Treceți la conținutul principal

Frumusetea trezeste sufletul la viata

Frumusetea vine de undeva din adancurile fiintei ca si rasul, prin fericire, liniste sufleteasca, impliniri, iubire, transpare pe chipul nostru. Bunica mi-a spus odata ca fara greutati omul nu devine om, el nu poate tinde spre frumusete, asa intelege viata, o pretuieste, trecand cu bine peste toate. 
"Frumusetea este darul lui Dumnezeu". Aristotel
 
 
 
Cand ai incredere in tine, in felul cum arati, vei realiza ca frumusetea exterioara este o trasatura alimentata in mare parte de starea de spirit pe care o ai si de multumirea de sine.
"Indragosteste-te de viata, draga mamii prin farmec vei uita de toate!" Mai tii minte ce ti-am zis cand ti-au infrant inima baietii ce nu ti s-au potrivit?
Dragostea te face mai frumoasa. De cand ai venit prima oara cu el mi-am dat seama ca voi veti fi impreuna pentru totdeauna. Grija ce ti-o purta din ochi, lucrurile pe care le faceati fara vorbe ..parca ma vad pe mine si pe Bunu' tau cand eram tineri si inca necopti in casa socrilor cand a hotarat sa ne facem singuri o casa si sa ne ridicam propria gospodarie departe de gurile cumnatelor.
Doar in doi ne-am putut cladi fericirea asa cum o faceti voi.. mi-a spus intr-una din zilele de Craciun.
"Exista unele lucruri frumoase care pastreaza mai multa stralucire cand raman imperfecte decat cand sunt desavarsite." Francois de La Rochefoucauld
 
Eu si cu bunica avem o relatie aparte, nu a fost din totdeauna asa, in timp persoana calda dar distanta in ceea ce privesc subiecte ca intimitatea si tot ce tine de femei a devenit mai receptiva si deschisa. Nu stiu daca are legatura cu lipsa mamei sau doar prin confesiunile mele am facut-o sa vorbeasca, dar m-am simtit bogata sufleteste sa pot vorbi si asculta lucruri pe care le dobandesti doar cu inaintarea in varsta. Am descoperit ca avem multe in comun si ca farmecul ei nu a incetat ci l-a pus deoparte cu amintirile bunicului la un loc.
"Carui barbat nu-i plac femeile? In primul rand le iubesti pentru farmecul lor, si in al doilea rand pentru ca fac oameni." Petre Tutea
 
La televizor a vazut-o pe Giulia - Ambasador gama Farmec Natural care spunea de argan, galbenele si aloe vera ca sunt ingredientele de baza a gamei Farmec Natural si cum stie ca eu testez tot felul de cosmetice s-a gandit sa ma puna in tema si sa mai stam de vorba ca tare-i amara singuratatea. Draga de ea nu stie ca internetul i-o cam ia inainte.
"Frumusetea trezeste sufletul la viata." Dante Alighieri

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.

Comentarii

  1. Atunci Dumnezeu a fost darnic cu tine ca tare esti frumoasa. Poza cu tine si sotul tau e superba, radiati amandoi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. oh lovely and sweet pictures of you guys.

    xo
    Sam
    http://fabulouspetite.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. aww. the pics r adorable.
    Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumesc Dia, Dumnezeu a dat, Dumnezeu a luat.. :)
    thanks Sam!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos articolul tau, iar colajul...nemaipomenit! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Mihaela,
    Mi-a placut enorm articolul de azi...m-a emotionat, mi-a adus aminte de multe....
    Intr-adevar, frumusetea vine din interior, din generozitate, ganduri bune si iubire. Bunica ta are mare dreptate cand spune ca fara greutati omul nu devine om...e nevoie sa infruntm situatii mai putin fericite, pentru a aprecia tot ceea ce avem, pentru a reusi sa ne bucuram de lucrurile, care in aparenta, par mici, marunte, dar care in fapt, sunt extrem de importante.
    Tu si sotul tau sunteti un cuplu foarte frumos si va doresc fericire, intelepciune si multa iubire.
    Te pupik!

    RăspundețiȘtergere
  7. Very darling pictures. x

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos articol...Felicitari, est pe cat de frumoasa pe atat de talentata!

    RăspundețiȘtergere
  9. So true what you´re writing dear, true beauty doesn´t come from cosmetics and clothes!

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu cred ca frumusetea interioara se reflecta la exterior. Si ca aceea este adevarata frumusete, cea care provine din bunatate si puritate. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunteti foarte frumosi! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Un articol plin de emoţie. Să fii mereu iubită şi frumoasă în spirit şi la chip!

    RăspundețiȘtergere
  13. aww nice post !

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Hi lovely,
    how are you?
    I'm now ready to update my blog after the Milan Fashion Week;)
    When you have a chance take a look at my new post:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru aprecieri. Federova a primit un comentariu urat despre tipul asta de postari, care din punctul meu de vedere sunt binevenite nu pentru premii, nu pentru competitie, ci pentru scriitura. Prin competitie intr-un fel sau altul avem aceasta provocare in spate care ne determina sa ne autodepasim. Suntem oameni desigur si nu intotdeauna ne ies cele mai bune lucruri, articole in cazul de fata.
    Asa cum unora le plac concursurile cu sau fara random asa si noua. Articolele nu sunt focusate sa vanda, nu imbracam de dragul marketingului si a artei. A scrie e o arta. Acum nu va ganditi ca ma umflu in pene si ma dau cea mai desteapta, nu, imi stiu locul, nivelul.

    RăspundețiȘtergere
  16. N-am incercat nimic din gama noua dar am fost ieri si mi-am achizitionat mai multe creioane pt ochi, buze. Sunt dependenta de creioanele Farmec :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Voi repeta ideea din comentariile lăsate de alte fete dar poza cu tine şi soţul tău este foarte frumoasă.Chiar se vede fericirea de pe chipul tău. Şi implicit asta îţi scoate în evidenţă frumuseţea.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oamenii in varsta au un bagaj de cunostinte pe care vor sa il dea mai departe doar ca multi dintre noi nu il dorim...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.