Treceți la conținutul principal

Toate femeile au farmecul lor!

Keep Calm and SI VOI SUNTETI  Poster
Mama, fiica, bunica, inalta, grasa, slaba sau mica, personalitate publica sau nu, cu toatele avem farmecul nostru. O poveste in spate, ceva de daruit, un sarm aparte!
Farmecul unei femei nu consta numai intr-un aspect fizic atragator, poate fi ceva ce doar privitorul il observa si este sedus prin miros, prin voce, prin atitudine. Un fel de a vorbi, un ras cristalin, un mers elegant, dar si o stangacie, un debit verbal exacerbat, modul cum vezi viata si treci peste obstacole cu zambetul pe buze.
 
Soacra mea este una din persoanele care se lupta cu cancerul, pana in prezent victoria este de partea sa. Este o femeie puternica, increzatoare care lupta pentru viata si sansa sa. Nu a varsat o lacrima si nu s-a simtit doborata, a luat-o ca pe o provocare, un test divin in care ea va face tot ce-i sta in putinta sa aiba grija de darul ce l-a primit de la Dumnezeu: viata! Este un exemplu, o romanca cu farmec prin povestea sa, stie sa se ingrijeasca si sa se puna in valoare, sa fie feminina si naturala.
Avem o tara plina de romance cu farmec: cantarete, actrite de teatru si film, modele si fotomodele, personalitati publice care ne imbogatesc viata prin personalitatea lor, iar farmecul ramane in ciuda trecerii anilor asa cum puteti observa la Margareta Paslaru, Maria Dragomiroiu, Matilda Pascal-Cojocarita, Stela Popescu. Cateva din personalitatile dragi mie.
 
 
Femeile trebuie sa fie blande, pline de farmec, cu o mare capacitate de sacrificiu, deoarece au prin natura lor puterea de a o face. Doar femeile o pot face, nu barbatii. Barbatii au alte calitati pline de farmec. Dar femeile au acea inteligenta care poate transforma intreaga lume intr-un loc de mare frumusete.                                                                                      
citat din Shri Mataji Nirmala Devi
 
Micile amabilitati, micile acte binevoitoare, un zambet la momentul oportun, un pic de consideratie si de bunavointa - toate acestea, practicate in mod obisnuit in relatiile voastre curente, dau personalitatii voastre un farmec mai mare decat v-ar putea aduce vreodata marile discursuri de la inalte tribune si conferinte, oratorii, sau orice alt gen de exhibare a talentelor personale.
Swami Shivananda in Puterea Gandului
 
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013
Titlul probei: Romance cu Farmec

Comentarii

  1. Foarte faine articolele tale!Mereu ma emotioneaza !
    Felicitari Miha!Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. I need it. Keep myself Calm....... Thanks for sharing.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, fiecare are farmecul ei, trebuie doar sa-l descoperim si sa fim constiente de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este.
    Suntem niste minuni fermecate. :)
    Te felicit pentru articol.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Imi place selectia facuta, am savurat citatele de final! Frumos articol!
    Bravo, Miha!

    Pupici!
    O zi faina iti doresc!

    P.S. Sa stii ca mi-e pofta de-o postare cu preparate culinare!:D

    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este, fiecare femeie este frumoasa si are farmecul ei, dar eu cel mai mult apreciez blandetea, amabilitatea si bunatatea. :) Cu aceste trei calitati nu ai cum sa dai gres. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, toate avem farmecul nostru chiar daca uneori dam peste persoane ce ni-l "scutura". :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate gandurile mele bune merg catre soacra ta. Ii doresc tot binele din lume si multa putere de lupta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca romancele au farmec pentru ca folosesc crema cu glicerina (multumesc, Farmec!).
    Multa sanatate si putere soacrei tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si va multumesc si voua pentru comentarii.

    Nice, uite sotul meu considera printre altele un farmec al meu pasiunea cu care vorbesc repede atunci cand sunt nervoasa si ma balbai si impleticesc. Eu nu o inteleg, insa nah, vezi tu nu sunt luate doar lucrurile pozitive, perfecte, bune. :)

    Addicted, unii ne ciufulesc insa tot farmec e si ala modul prin care ne revenim.

    Ilda, prin selectia asta am incercat sa cuprind mai multe tipuri de farmec.

    Suntem Dee, suntem!

    Georgiana, sa fim constiente da, uneori e bine cand partenerul ne ajuta in sensul asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.