Treceți la conținutul principal

First Facebook Giveaway

[Ro only] Sorry international people!

In numele primaverii si a tot ce doriti voi, dar in primul rand pentru ca va multumesc si apreciez orice Like, am zis sa va ofer un mic premiu in colaborare cu dARC Bijoux. Sper sa va placa!

Asadar va invit sa participati pe pagina de facebook.




Tot ce trebuie sa faci este:
*Like si share/distribuie https://www.facebook.com/pages/dARC-Bijoux/173756186012756
*Share la oricare din produsele sponsorului
*Like About women and not only
*Comenteaza "particip"
Inscrierile pana pe 31 Martie, iar extragerea pe 2 aprilie.

Oricine cu adresa din Romania.


Cu drag,
Mihaela

P.S.:
Pentru intrebari, nelamuriri si alte propuneri va astept mesajele voastre in comentariu la postare, fie pe e-mail sau mesageria facebook.

P.S.:
Azi aveti transport gratuit pe Miniprix pentru orice comanda.

Promotie noua la oja Orly: la cel putin 2 oje achizitionate se ofera un discount de 15% folosind cuponul BSP15ORLY. Promotia este valabila pana pe 15 aprilie 2013 in limita stocului disponibil.

Ecco shoes au bagat LIVRARE SI RETUR GRATUIT la incaltaminte si genti. Campanie valabila din 18martie - 30aprilie.

De la Ligo astazi, miercuri 20.03.2013 intre orele 13.00 si 15.00 toate produsele(chiar si la cele reduse) vor avea discount de -15%.

Comentarii

  1. Sunt absolut superbe coronitele cu flori. M-am inscris deja :)

    RăspundețiȘtergere
  2. It doesn´t matter that this isn´t international, dear miha.ela, because I haven´t an account at facebook!

    xx
    Rena
    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  3. Am executat toate instrucţiunile, deci particip.

    RăspundețiȘtergere
  4. Particip cu mare drag la concursuri, dar cele care imi cer like si share nu imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg, mie nu imi plac si nu o sa fac, nici daca imi cere sponsorul, cu strangerea de likeuri. In cazul asta like la pagina organizatorului mi se pare ok si necesar. Te astept la altele, cand se vor ivi ocazii.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Geanina, mesajul trebuie lasat pe pagina de facebook, la anuntul concursului langa ceilalti participanti. Multumesc pentru participare si voua Jane si Andreia :)

      Ștergere
  6. https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/505072966195297
    https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/508895352481544
    fb-monika erzsebet
    particip

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.