Treceți la conținutul principal

Testat Volume Lip Shine 03, de la Gosh



Nume: Volume Lip Shine in Tea Rose 03
Brand: Gosh
Cantitate: 4 ml
Pret orientativ:  €10.99

Descrierea oficiala:

Ce mi-a placut:
  • pigmentat, fara particule stralucitoare, o culoare placuta
  • faptul ca are spf, putea sa fie si mai mare, dar apreciez si asa
  • nu usuca buzele si mentine nivelul de hidratare
  • usor de aplicat, nu este lipicios
  • cel mai important pentru mine, nu am simtit nici o senzatie
  • are un miros discret si foarte placut
  • dispare treptat cam in 3 ore, depinde de activitati si daca aveti obiceiul sa va lingeti buzele.
Alte constatari:

Nu mi se pare ca mi le-a marit, nu am avut nici o senzatie dupa cum am mai mentionat.
Lista de ingrediente mi se pare prost plasata pe ambalajul  de plastic transparent cu care vine sigilat, odata dat jos, tinzi sa il arunci si asa faci colectie de "gunoaie". Este foarte mica, cu greu descifrabila, insa m-a bucurat sa vad existenta untului de shea si ulei de jojoba la mijloc.
Nu cred ca l-as cumpara, in online l-am vazut undeva la 47 lei, mie mi se pare scumput, chiar daca e bun. Produs primit spre testare.

xo

Comentarii

  1. Urasc lipgloss-urile lipicioase, mai ales cand bate vantul si mi se lipeste parul de buze si mai apoi lasa urme inestetice pe ochelari. Bine ca nu este si cazul acestui gloss. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu patesc la fel cu ochelarii. :D

      am si eu glossul si il ador.. :D
      pupici!

      Ștergere
    2. unul din motivele pentru care nu purtam des glossuri

      Ștergere
  2. Il am si eu, imi place mult!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta nu l-am avut dar pare placut. Mi se pare potrivit de zi, mai ales daca nu este lipicios. Rujul de la ei e preferatul meu in materie de buze:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca pe un blush as da atat, un lipgloss la pretul asta nu prea ma incanta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine.
    E o nuanta naturala si frumaosa. Imi place. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Love your blog =)))

    http://sissihope.blogspot.ch

    RăspundețiȘtergere
  7. Culoarea iti vine foarte bine, mi-ar placea si mie sa o incerc!

    RăspundețiȘtergere
  8. sweetie ,
    lovely hair & make up in these pics ,

    I HAVE CHANGED MY BLOG'S URL FROM nanybuz91.blogspot.com to the NEW URL

    Come by for a visit & check my MANGO Shopping Haul

    ( artofnanyslife.blogspot.com )

    N@NY
    ,
    ,

    RăspundețiȘtergere
  9. Pare bun din descriere si arata foarte dragut, dar e cam scumput intra-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte suav. Imi place. Iti pastreaza feminitatea.

    Imi place ^_^

    Te pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  11. Culoarea e frumoasa, discreta, e bun pentru zi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Beautiful gloss. thnx for the comment on my blog..
    check my new blogpost and leave a comment..X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.