Treceți la conținutul principal

Amintiri de suflet

Viata ne-a purtat prin locuri nebanuite, eram tineri focusati sa terminam o facultate, un job si sa ne cladim o viata impreuna. Da eram deschisi sa plecam oriunde insa nu o vedeam realizabila intr-un timp atat de scurt din prisma putinei experiente. Si totusi daca esti atent la oportunitatile vietii iti dai seama ca intr-adevar Dumnezeu iti da dar nu iti baga in traista si trebuie sa muncesti pe cat iti doresti.

Era in preajma Craciunului cand a primit telefon pentru un interviu, un job in domeniu asa cum ne doream. A trecut cu brio si incet pasii ne-au dus catre Mangalia, mai intai pe el, care a venit cu propunerea, din nou, de a-i fi nevasta, oricum acceptasem de prima data, dar era un mod frumos de a-mi spune ca se gandeste la asta si ca ma doreste la fel de mult in pofida lipsurilor materiale.
Era ianuarie al lui 2007 cand mi-a propus chiar sa ne casatorim in luna copacilor infloriti. Toti din jurul nostru erau uimiti cat de repede evoluam ca si cuplu, majoritatea stand impreuna de mai bine de 5 ani si nu simteau sa faca pasul asta. De parca exista un standard, fiecare face ce si cum simte.

Vara aceea a fost cea mai frumoasa, prima ca sotie, prima ca locuitor la mare, eu care ador marea, nisipul, briza si glasul pescarusilor. Stand intr-o garsoniera mi s-a parut ca eram in paradis, dragostea imbraca totul in culori spectaculoase, experientele erau la cote maxime, in sfarsit singuri, in sfarsit impreuna!
 
Si au trecut multe veri-primaveri si in cinstea lor as cadorisi pe iubitul meu sot cu o macheta navala remarcabila prin aspectul modern si elegant cu un design masiv si finisaj impecabil. Un cadou memorabil pentru anii memorabili in acelasi timp perfect unui om proiectant de nave.
 


 
Un alt cadou plin de amintiri de suflet prin esenta este recipientul pentru bauturi, de la Borealy, avand in interiorul sau o decoratiune in forma unui jucator de tenis. Putini stiu ca sotul meu a jucat de mic copil, inainte sa inceapa scoala, pana la varsta majoratului tenis de camp de performanta. L-as impresiona asa cum m-a impresionat si el pe mine cu povestile si victoriile din anii sportivi. La un moment dat mi-a spus ca nu regreta ca s-a lasat, cum ar fi urmat sa plece din tara erau slabe sansele sa ma mai cunoasca vreodata. Am zambit.
 
Imi plac lucrurile incarcate cu amintiri sau care te fac sa-ti aduca aminte, sunt o nostalica si o romantica incurabila. Ok continutul nu va fi savurat de mine, nu pentru ca sunt femeie ci pur si simplu nu pot sa beau tuica si derivatele sale. Eu sunt cu chestiile mai dulci, cremoase sau ma rezum la un pahar de vin rosu sau alb. Sticla superba insa poate fi alimentata de fiecare data dupa golirea ei cu licoarea preferata. Acum ca vremea s-a mai incalzit abia astept sa ies sa joc tenis.
 
Apropo el este cel care m-a invatat cum sa tin o racheta in mana, pozitia corpului si miscarea corecta. La inceput, la fel ca si la biliard si orice joc prin care atrageam atentia refuzam sa-l practic. Am fost foarte complexata de operatia de coloana si "amprenta" ei, ma impiedica sa gandesc, sa ma relaxez si sa ma focusez pe joc. Am trecut peste si cu toate astea sunt un jucator emotiv. Dicolo de lectiile sportului in sine am lucrat indirect si la psihicul meu. Cum sa nu apreciez si sa iubesc un astfel de om si mai mult si mai mult.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013

Comentarii

  1. Superb postul asta. Foarte frumoase pozele si povestea de asemenea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult cum scrii, mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase amintiri, Mihaele.

    Iti urez multi ani de casnicie fericita.

    Te imbratisez,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  4. Really cool pictures
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  5. super frumos articolul !
    dar , mai stai la mare ??? nu am inteles...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stam la mare. Dupa Mangalia a urmat Scotia si acum suntem in Galati, orasul nostru natal.

      Va multumesc tuturor pentru ganduri, aprecieri.

      Ștergere
  6. Asa cum ne anunti inca din titlu, e scrisa cu suflet postarea aceasta!
    Te felicit, Mihaela!

    P.S. E copilul din tine cu bandana rosie printre castele de nisip - adorabila fotografia aceea!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca ma face sa arat ca un copil, ma protejeaza de soare. Iti multumesc inca o data. :*

      Ștergere
  7. Sunteti niste frumosi!
    Mi-a placut mult postarea ta. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poveste frumoasa! Multumesc ca ne-ai impartasit-o, chiar simteam nevoia de ceva pozitiv, dupa cate lucruri rele am aflat in ultima vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana imi pare tare rau ca exista lucruri care ne fac sa suferim si ma bucur ca te-ai simtit mai bine dupa povestea noastra.

      Ștergere
  9. It looks like you had a lot of fun!!!

    Nice collages!

    Kisses beauty!
    Patry
    http://www.siemprehayalgoqueponerse.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Seems that this are situatins and people which makes you happy :)

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  11. Nice photos looks like you had fun! ^^

    Ps: I have my 1st giveaway on my blog, hope you'll drop by :D.

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:


    www.freshminhtea.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. was a great period in my life, thank you!

      thank you for share Minh xo

      Ștergere
  12. Din ceea ce ai povestit imi dau seama ca ai langa tine un om minunat si ma rog sa ramaneti impreuna vesnic fiindca a intalni un astfel de om este o raritate.

    Zambetul tau si ochii tai imi dau liniste.Ai multe dulceata in suflet...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.