fata de cel de la Peggy Sage si ca nuanta, hidratant, in ciuda temerilor mele initiale a ajuns sa imi placa.
 

Gosh Velvet Touch Lipstick - Flirty Orange 153 goes on very pigmented without drying your lips, it is a little bit shiny but it feels lovely on and looks spectacular. The packaging is simple, classic.. it's worth giving this one a go.
kisses!

Comentarii

  1. Ai noroc că te prinde portocaliul. Chiar îţi stă bine cu nuanţa asta.Eu am încercat ceva câteva nuanţe dar parcă nu sunt de mine. Cred că n-am găsit-o pe cea care trebuie.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult rujul GOSH.
    Este exact asa cum l-ai descris. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute sunt pozele! Mai ales ultima! :)
    Iti sta foarte bine cu el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaaahh, cat e de frumos!!! Sublim, ador nuantele acestea de oranj, nu este nicio alta culoare cu care sa-mi stea mai bine.
    Sa-l porti cu placere, este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te prinde foarte bine aceasta nuanta, vad ca ti-ai asortat-o cu un pulovar dragut. :) Un outfit foarte modern! :) Eu folosesc doar gloss. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac mult rujurile portocalii. Iti vine foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti sta bine si mi se pare ca te lumineaza intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow this orange looks great on you <3 Like the lipstick and the trousers really!

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumusica esti si iti sta bine cu el!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc, ma bucur ca nu am primit unul pe care sa-l folosesc doar pentru review. Abia astept sa va prezint si celelalte rujurile, va mai dura putin pana se va intampla asta.

    O duminica cat mai placuta!

    Vicky, Rena, thank you both.

    RăspundețiȘtergere
  11. What a beauty. You looking amazing wearing Gosh Velvet Touch Lipstick/Flirty Orange!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta foarte bine cu nuanta asta! Imi plac foarte mult rujurile portocalii, dar din pacate, pe mine nu ma prind deloc :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine arata, nu mai zic nimic de colanti si de gulerul camasii, arata adorabil. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Love the lipstick! Can't wait for the summer to show mine off :)

    I just bumped into your blog and I really love what you're having here! So you got yourself a new follower :)

    If you would like to check mine here is the link: http://beneaththecoat.blogspot.com

    Kisses,
    Kristina

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa nuanta!Portocaliul nu este usor de purtat dar cui i se potriveste ii ofera un aspect indraznet si pasional.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Love the jumper,and the pants!
    Xoxo
    Donkeycool.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. oh what a beautiful lipstick color and i also love that orange jumper!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.