Treceți la conținutul principal

Particip la SuperBlog 2013


Se da startul primei editii a concursului SuperBlog pe 2013!
Toti bloggerii interesati sa parcurga cu atentie regulamentul de participare si sa completeze detaliile cerute in formularul de inscriere . Toate informatiile necesare legate de durata concursului si cei care s-au inscris deja pot fi accesate de pe site-ul www.super-blog.eu.
Este primul an in care ma avant intr-o competitie de gen.

O turta dulce?
Le-am decorat impreuna cu nepotica mea, Beatrice

Comentarii

  1. Lovely! :))

    XO,
    http://www.rosychicc.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. those look amazing, and pretty too :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru comentariul de pe blogul meu .Un copacel va fi plantat! Ce bucurie! Mult succes in competitie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta draga mea!
    Dulciurile arata delicos! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmm, ce bine arata!


    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes!
    Niciodata nu refuz o turta dulce. Arata foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nice post !! the food look so nyummyy

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. great!:)
    Maybe you would like to follow each other? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. great post *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Amazing!


    Come visit us sometime :)
    Would you like to follow each other? Lemme know...
    xoxo
    Ankita
    http://makeupstyleandsugar.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  11. looks delicious!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Bafta! Eu spun pas si de aceasta data. Nu stiu de ce nu ma trage inima sa particip. Sau poate stiu, dar... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Bun venit printre superbloggeri! Iti multumim pentru participare! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Nude dress... leave the stress, start the party, be the best!

[Aboutwomenandnotonly] Chicnova Giveaway

Thanks to the Chicnova store today I am announcing a new giveaway for all my readers and followers. One winner will get 30$ to spend his fav items. You can see two up to 30$ selections . 

[Outfits] Before snowing

Multi se fereau, altii o incantau... si a venit asa zapada. Ieri seara ningea ca in povesti, sarbatorile au trecut, am zambit cu ochii de copil de altadata si am fugit ca ursul in barlog sub paturica. Am lasat pe alta data sa fac poze straielor iernii si am zis ca mai bine ma ocup de editat pe ale mele.