Treceți la conținutul principal

My red dress came from Dorothy, Dorothy Perkins

Dupa lungi amanari, eu cu voi si sotul cu mine, caci altfel nu aveam cum sa ma pozez.. iata cum arata hainutele. V-am aratat zilele trecute rochia rosie pe pagina de facebook al blogului, era cazul sa va prezint toate piesele, plus o alta rochita pe care am primit-o tocmai din India de la o fata deosebita, un tanar viitor designer.



 Rochia vine foarte bine in partea de sus, jos e loc de mai bine, niste exercitii pentru picioare si fund, pe care momentan nu le pot face, ar rezolva situatia. Este marimea uk 6, a venit foarte bine impachetata, materialul este finut, usor elastic.


 Rochia neagra cu tinte este uk 8, marimea 6 nu mai era in stoc, dar mie imi place asa mai larguta, modelul imi permite. Am luat-o la reducere cu 10 lire. Cordonul din talie nu ii apartine. Avea ceva ate iesite, nu stiu de unde, insa este cusuta foarte bine, materialul plinut.


 Topul este o piesa tare deosebita, materialul delicat la atingere insa nu si fragil, in marimea uk6 pica foarte bine pe corp. Datorita operatiilor pe coloana constitutia  mea s-a modificat oarecum reducand din curbura spatelui, iar acest top mai mascheaza din acest lucru. Luat la reducere.
Am profitat de transportul gratuit pentru comenzi peste 40 lire, la prima comanda, cum am fost si eu, ar trebui sa-ti ofere discount de 10 % daca esti abonat la ei prin e-mail. Eu nu am dat de codul acela.. Transportul gratuit a devenit dupa pragul de 46, nitel ciudat caci si 41 e mai mare decat 40 dar se pare ca nu suficient ;)) Comunicarea cu ei, caci le-am scris ca mi-ar fi placut sa beneficiez de acei 10%, nu a fost excelenta, nu am primit decat o parere de rau ca nu am primit acel cod.
Preconizat sa ajunga pe 18, el ajunsese cu mult mai devreme, nu poate fi decat un mare plus. Topul a avut umeras, toate impachetate separat si puse intr-o sacosa-saculet cu numele firmei si toate documentele-factura si retur in interior. Plata am facut-o cu cardul.


Thanks Anastasia for this special dress! The Neely dress has an unique design, needs slight modifications to fit me perfectly. Rochia a venit cu un biletel scris de mana si indicatiile in ceea ce priveste spalarea si calcarea ei. Ma simt norocoasa. :)
Dragelor daca aveti intrebari astept comentariile voastre. Acum va las si ies sa ma bucur de o duminica insorita.

Peace and love!

Comentarii

  1. Esti o frumusete si tare imi plac pozicile cu tine si cu tinutele alese..poate ne vom intalni candva in Galati.Poate la toamna.
    Rochita rosie si topul sunt preferatele mele, si desigur, eu as arata la fel, ca deh, fund lipsa :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. super faine achizitiile! sa le porti cu dra!

    http://casualchicinthestreet.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele doua rochii sunt absolut superbe, sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate, dar cel mai mult imi place topul. e superb!
    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, ce rochii superbe! Cea rosie arata atat de bine. Imi place aplicatia de dantela si taietura de la bust. Bluzita cu peplum, e preferata mea. De la imprimeu si pana la croiala. Iar rochita neagra, imi place locul in care sunt aplicate tintele. De obicei am vazut doar pe umeri. Sa le porti cu placere. O primavara frumoasa. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochita rosie e superba,dar pentru mine e putin prea lunga.Dar in rest e super dragutica,imi place mai ales faptul ca e cu spatele gol.Sa le porti sanatoasa!Pupsii:*:*

    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Love the blue flowery top! So beautiful!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti foarte frumoasa si rochita rosie imi place fff mult<3 e superbaa.pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. A doua rochie si topul iti vin foarte bine.Intr-adevar niste hainute deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Imi plac in mod deosebit rochia rosie si topul peplum... Cu rochia rosie te admirasem deja pe Fb!
    M-ai uimit, esti atat de firava, de delicata!
    Probleme cu coloana vertebrala am si eu insa, pana acum, am fentat operatia! Iti doresc multa-multa sanatate!!!

    O duminica minunata sa ai!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  11. Great blog ! Love it ! Good sense of style as well ! Im now following you, follow back ? :)

    http://beautybysania.blogspot.com

    Sania Xx

    RăspundețiȘtergere
  12. Beautiful dresses! I love the red :) Following you - hope you'll visit my blog & follow back!

    xo Lulu
    simplylulustyle.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa le porti cu placere! Toate hainutele sunt frumoase, preferata mea este rochita rosie! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt achiztiile tale.Nici nu stiu care imi place mai mult. Tu esti superba ca intotdeauna. Ultima rochita chiar e interesanta:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa le porti cu placere, sunt foarte frumoase toate, dar preferata mea e cea rosie!

    RăspundețiȘtergere
  16. You look amazing in your red dress :)

    Thanks for the comment..following you now :)
    Waiting for you to follow me back.


    xoxo
    Ankita
    http://makeupstyleandsugar.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  17. I love the red one, the low back on it is really sophisticated with the lace :) x
    Marwa x

    thenotrichgirl.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoase, sa le porti cu placere :*
    Rochia rosie e intr-adevar deosebita :X

    RăspundețiȘtergere
  19. Awesome outfits! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  20. la rochita roshie poti pune o curea mai lata din catifea.ar veni mai bine.imi place si bluzita si rochita neagra.pupp

    RăspundețiȘtergere
  21. Esti adorabila in rosu, Mihaela.

    Foarte frumoase tinutele. Dar in rosu esti fantastica.

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place rochia rosie, topul peplum si rochia realizata de Anastasia.
    Ultima mea experianta cu DorothyPerkins nu a fost prea fericita,in sensul ca pachetul meu a fost ratacit de cei de la Royal Mail. Oricum, banii mi-au fost returnati si cei de la DP s-au comportat impecabil. In rest, am fost multumita de tot ce am luat de la ei si nu ma voi opri in a face comenzi de la ei, in ciuda acestui mic incident.

    Multumim sotului pentru fotografii :D!

    RăspundețiȘtergere
  23. Lovely dress, first pic =D you have flawless skin =D so beautiful =D


    I am following you now on GFC and Bloglovin, hope you follow me back =D
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  24. Tu esti superba,indiferent cu ce esti imbracata :)
    :****

    RăspundețiȘtergere
  25. I like it to wear dresses, too, and your selection is sooo great. Unfortunately it´s often to cold here in Bavaria (Germany) for wearing dresses ...

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  26. You look very chic in the red dress and the Neely dress does have a unique design - I like that with clothes!

    http://forcailini.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac toate, dar rochia rosie e pe primul loc. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. You look great. My fav look is the red dress on you.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Toate sunt foarte frumoase dar topul m-a cucerit la prima vedere. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  30. Topul îmi place foarte mult, iar spatele rochiei roşii este ... wow.
    Eşti un adevărat fotomodel :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna Mihaela,
    Imi plac toate tinutele prezentate, dar cel mai mult si mai mult topul si rochia rosie!
    Sa le porti cu bucurie!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  32. amazingg lovly post♥♥
    love you:)
    new post up♥
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    RăspundețiȘtergere
  33. Rosul este slabiciunea mea deci prima rochie este in topul preferintelor mele dar si restul sunt frumoase si iti vin bine.

    Iti doresc o saptamana plina de reusite!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  34. Tie iti sta bine cu orice, cum zicea si Andreia mai sus, un adevarat fotomodel. :D Sa le porti sanatoasa, mai ales ca vremea iti permite, s-a facut cald, bucura-te de primavara in noile tinute sic. :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt tare dragute rochitele! Nici nu stiu care imi place mai mult, desi m-am uitat de cateva ori la toate fotografiile, sperand ca ma voi decide intr-un final. Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  36. you look great in the red dress!
    GIVEAWAY ON MY BLOG!CHECK IT OUT!
    Kisses!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  37. Foarte deosebite rochiile! Sa le porti sanatoasa!

    xx
    http://microfashionology.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  38. Acabo de conocer tu blog!!! Tienes un blog muy original, personal y fantastico.
    TE SIGO! Me encantaria que tu tambien me siguieses ya que me haria mucha ilusion.
    Besos :)

    http://enjoythelittlethingsblog.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  39. the red dress looks so beautiful on you!! :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    RăspundețiȘtergere
  40. You look great in these outfits!

    LUXESSED

    RăspundețiȘtergere
  41. superba rochia rosie, si te prinde atat de bine culoarea! sa le porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  42. frumoase hainute, sa le porti sanatoasa!

    te pup,Lorena

    RăspundețiȘtergere
  43. rochia rosie este foarte frumoasa ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  44. that red dress looks amazing on you :)xx
    ...and LVE
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  45. Amazing dresses!
    glowingwish.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  46. Loved all the outfits. Peplum and red dress are my favourite among these. Very nice post.

    http://www.coralsandcrimsons.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Uitandu-ma asa mai in amanunt, cred ca te-ar prinde de minune parul scurt!

    RăspundețiȘtergere
  48. Multumesc tare mult pentru comentarii, sunt prinsa in atatea treburi incat nu reusesc sa va raspund fiecareia in parte.
    Thank you all of you for your lovely comments.


    Ilda, daca se poate, evita operatia, la mine nu au existat alternative si mi-au usurat existenta.

    Stella, multumesc pentru sugestie.

    Aurora, e bine cand se termina cu bine. Anastasia face lucruri tare frumoase. Sotul s-a umflat putin in pene, acum cred ca a si uitat. Aseara cand se chinuia sa adoarma l-am intrebat cine este fanul meu si a izbucnit in ras, nu-si prea bate capul cu blogul meu, ma ajuta doar cand are chef.

    It's still cold here too to wear without coat and thick tights dear Rena.

    Fotomodel, unul din visele copilariei, as vrea eu.

    Vale, thanks.. I missed it.

    Michaela si eu cred ca mi-ar sta bine, dar imi place si lung asa pastrez pentru o vreme imaginea asta duala, doar sunt balanta ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.