Treceți la conținutul principal

Cel mai iubit accesoriu

Pretioasa si eleganta pentru petreceri, casual si practica pentru cumparaturi si plimbari, geanta este cel mai iubit accesoriu al meu. Imi aduc aminte de tagul care circula prin blogosfera despre continutul unei genti: what's in your bag? Eu nu l-am preluat insa se poate considera ca am facut-o acum, fara poze din interior.
 
Pana aflati ce contine de regula o geanta de-a mea, sa va spun criteriile pe baza carora o aleg. Bine compartimentata, neaparat sa aiba adancime, bareta reglabila, culoare si pret. Compartimentele interioare cat si exterioare ma ajuta sa fiu cat mai organizata, da asta sunt eu, fata cu listele, repartitii-obsesii. Cu toate dotarile sale nu reusesc sa tin ordinea sub control astfel ca periodic le iau la puricat, insa nu ma pierd prin ea cand am nevoie de ceva. Gentile mele fac parte din categoria celor mici si medii, preferatele sunt crossover pentru ca imi place sa am mainile libere, mai ales cand fac fotografii, mai car si alte lucruri, dar sa nu uitam de concerte. Sunt zile cand nici nu o iau cu mine. Nu este indispensabila. Eu nu tin si nici nu vreau sa car foarte multe lucruri in geanta, strictul meu necesar (nu) este la fel ca al oricarei fete: facturi, hartiute si un pix, carti de vizita, carduri de farmacie, liste vechi de cumparaturi, un ruj, servetele, un balsam, cheile si telefonul. Ultimele patru regasindu-se in mod constant.
o parte din colectia mea de genti, cele insemnate sunt si cele mai des folosite
Interiorul ei este la fel de intim ca si continutul unei agende, nu imi place sa se umble nici macar cu permisiune. Bine treaba asta se aplica la mai multe.. Un concept pe care nu il pot explica, la fel cum imi place sa tin banii intr-un buzunar special al ei si nu intr-un portofel. Alti pitici voinici! Atunci cand fac fotografii geanta neagra este perfecta, incape aparatul fara sa atraga atentia si nici nu pare aglomerata. Saraca are nevoie de un inlocuitor, cum e acesta de la Reeija.
Reeija
Cea maro, este vintage iar secretul intr-o geanta nu cred ca tine de interior ci de povestea din spatele ei, provenienta, etc. Daca e sa vorbesc de o intamplare cu o geanta, frumusetea asta mica mi-a dat mari palpitatii intr-o dimineata: ma pregateam sa plec nici nu mai stiu unde, cert e ca eram intr-o stare foarte vesela, incantata de tinuta, machiaj. Ma simteam ca scoasa din cutie, pana cand am vrut sa-mi pregatesc geanta si ia-o de unde nu-i. Caut-o in dulapuri, prin cutii, ah nu trecuse mult timp de cand ne mutasem si totusi nu aveam nici o imagine proaspata in memorie. Eu functionez pe treaba asta. Ma apucase panica, inainte sa-l sun pe Laurentiu, mai rascolesc inca o data, acum nici nu imi mai pasa ca intorceam casa cu fundul in sus. El imi dadu niste indicii, incerca sa ma convina sa port alta, am si plans crezand ca am pierdut-o.. O sun pe mama sa-i zic ca mai intarzii din cauza pataniei mele si ghici ce, era in biroul nostru ramas la ea acasa. Ah Doamne mai dai o portie de lacrimi razand ca tare ma simteam usurata.
 
Nu stiu de ce dar ma atasez de lucruri. Fiecare geanta, lucru, ascunde in ea, experiente, amintiri si iata ca acesteia tocmai i-am mai adaugat una. De atunci sunt si mai grijulie. Cum Reeija ne invita sa ne prezentam /amintim un anumit moment din viata noastra la a 12-a etapa de SuperBlog, va provoc si pe voi sa impartasiti una din povestile voastre.



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013
Titlul probei: Pastreaza secretele aproape

Comentarii

  1. Habar nu aveam de acest site, dar mă bucur nespus că acum l-am găsit pentru că sunt într-o perioadă când sunt în căutare de o geantă nouă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au foarte multe modele insa sunt variate, firma romaneasca cu un nume atipic. Nu am probat calitatea lor.
      Ma bucur ca gasesti utila postarea.

      Ștergere
  2. Eh, eu sunt atipica in privinta asta. Nu colectionez genti si doar cand am o tinuta mai deosebuta ma enervez ca nu am o geanta cu care sa o asortez. Problema e ca eu cand apuc o geanta foarte rar o mai las din mana caci mi-e groaza ca imi tot mut lucrurile din una in alta. Poate daca eram si eu organizata ca tine imi era mai usor, dar la mine toate sunt claie peste gramada:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in afara de acestea mai am inca cateva, putine, imi place sa diversific atat la culoare cat si la forma si stil.
      daca ti-e bine asa, nu-i bai :)

      Ștergere
  3. Uite, un crossover mi-ar trebui si mie pentru zilele cand ies la fotografiat, chiar si in excursii este utila o astfel de geanta. Bine, eu nu am nici gentuta pentru DSLR inca... :(
    Dupa cum ai aflat, eu port genti ceva mai mari, am si mai micute, dar le prefer pe cele incapatoare, pentru serviciu mai ales, unde am nevoie de o gramada de lucruri si e musai sa le iau dupa mine. Azi de ex, pentru ca am avut o geanta mai mica, a trebuit sa car si o punga plina de obiecte necesare meseriei practicate. Foarte neplacut sa ai mainile ocupate si sa porti ditamai greutatea dupa tine. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc genti mai ieftine, trebuie sa cauti, eu am gasit o chestie chinezeasca in real pe la unul din standuri cu portofele, etc, alta geanta, o am de pe un blog cu haine sh, e mai draguta cu un imprimeu urban, verde. Cred ca le voi arata intr-o zi.
      Cred ca daca trebuia sa am atatea dupa mine imi luam geanta pe roti :D

      Ștergere
  4. Si eu iubesc gentile, dar unele pe care nu le mai port 2-3 ani le dau. Am in schimb altele pe care le port in disperare pana se distrug.Pentru zi de zi prefer gentile mari si incapatoare, cand ies cu fetita in parc iau un rucsac...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, daca nu le mai port, si eu dau lucrurile, un an doi imi sunt de folos sa vad ce idei imi vin, daca pot sa le transform in altceva.

      Am avut o geanta tote din piele intoarsa apropo de gentile mari, insa imi era greu sa o car, problemele de spate imi pun restrictii, dincolo de faptul ca sunt si slaba si nici inaltuta mi-am dat seama ca nu mi se potrivesc. Cand situatie o cere avem rucsac pe care il cara domnul meu.

      Ștergere
  5. Girl, I love YOUR ARTICLE ABSOLUTELY!
    I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other?
    Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    xoxo, Francesca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your visit Francesca.

      Now generaly speaking.. I don't want to upset anyone,
      but if all you like my blog so much why not follow first, share with me that with the proposal to visit and follow you back. I will love more this approach.

      I know that there are people who intend and do not follow the word or retire later just to gather as many followers. We all want that, either by reciprocity-partnership, especially because it is a pleasing blog worth reading.

      best wishes

      Ștergere
  6. Si eu ma atasez de toate lucrurile pe care le achizitionez si mi se rupe sufletul cand incep sa se detrioreze.
    Pot sa spun ca m-a cucerit Reeija. Arata bestial. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu, da si despre asta s-a mai discutat: cat de strangatoare suntem indiferent de natura lucrurilor. Strangem nasturi, genti, idei, amintiri. :)
      xo

      Ștergere
  7. Ştii că se soune că cel mai bun accesoriu este zâmbetul tău :) , dar nci poşetele nu-s mai prejos - mici, mari, casual, elegante, formă clasică sau originală .... cât de multe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai bun e increderea, asa vine si zambetul, dar eu vorbesc de chestiile lumesti doamna, astea mai palpabile :)

      Ștergere
  8. love your blog! I'm following you,can you follow me,please?

    http://heel12.blogspot.it/


    kiss <3

    RăspundețiȘtergere
  9. eu, neinteresata de genti pana acum ceva vreme, mi-am luat vreo 5 anul trecut, deci incep sa fac progrese :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Articolul tau m-a facut sa imi doresc sa imi cumpar mai multe genti, niciodata nu sunt suficiente, iar cum la capitolul asta sau cam rau ar trebui sa iau masuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Alina, tu faci salturi :)
    Maya, numai din impuls sa nu cumparam, o evaluare a garderobei o sa ne ajute la alegeri insprate ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu imi cumpar genti scumpe, dar imi place sa am multe si diversificate. In general le prefer pe cele mari, pentru ca am un copil si trebuie sa car multe lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am prea multe genti si am invatat sa nici nu mai car toata casa dupa mine cand ies la plimbare. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.