Treceți la conținutul principal

Tinuta de duminica - pinkish spring




Azi am avut chef de multa culoare. M-am trezit cu o pofta de viata, de miscare. Coincidenta, sotul propune o iesire, nu alergam dar sa facem multe trepte: coborare-urcare-coborare-urcare cate doua.  Suna foarte bine, dar cum lui abia ii trescuse si eu inca am sinusurile afectate nu am reusit decat o parte. Planul era sa ne intoarcem acasa si abia apoi sa mergem la aniversarea nepotelei noastre Beatrice. 7 ani! Cum mai trece timpul! :) Planul intre timp s-a schimbat, am iesit, ne-am miscat pe jumatate cat ne-am propus, e binisor in situatia de covalescenta si de aici la socri. Acolo se petrec mai toate evenimentele. :)
Tort, prajiturele si alte bunatati, glasuri impletite, tonalitati diferite, agitatie ca intr-un stup. O duminica reusita!
 
Tinuta: rochie vintage de la Norica, sacou H&M, bolero (prezentat in alta tinuta drept esarfa :D) vintage, cordon de la o rochita, geanta si celelalte iteme pe care deja le stiti.
 
Sa aveti un inceput de saptamana asa cum il doriti, al meu va fi plin, foarte plin! :)
xoxo

Comentarii

  1. hehe ce tinuta vesela <3 imi placeee!!! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata veselie si culoare in postarea asta! Mi-a placut inca din titlu...
    Esti cute-cute, ai un aer boem adorabil!

    La multi ani nepotelei tale!

    Frumoasa duminica!

    Pupici, Mihaela!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am simtit foarte bine, iti multumesc!
      O saptamana grozava cu aer de primavara iti doresc, pupici!

      Ștergere
  3. Cat de bine te prinde culoarea aceasta! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. So pink - and so great! Pink is one of my most beloved colours <3

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too, after red, green, blue, black.. I love colors!! :))
      kisses

      Ștergere
  5. Ce curajoasa esti ... sunt un pic invidioasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult tinuta iar combinatia rosu-roz e foarte indrazneata si te prinde cu atitutinea ta mega fericita!
    Sper ca ati sarbatorit cum se cuvine si ai avut un weekend frumos, in familie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot, a fost minunat! :)
      Sper ca ti-ai rezolvat problemele, iti tin pumnii!

      Ștergere
  7. e un outif foarte urat imi cer scuze dar nu are nici un simt al modei, mai bine adopta un stil mai clasic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca daca ne cunoastem nu te mancam daca te semnai. Port si clasic, port si "fistichiu", asa sunt eu si imi place sa ma exprim prin haine.
      Multumesc :)

      Ștergere
  8. Imi place tot, ami putin strampii rosii, nu stiu de ce dar parca arata un pic off. In rest super, chiar ma inspira postarile de genu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma reprezinta si imi place, dar asta nu inseamna ca nu apreciez opinia ta :)
      Iti multumesc.

      Ștergere
  9. Ai un sot bun,se pare...Al meu nu ar fi iesit nici 2 metri cu mine imbracata asa/presupunand prin absurd ca as fi ales asa ceva vreodata..Tie ti se pare ok tinuta? Nimic din ce ai pe tine nu are legatura cu nimic....doamne,in viata mea nu am scris un comentariu de genul asta,dar chiar nu m-am putut abtine.E de balamuc tinuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi, daca nu i-ar fi placut o schimbam, ici colo sau de tot, chiar tin si la parerea lui. Mai bine zis e singura care ma poate influenta sa schimb ceva si nu o fac pentru un moft, vreau sa ne simtim bine impreuna. Nu e genul de barbat care sa impuna, sa fie gelos, ma stie si ma iubeste asa cum sunt.

      De balamuc sa fie :)) Sincer, eu iti multumesc pentru comentariu, cu siguranta mai sunt si alte persoane carora nu le place, dar nu am cum sa va impac pe toti, nu-mi ramane decat sa fiu eu. :)

      Ștergere
  10. Love pink ! You look very cute ;)

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat poti fi de draguta, imi place foarte tare cum te-ai imbracat!

    RăspundețiȘtergere
  12. La voi chiar a venit primavara!
    Ce frumos... Trimite-o si aici!
    Pupici si o saptamana excelenta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti trimit cu drag!
      Diana, sa stii ca soarele e destul de dintos si am rezistat cu straturile de pe dedesubt. Din ecuatie imi mai lipseau manusile, ca-s anormala: friguroasa.
      Multumesc, la fel! :*

      Ștergere
  13. Vai ce tinuta coloarata. La tine e primavara deja, la mine s-a reintors iarna:( Imi place tare mult de tine asa colorata. Rochita e superba:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie stii ce mi-a luat ochii? Palaria! Nu sunt fana lor dar a ta e ataaaat de draguta si iti sta asa bine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. i love the outfit alot! and i adore the colour too, looks beautiful :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Beautiful look!
    Love pink for spring!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce tinuta colorata si vesela! :x

    RăspundețiȘtergere
  18. Rochia, boleroul si cordonul cu buline imi plac ff mult.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pe faleza Dunarii cumva? :D
    Mie cel mai mult imi place expresia ta, veselia si fericirea pe care le transmiti pot fi molipsitoare. :) Se vede ca te simti bine in propria piele. :)) Probabil ca alegerea culorilor pentru outfit nu este intamplatoare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Vai ce frumos! Sunt culorile mele preferate.

    Merci mult de urari.

    Te pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  21. Love pink in spring :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Hi :) You have a very interesting style! :)
    Im your new follower, if you wanna follow me to, visit my blog :)
    Have a nice nice, love Nina
    http://newayofashion.blogspot.cz

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.