Treceți la conținutul principal

[Outfit] the sun goes down, the stars will shine






 
 
Diminetile si serile inca sunt foarte friguroase dar cum soarele ne incalzeste peste zi si ne guduram ca puii de gaina mi-am zis ca acum e momentul sa va prezint o noua tinuta cu lucrusoare pe care abia asteptam sa le port: colantii galaxy, geanta vintage de la Juazz Shop si ponchoul alb cumparat de cativa ani si mult prea putin purtat, necunoscute voua.
 
Va las in compania a doua filmulete, primul chiar daca muzica in sine nu e wow versurile fac bine la moral, iar in al doilea iti unge sufletul prin note si imagini.
 
Pe ritmul muzicii, tinuta este compusa din:
Palarie si cercei no name
Brosa cu perle vintage
Ochelari Tommy Hilfiger - SunglassesShop
Camasa cu inimi - Bershka
Pulover no name
Jacheta H&M
Poncho - Heine
Pandantiv vintage
Geanta vintage - Juazz Shop
Colanti - Romwe
Ciorapi si Bocanci - miniPrix
 
Pe ocolite m-am hotarat sa incerc rujul Flirtt Orange 153 (urmeaza review) primit de la Gosh, am folosit pensula din setul de la Elf, acelasi fond de ten Dream Matte Mousse de la Maybelline, mascara Catchy Eyes, paleta Smokey Eyes 03 plum (in curand voi scrie despre ea) de la Gosh, blushul meu favorit Bella Bamba de la Benefit.
In jur de o luna nu m-am mai machiat, dar deloc, din cauza nesuferitului de herpes, da am testat cele doua mascara si atat. Da sa treaca: buza s-a desumflat ca si gingiile, monstrul nu mai e in interior si acum aciclovirul poate sa isi faca treaba, deci revin la obiceiuri mai frumoase si mai putine detalii "scarboase".
 
 

 


O primăvară minunată vă doresc din toată inima, iar fericirea și iubirea sa se împletească în gingașul fir al Mărțișorului!  cum  frumos zice Alice.

Sa fim sanatosi, voiosi si gingasi ca niste ghiocei!
Bisou!

Comentarii

  1. Cat de chic e tinuta! Imi place mult!
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are outfit-ul tau niste detalii care-mi plac la nebunie! Big like!

    La multi ani, Mihaela!
    Sa te bucuri de o primavara insorita pe chip, in suflet, pe cer...:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Colantii arata tare bine! <3
    Si poncho-ul imi place, desi eu n-am curaj sa port.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice look!!:) i'm following you visit my blog if you want!:)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. O primavara frumoasa si tie draga mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o chestie cu colantii aceia, nu imi plac deloc dar imi place tinuta ta! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador poncho-ul alb! Si colantii sunt foarte simpatici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. A 5-a poză e aşa delicată. Se vede frumos blush-ul de pe ten cu perla de la cercei şi inimioarele de pe cămaşă. Şi apropo de cămaşă, nu ştiu dacă ai mai arătat-o dar aş fi curioasă cum arată de una singură. Eu am una care pare cam la fel ca şi material dar e cu buline.

    Un weekend frumos!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai aratat-o, cand vremea imi va permite o sa revin cu o tinuta in care camasa sa se vada mai mult. La jeans sau pantaloni evazati cu un cardigan peste o mai port.

      Ale, curaj nu musca :P doar ma vezi cat de slaba sunt si rau nu vine ;)
      Va multumesc pentru comentarii, sper ca v-am incantat auditiv.

      Thank you for the new followers, welcome!
      xo

      Ștergere
  10. :) ce dragut, brosa pe palarie! Ma bucur ca te-am inspirat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. frumosi colantii ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Following you back now hun ^_^

    xoxo
    Suzy

    fashionabliyours.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte draguta combinatia poncho-geaca de piele. Imi plac mult inimioarele de pe gulerul camasii. O primavara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai ce frumoasa esti si ce frumoasa e tinuta:)Tocai am primit si u colantii romwe cu univers print si mi se pareau ca nu mi s potrivesc, dara acum ca i-am vazut la tine parca iarasi imi plac:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ador geanta!!!! Si tu esti super frumoasa si chic :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Porți o combinație îndrăzneață și originală și care cred că ți se potrivește mănușă.

    Ochelarii mi-au atras în mod deosebit atenția, sunt foarte cool.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  17. A really fashionable outfit with a perfect mood <3

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place tinuta aleasa de tine, e diferita. Sa vede ca te simti bine, purtand-o.

    RăspundețiȘtergere
  19. Preciosa la capa!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  20. Love it

    xx,
    www.sweetest-cotton.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. lovely.. superb Dear..
    I'm wondering if we could following each other.. tell me in blog if you want to..

    RăspundețiȘtergere
  22. lovely.. superb Dear..
    I'm wondering if we could following each other.. tell me in blog if you want to..

    RăspundețiȘtergere
  23. Iti doresc o primavara minunata cu mii de motive de bucurie, cu reusite si impliniri, cu momente placute si speciale in viata ta. Happy spring! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ador tinuta !!
    o primavara frumoasa iti doresc !!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  25. Draga mea Mihaela,
    Iti vine atat de bine aceasta tinuta!
    Imi plaece mult poncho-ul, colantii si cum ai combinat toate articolele vestimentare. Iti sta foarte bine!
    Cu intarziere, iti urez o primavara frumoasa, cu speranta, sanatate si multe impliniri!
    Week-end placut!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Love your bag and you look beautiful come check my blog out and if you like what you see we can follow each other? http://thepocketsizedbeauty.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi place toata combinatia, te prinde foarte bine, mi-ar fi placut totusi sa fie alte cizmulite, eventual ceva mai elegant. In rest totule perfect!

    RăspundețiȘtergere
  28. Camasa cu inimioare este adorabila.Oare crezi ca o mai gasesc si la ce pret?

    Colantii galaxy i-am mai vazut si la alte fete si mi-au placut enorm.Este un trend interesant.

    Te pup,frumoasa fata cu ochi de inger!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela, camasa am luat-o de pe un blog, pretul e irelevant, sh fiind si acum ceva ani in urma. Iti multumesc si tie pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere
  29. This is one of the coolest outfits I have seen! You have just styled it so perfectly!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce dragut e ponchoul! Iubesc ponchourile! Am si eu unul si abia astept sa se mai incalzeasca un pic sa-l scot d ela naftalina :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu tocmai am aruncat un ruj in tonuri orange, nu stiu de ce l-am cumparat in primul rand, pt. ca prefer tonurile reci in general.. mai facem si greseli..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ups eu le combin si tot nu le arunc.. sunt o strangatoare :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.