Treceți la conținutul principal

Mucenicii se cauta pe blogul meu :)

Dragilor azi am facut la cuptor mucenii pe care ii fac cam in fiecare an, de anul trecut am ramas la aceeasi reteta. Aici gasiti mucenicii - postarea cu reteta, poze si cateva indicatii.



cuvinte cheie prin care ati ajuns pe blogul meu


Iata cum a iesit aluatul dupa framantat:

Facuti aproape cat podul palmei, au crescut frumos, la cald, cat o palma intreaga si apoi la cuptor aratau asa:

Scosi si lasati la racit ei arata asa:

Nu m-am abtinut si am savurat cu sotul pe unul din cei 11 mucenici. De data asta nefiind in post am pus o cana de lapte batut in loc de cea cu apa. Au iesit la fel de buni si pufosi ca anul trecut. Cantitatea de ulei mentionata in reteta vin cam 5 linguri.

Sper ca ati avut o zi grozava!

Va pup

Later Edit la cererea Ildei:

Comentarii

  1. Ce bine arata, la mine acasa se ungeau cu miere si se presara si nuca macinata deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur asa se face inainte de consum, eu trebuie sa ii tin intr-o punga de hartie pana maine cand se da de pomana pentru cei trecuti in nefiinta, altfel risc sa se naclaieze asa unii peste altii.
    In linkul spre reteta exista o poza cu ei montati pe farfurie cu miere si nuca. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată foarte apetisant, mi-ai lăsat apă în gură.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt convinsa ca sunt deliciosi! Please, adauga maine si o poza cu mucenicii unsi cu miere si presarati cu nuca!:D

    A fost grozava ziua, intr-adevar!
    Simt eu ca si a ta a fost astfel si ma bucura gandul!

    La multi ani, Mihaela!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca sunt doar pe jumatate la fel de gustosi fata de cum arata cred ca sunt minunati.
    Mi-ai facut o pofta...;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. S-a facut Ilda, vor fi cu dedicatie :)
    Dee sunt pufosi, aromati si putin crocanti, ti-am zis am incercat unul fara nuca si miere ca sa-mi testez marfa. Va servesc cu mare drag.

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ieri am ajuta-o pe bunica la mucenici. Eu m-am ocupat de datul cu miere si presărat de nucă. Am noroc că mai mult dăm din mucenici. Zău de n-ar fi cazul să revizuim tradiţiile ăstea româneşti. Să se facă salate în loc de cozonaci, mucenici etc.:))

    Pupici şi un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca problema, daca este vreuna, tine de cantitate, eu am facut o tava si mi se pare perfect asa, pentru ca dau, mananc si din ce primesc la randu-mi, daca e prea mult impart cantitatile si fac acolo de pofta.
      Multumesc la fel:*

      Ștergere
  8. Felicitari Mihaela, ti-au iesit foarte frumos
    Si eu as gusta mucenici facuti de casa dar n-am gasit pe nimeni la Cluj care sa se ofere sa coaca asa ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Hapi, sa stii ca nu e greu deloc, secretul, daca pot spune asa, e sa adaugi cate putin la framantat si aici ma refer la lichidele pe care vrei sa le incorporezi. De la jumatatea cantitatii adaug mai rar, las sa vad cum se comporta si tot asa pana la final. La final am adaugat uleiul. Nu era lipicios nici inainte de a-l pune si nici dupa. Chiar sunt multumita.

      Ștergere
  9. Pff, ce fain arata, esti maestra adevarata, Mihaela, in bucatarie, si frumoas si gospodina, o adevarata comoara pentru sotul tau. Trebuie sa fie tare mandru de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cei moldovenesti sunt preferatii mei, iar ai tai arata foarte bine, felicitari, Mihaela. :D Noi facem doar mucenici muntenesti. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Subscriu celor spuse de Simona!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum ma flatati voi cu cuvinte frumoase :)
    El zice ca nu-i place ideea de a fi mandru de ceva sau cineva, dar ma apreciaza pentru ceea ce fac. Stie ca sunt o persoana care se agita si uneori ar prefera sa ma ocup de mai putine lucruri si sa am grija mai multa de mine :D

    Vrea sa ii fac eclere(e nebun dupa ele si eu nu am mai facut niciodata), intro zi cand taiam ceapa mai mult cu ochii inchisi si lacrimi: ce fin ai tocat-o imi vine sa te sarut! Eh ce romantic, nu? ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai ce pofta mi-ai mai facut,cred ca o sa o pun pe mama sa-mi trimita si mie desi am zis ca nu mai mananc dulciuri:)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. :D Oooooo, mi-ar fi placut sa vezi expresia de incantare de pe chipul meu privind poza, vazand cat de apetisant arata mucenicii preparati de tine! Sa stii ca i-am mancat din ochi!:) Iti multumesc! Esti o fata minunata!

    Referitor la ceea ce spuneai in comentariul de mai sus, m-am regasit - asa spune si gandestesi sotul meu!
    La noi taie el ceapa, eu (din pacate!) am o stare vecina cu atacul de panica atunci cand tai ceapa!

    Multi pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur Ilda, iti multumesc, daca nu ar fi existat imaginatia viata ar fi fost mai fada si/sau trista.
      El se amuza cand vreau eu sa fac chiar daca ma chinui, uneori nu insista pentru ca stie ca ma incapatanez de dragul satisfactiei(de a reusi).

      Mara, miere, nuca si putina paine nu e chiar rau, in perioada asta mananc mancarea fara paine si consum mai multa apa/ceai.

      Va pup!

      Ștergere
  15. Ce-mi place de tine ca esti o bucatareasa asa de buna! Am mancat si noi calzi, fragezi, pufosi, facuti cu drag de mama soacra :) Maine vreau sa fac si eu mucenici dobrogeni, cu sirop de zahar ars, rom si scortisoara :) (am cumparat o punga de la supermarket, ramane ca eu doar sa-i fierb si sa-i aromez)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dobrogeni am mancat o singura data, au fost preparati cu cacao. Daca ti se face pofta iti dau cu mare drag si asa distanta nu e o problema. ;)
      Multumesc frumos de compliment, te pup.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.