Treceți la conținutul principal

Te iubesc mai presus de cuvinte

       Am deschis astazi cutia cu amintiri si printre suveniruri am dat si peste colile ce odata penita a insiruit cuvinte de dragoste si mult dor. Primele desene, cateva poze, bucati dintr-o floare uscata. O mai tii minte? Era un trandafir de un rubiniu intens pe care mi l-ai daruit intr-o seara de vara, la putin timp de cand ne-am cunoscut fata in fata.

       Eram la tei, locul pe care eu l-am ales, simt si acum prima imbratisare si intensitatea clipei in care m-ai sarutat pe frunte si am crezut ca ma topesc de fericire si m-ai imbatat cu mirosul pielii tale cand te-ai apropiat si m-ai strans la piept. In fundal se auzeau trenurile, iar ziua se ingana cu noaptea.
Au trecut aproape noua ani de atunci, noua ani de la ultima scrisoare.
 

       Pun din nou mana pe penita si-mi dau seama ca lucrurile nu s-au schimbat intre noi prea mult, esti la fel de sensibil si dragastos, mai grizonat dar cu aceleasi purtari copilaresti. Ne lipseste doar timpul. Cum stateai tu cu capul pe picioarele mele si ma ascultai cu ochii inchisi si visam impreuna si cladeam viitorul. Apoi ne imbratisam si ne lasam purtati de muzica fara grija timpului si banului. Am obosit dragul meu, azi visez la clipele in care unul in bratele celuilalt ascultam bataile inimii, ne contopeam in sarut si ne mai faceam de mancare. Deh dragostea mai trece si prin stomac, iar eu nu pot sa te satur doar cu iubire. Stii.. promite-mi nopti albe macar sa uit de rate. Sa luam cate o pauza si sa ne bucuram de noi, de ceea ce conteaza si sa ne incarcam bateriile. Te simt incordat si stiu ca si tu iti doresti o vacanta, o ruptura totala de realitate. Locul mai putin conteaza. Vrem o viata cu confort, cele mai bune conditii, dar in goana asta iubitule uitam de noi si nevoile sufletului in zilele noastre atat de ocupate in rezolvarea celor mai marunte probleme. Doamne cum ne mai iubeam la inceputuri, cate cearceafuri am mai mototolit, hai sa dam drumul la fluturi, avem nevoie de oxigen. Ca si atunci cand ai plecat pe taramuri scotiene si te-ai intors secat de dor. Distanta ne-a consumat, dar doar asa ne-am dat seama ca noi nu suntem facuti pentru asta. Oriunde am fi, trebuie sa fim impreuna.
 
It mai aduci aminte prima poezie dedicata tie? Ti-am recitat-o de cateva ori in toti acesti ani:

Dimineata parfumului tau

M-am trezit din cosmarul amintirilor
si incet simt ca renasc odata
cu rasaritul soarelui ...
Ce frumos e sa te ridici
iarasi spre Inaltul Cerului
si sa presari sperante ...
Respir din nou,
esenta parfumului tau
m-a trezit la viata !


        A fost prima poezie lipsita de dor si de jale. Ai fost salvarea mea, ai fost omul care mi-ai alungat indoielile, mi-ai bandajat ranile trecutului, m-ai ajutat sa ma ridic, facandu-ma o femeie mai puternica si mai sigura. Iti multumesc pentru asta!

        Imi doresc sa fim fericiti impreuna, sa ne traim iubirea, sa avem grija de ea si sa o pastram la fel de frumoasa si dulce ca la inceput in hainele maturitatii. Si sa avem puterea sa trecem usor peste toate, mereu, impreuna. Te iubesc!

La ora 19:00 pun masa, te rog nu uita vinul!

*Acest articol a fost scris (in primul rand pentru sotul meu) pentru Spring SuperBlog 2013
Enuntul probei:Scrie o scrisoare de dragoste fie unei persoane care stie deja ce simti, fie uneia pe care vrei sa o cuceresti. Lasa emotia sa curga si scoate romantismul la iveala.
 

Comentarii

  1. Cat de frumos! Si eu sunt impreuna cu iubitul meu tot de 9 ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hey hon!!! thanks for your comment,
    i am following you now :)
    follow back?
    **********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey darling!
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!
    YuliConversations.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos! Imi place si poezia. Multi inainte! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba postarea ta! <3
    Te felicit din nou. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani voua si succes la superblog :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) ce frumos a fost finalul, cu vinul! frumoase randuri!

    RăspundețiȘtergere
  8. La cât mai mulţi ani fericiti impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi ani , a adus vinul nu ? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Prin coincidenta ieri a dat comanda de vin de casa, azi il aduce sau a fost puterea gandului :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani!!! iubirea trebuie sarbatorita in fiecare zi, dar uneori trebuie sa o facem in stil mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi face placere sa citesc blogul tau, mereu

    frumoase randuri...

    te astept si pe blogul meu pt un nou articol

    te pup
    Dinna

    www.the-fashionette.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos... Multi ani cu fericire si intelegere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa stii ca m-ai emotionat atat de mult si ti-am perceput atat de bine trairile incat, pentru un moment, m-am intrebat daca "am voie" sa citesc scrisoarea asta!

    Inteleg foarte bine ceea ce simti, gandesti si scrii...Atat!
    I'm speechless...

    Te pup, Mihaela!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunat! Mi s-a facut pielea de gaina! Ai folosit niste metafore atat de frumoase! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos ai scris! Mi-a placut mult finalul :P.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  17. Înţeleg ceea ce simţi pentru că eu simt acelaşi lucru pentru soţul meu, după aproape 14 de relaţie. Îl cunosc de când aveam 16 ani şi nu-l iubesc la fel ca atunci ci de 1000 de ori mai mult.

    Îmi place cum ai scris, sunt sigură ca e norocos pentru că te are. Aş fi vrut să îl văd şi pe el printre commenturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut, stie si el asta, sa comenteze pe blog, insa nu-mi citeste blogul asa cum face sotul tau, eu ii citesc cand am nevoie de o parere sau doar sa-i impartasesc. :)

      Nu ii place sa se expuna atat fizic cat si sentimental, dupa el nu ar exista nici o poza cu el pe internet, deci sa nu se interpreteze ca as fi narcisista si egocentrica. A avut o tentativa, cand avea timp mai mult si cocheta cu fotografia, deschizandu-si un blog pe aceasta tema.. a renuntat.

      Ștergere
  18. Ce dragut! Ne place si noua sa ne amintim de primele zile, de sentimentele care ne faceau inima sa inghete sau sa creasca pana la cer, de toate acele emotii noi. Ne iubim si acum la fel de mult, dar intr-un alt fel, mai pasnic, mai matur...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand esti in impas(nu numai) amintirile iti aduc aminte de ce sunteti impreuna.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.